تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

خرید اتوماسیون باشگاه


خرید اتوماسیون باشگاه بر اساس نیازهای آن مجموعه صورت می گیرد که برای هر باشگاهی نیاز می باشد. امروزه مدیران باشگاه در تلاش هستند تا با استفاده از تجهیزات و امکانات پیشرفته بتوانند بر کاربران و ورزشکاران آن مجموعه نظارت و کنترل بیشتری داشته باشند. خرید اتوماسیون ورزشی از شرکت گارانتی می تواند راه حلی برای مدیریت و سازماندهی مجموعه های ورزشی ، فرهنگی و .... باشد. خرید سیستم اتوماسیون باشگاه به همراه مجموعه ایی گسترده از نرم افزار و سخت افزار می باشد که از دستگاه های خدمات ورزشی ، دستگاه های اعتباری ، کمد های آنلاین و آفلاین و ...... تشکیل شده است. مشتریان گرامی که نیاز به خرید سیستم اتوماسیون ورزشی دارند می توانند با شماره درج شده در وبسایت تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان این مجموعه شما را در خرید اتوماسیون باشگاهی راهنمایی نمایند.

 

 

 

 

 

 

فهرست

خرید سیستم اتوماسیون ورزشی!

ویژگی های سیستم اتوماسیون باشگاهی

فروش سیستم اتوماسیون باشگاهی

 

 

خرید سیستم اتوماسیون ورزشی

در این سیستم یک کارت عضویت هوشمند در اختیار ورزشکار  قرار می گیرد و به کمک دستگاه ها و تجهیزات  مربوطه ، فرد می تواند وارد مجموعه شده و هر ورزشی را که مورد نظر داشته باشد انتخاب نماید و هزینه استفاده از سالن از موجودی وی کسر می گردد. در ضمن با همین کارت امکان استفاده از کمدهای رختکن و همچنین خرید از بوفه و …. را پیدا می‌کند. اگر سانس یا ساعت ورود برای شخص غیر مجاز باشد ، اجازه ورود داده نخواهد شد .همچنین امکان نظارت و کنترل توسط مدیران مجموعه به راحتی قابل اعمال بوده و گزارشات مفید و موثر آن راهنمای خوبی برای مدیران خواهد بود.

 

 

ویژگی های اتوماسیون باشگاهی

* ثبت نام و درج مشخصات کاربران

* کنترل هزینه ها

* ثبت نام های گوناگون برای یک ورزشکار

* مدیریت و سازماندهی صندوق موجودی

* روش های مختلف ثبت از طریق چهره، انگشت یا کارت

* ارسال پیامک جهت اطلاع رسانی

* نمایش مبلغ شارژ شده و مشاهده موجودی بروی دستگاه و نرم افزار

* ایجاد شرایط و تعرفه های مختلف برای یک شخص

* مدیریت و سازماندهی کمد ها به صورت آنلاین

* مدیریت و سازماندهی بوفه

 

فروش اتوماسیون باشگاه

فروش سیستم اتوماسیون باشگاه در مجموعه گارانتی به وسیله کارشناسان این مجموعه صورت می گیرد که در زمان خرید ، شما عزیزان می توانند راهنمایی ها و توضیحات لازم را به شما اعلام نمایند. شرکت گارانتی بزرگترین فروشنده سیستم های اتوماسیون باشگاهی و ورزشی می باشد که مدیران باشگاه های ورزشی و اماکن فرهنگی می توانند جهت خرید اتوماسیون باشگاهی با این مجموعه تماس حاصل فرمایند. سیستم های اتوماسیون ورزشی دارای شرایط مختلفی می باشند که به همین علت قیمت اتوماسیون باشگاهی با یکدیگر متفاوت است. مدیران مجموعه های ورزشی و فرهنگی می توانند با مراجعه به شرکت گارانتی اقدام به خرید سیستم اتوماسیون باشگاهی نمایند. مجموعه گارانتی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/1/7

آخرین تغییرات :1400/1/7


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00