تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

خرید کمد آفلاین


خرید کمد آنلاین در مجموعه گارانتی به همراه ضمانت نامه خدمت مشتریان عرضه می شود. مجموعه گارانتی اقدام به فروش کمد آفلاین کرده است که می توانید با کمترین هزینه اقدام به خرید کمد آفلاین نمایید. کمد های آفلاین یا کمد های الکترونیکی از مجموعه تجهیزات هر باشگاه و یا سازمان یا ارگانی می باشد که برای کاربران خود گذاشته است تا با خیالی آسوده وسایل خود را داخل کمد قرار دهند. کمد های هوشمند دارای طرح ها و مدل های مختلفی هستند که می توانید در ذیل مشاهده نمایید.

واحد فروش کمد آفلاین : 02172036

ثبت درخواست خرید

کمد های آفلاین از قفل کمد آفلاین یا از قفل هوشمند استفاده می کنند که امینت را بسیار افزایش می دهد. قفل های آفلاین دارای ویژگی های خاصی می باشند که می توانید برای خرید کمد های آفلاین با شماره درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید و یا از طریق فروشگاه شرکت گارانتی اقدام نمایید.

 

قفل کمد آفلاین چیست؟

قفل الکترونیکی کمد آفلاین یا قفل استخری به قفلی گفته می شود که به صورت متکی به خود و به همراه 4 عدد باطری قلمی کار می کند. این قفل ها به این صورت می باشند که دارای یک مچبند ، کارت و جاسوییچی مخصوص به خود می باشد که کاربر پس از خروج باید لاکر را به کارمندان تحویل دهد. این قفل های کمد آفلاین دارای کارتی می باشند که به همگی کمد ها دسترسی دارند و به نام کارت مادر شناخته می شوند تا در صورتی که کاربر لاکر یا مچبند را گم نمود ، بتوانند از طریق کارت مادر درب کمد آفلاین را باز کند و وسایل خود را بردارد.

 

عملکرد قفل آفلاین

در قفل های آفلاین همانطور که از اسم آن ها پیداست هیچگونه ارتباطی با نرم افزار ندارند و هر قفل به صورت مستقل عمل می کند. در قفل های کمد آفلاین امکان گزارشگیری و کنترل تردد به وسیله کارت های مخصوص صورت می گیرد و به صورت دستی انجام می شود. قفل های کارتی آفلاین دارای کارت ، مچ بند یا جاسوییچی می باشند که در زمان ورود به شما تحویل داده می شود تا وسایل خود را داخل کمد آفلاین قرار دهید و پس از اتمام کار شما و در زمان خروج باید سوییچ یا لاکر را به مجموعه تحویل دهید. اینگونه قفل ها با خارج از سیستم خود ارتباطی ندارند و در صورت گم یا مفقود شدن لاکر می بایست با کارت مادر که به همگی کمد ها متصل است باز شود. در کمد های آنلاین کاملا متفاوت می باشد و تمامی کار ها از طریق نرم افزار صورت می گیرد.

 

ویژگی های قفل کمد آفلاین

* قابلیت قفل بسته شدن به صورت دستی و اتوماتیک

* قابلیت تعریف 35 دستبند و کارت برای قفل

* قابلیت تعریف کارت مادر برای باز کردن تمامی قفل ها

* قابلیت استفاده از دستبند در اماکن مختلف و عبور از گیت

* امکان ثبت لاکر بر روی پشت موبایل

* حذف دستبد در صورت کم شدن یا مفقود شدن

* قابلیت حذف دستبند به وسیله کارت مدیریت

* اخطار هشدار قبل از اتمام شدن باطری

* قابلیت نصب  بر روی انواع کمد

* مصرف بسیار پایین

 

روش های قفل کمد آفلاین

  1. کارت

  2. مچ بند

  3. سوییچ

 

تفاوت کمد آفلاین و کمد آنلاین

کمد های هوشمند امروزی دارای دو مدل قفل آنلاین و آفلاین می باشند. مجموعه ها ورزشی و استخر ها معمولا برای حفظ اموال مراجعین و افزایش امنیت آن مجموعه از این قفل ها استفاده می نمایند.قفل های آفلاین دارای سیستم بیرونی نمی باشندو با تمامی اطلاعات در کارت آن ها وجود دارد اما قفل های آنلاین دارای سیستم نرم افزاری می باشند که می توانید تمامی فعالیت ها را از این طریق مشاهده نمایید. قفل های آفلاین نیاز به باطری دارند و در هر دستگاه 4 عدد باطری قرار می گیرد که باید به صورت مداوم تعویض گردند. قفل های آنلاین بر خلاف قفل های آفلاین از برق برای تامین انرژی استفاده می کنند که دارای هزینه کمتری می باشد. لاکر های قفل آفلاین دارای خاصیت ضد رطوبت بوده و در داخل آب نیز مقاوم می باشد.

 

معایب قفل کمد  آفلاین

قفل های آفلاین نوع جدیدی از قفل هستند که نسبت به قفل های سنتی، دارای امنیت بیشتری هستند. اما یکی از مشکلات قفل‌های آفلاین ، استفاده بیش از اندازه از باتری است. وقتی باتری رو به اتمام است، قفل به سختی باز می‎شود. از سوی دیگر اگر با لاکر باز شود و ورزشکار لاکر را گم کرده باشد ، باز کردن درب کمد برای پرسنل باشگاه سخت می‎شود.

 

 

انواع قفل های کمد آفلاین و کمد آنلاین

* قفل های استخری / کمدی آنلاین

* قفل های استخری / کمدی آفلاین

* قفل های استخری کمدی کارتی

* قفل های استخری / کمدی دستبند دار

* قفل های استخری کمدی کدینگ

* قفل هی استخری کمدی اثر انگشتی

* قفل های استخری کمدی با قابلیت تشخیص چهره

* قفل های استخری / کمدی با انواع حالات ترکیبی

 

فروش کمد آفلاین

شرکت گارانتی بزرگترین فروشنده کمد ها آفلاین در تهران می باشد که شما می توانید برای خرید کمد آفلاین به این مجموعه مراجعه نمایید. فروش کمد آفلاین در این مجموعه به دست کارشناسان باتجربه و زبده صورت می گیرد که می توانید قبل از هرگونه عملیات خرید از این کارشناسان مشاوره رایگان دریافت نمایید. شرکت گارانتی تمامی کمد های آفلاین ، کمد آنلاین ، کمد هوشمند ، کمد دیجیتال و کمد الکترونیکی  را به فروش می رساند. در بازار ایران قفل کمد آفلاین، قفل هوشمند آفلاین ، قفل الکترونیکی آفلاین ، قفل الکترونیکی کمد، قفل کارتی کمد آفلاین ، قفل دیجیتال کمد، قفل هوشمند کمد ، انواع قفل هوشمند کمد باشگاهی و قفل هوشمند کمد استخری موجود می باشد که شرکت گارانتی تمامی قفل الکترونیکی را به فروش می رساند.

مشتریان گرامی که قصد خرید کمد آفلاین را دارند می توانند با شماره 02172036 تماس بگیرند تا کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی نمایند. کارشناسان این مجموعه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده  پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/11/2

آخرین تغییرات :1399/11/2


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00