تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

خرید گیت باشگاهی


خرید گیت باشگاهی برای ساماندهی و انضباط باشگاه ورزشی صورت می گیرد. مدیران باشگاه های ورزشی جهت برقراری نظم و رعایت قانون اقدام به خرید گیت کنترل تردد باشگاهی می کنند. متخصصین و کارشناسان شرکت گارانتی در راستای نیاز های مدیران شرکت در زمان خرید دستگاه کنترل تردد باشگاهی تمامی موارد را بررسی نموده و کارآمد ترین و بهترین گزینه را برای خرید گیت باشگاهی معرفی می نمایند. گیت های باشگاهی در انواع متخلفی می باشند که باید در زمان خرید با توجه به نیاز باشگاه صورت گیرد. مدیران باشگاه های ورزشی می توانند اقدام به خرید گیت اهرمی ، گیت سه میله ،گیت سه شاخه و یا گیت ورود و خروج باشگاهی نمایند. برای اطلاع از قیمت گیت باشگاهی می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان شرکت گارانتی ارتباط برقرار نمایید و از تمامی شرایط مطلع شوید.

 

 

 

 فهرست

خرید انواع گیت باشگاهی

خرید گیت اهرمی

خرید گیت کنترل تردد شیشه ایی

خدمات فروش گیت کنترل تردد باشگاهی شرکت گارانتی

عوامل موثر در قیمت گیت کنترل تردد باشگاهی

 

 

گیت کنترل تردد چیست؟

گیت کنترل تردد باشگاهی به دستگاهی گفته می شود که همانند یک درب هوشمند عمل می کند. گیت وظیفه حراست و نگهبانی را بر عهده دارد که به وسیله نرم افزار مدیریت می شود. گیت های کنترل تردد در ساماندهی ورود و خروج ورزشکاران نقش بسزایی دارد که در واقع وظیفه کنترل ورود و خروج ورزشکاران به سالن ورزشی یا استخر را دارد.

 

خرید انواع گیت باشگاهی

گیت های باشگاهی دارای مدل ها و انواع مختلفی می باشند که هر مجموعه ایی با توجه به نیاز های خود اقدام به خرید گیت می نماید. در زیر تمامی گیت های باشگاهی درج شده است تا با اطلاعات کافی بتوانید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب نمایید.

 

خرید گیت اهرمی

خرید گیت سه میله

گیت کنترل تردد سه میله یکی از ایمن ترین روش ها برای محافظت از مکان های خاصی می باشد. گیت های کنترل تردد سه اهرمی یا گیت سه شاخه دارای دو مدل تک پایه و دو پایه می باشد که با توجه به محل و نیاز مورد استفاده قرار می گیرد. این دسته از گیت ها دارای ویژگی های خاصی می باشند که می تواند کمک بسیاری به کاربران کند برای مثال در زمان قطعی برق و یا خرابی اهرم ها باز می شوند. برای اطلاع از قیمت گیت سه میله با شرکت گارانتی تماس حاصل فرمایید.

 

خرید گیت کنترل تردد تک اهرمی

این گیت مخصوص فروشگاه ها و مراکز خرید می باشد که بدون برق و با داشتن یک موتور به یک جهت چرخش می کند. از این گونه گیت ها فقط برای ورود و یا خروج استفاده می شود و فقط از یک جهت می توان از آن استفاده کرد. از خصوصیت این گیت می توان به نصب آسان، ضد زنگ بودن، کاربردی ، امنیت بالا و فعالیت بدون برق این گیت نام برد. جهت مطلع شدن از گیت کنترل تردد تک اهرمی با شماره 02172036 تماس حاصل فرمایید.

 

خرید گیت کنترل تردد شیشه ایی

گیت کنترل تردد شیشه ایی یکی از امن ترین و مطمئن ترین دستگاه کنترل تردد به حساب می آید. در تمامی مترو های ایران و جهان از گیت های کنترل تردد باشگاهی استفاده می کنند و به دلیل استفاده زیاد از این گیت ها در مترو ها به نام گیت مترویی نیز شناخته می شود. از ویژگی های گیت کنترل تردد باشگاهی می توان سرعت بالا، تردد بالا، طراحی منحصر به فرد و اطمینان بالا نام برد. اطمینان بالای گیت کنترل تردد شیشه ایی باعث شده تا مدیران سازمان و ادارات دولتی و خصوصی از این سیستم برای کنترل تردد استفاده نمایند.

 

عوامل موثر در قیمت گیت کنترل تردد باشگاهی

در قیمت گذاری گیت کنترل تردد باشگاهی عوامل متعددی می باشد که تاثیر مستقیم بر روی قیمت گیت دارند. در زیر فاکتورهای تعیین کننده قیمت گیت کنترل تردد باشگاه به صورت مختصر توصیح داده شده اند:

 

قیمت بر اساس نوع کاربری گیت

گیت های کنترل تردد برای مکان های مختلفی طراحی و ساخته شده اند که همین امر موجب تغییر در قیمت گیت بگذارد. گیت هایی که برای مکان های امنیتی ساخته شده اند دارای قیمت بیشتری نسبت به مابقی گیت ها می باشند و یا گیت های شیشه ایی که برای مکان های پر رفت و آمد استفاده می شوند دارای قیمت بیشتری می باشند. به صورت کلی نوع کاربری در قیمت گذاری گیت ها بسیاری موثر است.

 

قیمت بر اساس جنس بدنه

گیت های کنترل تردد معمولا از جنس استیل ، آهن و ترکیبات شیشه می باشد. قیمت گیت هایی که با بدنه استیل ساخته می شوند معمولا گرانتر می باشند.

 

قیمت بر اساس کشور سازنده

گیت های ورودی که توسط کشور های آلمان ، بلژیک، ایتالیا و هلند ساخته می شوند به علت اینکه دارای بیشترین استاندارد ها هستند از قیمت بالایی نیز برخوردارند. کشور هایی مانند ترکیه ، روسیه و اکراین نیز تولید کننده گیت کنترل تردد هستند اما از رتبه و قیمت پایین تری برخوردارند.

 

خدمات فروش گیت کنترل تردد باشگاهی شرکت گارانتی

1. نرم افزار حضور و غیاب                                              2. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

3. دستگاه حضور و غیاب کارتی                                      4. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

5. دستگاه گیت کنترل تردد 6. گیت باشگاهی                    6. گیت استخری 8. نرم افزار کنترل تردد

 

 

فروش گیت باشگاهی

شرکت گارانتی بزرگترین فروشنده انواع گیت کنترل تردد باشگاهی می باشد که می توانید با توجه به نیاز های مجموعه خود اقدام به خرید گیت باشگاهی نمایید. گیت کنترل تردد باشگاهی یکی از نیاز های اصلی هر مجموعه ورزشی می باشد تا به وسیله آن امنیت و نظارت بیشتری بر مجموعه ورزشی حاکم شود. برای خرید گیت کنترل تردد باشگاهی می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام فرمایید. مدیران مجموعه های ورزشی می توانند برای خرید دستگاه کنترل تردد باشگاهی با شماره 02172036 تماس حاصل فرمایند تا کارشناسان این مجموعه شما را در امر خرید گیت باشگاهی راهنمایی کنند. مجموعه گارانتی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/1/19

آخرین تغییرات :1400/1/19


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   4.50   امتیاز متوسط   4.8   بالاترین امتیاز   5.00