تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

خرید قفل آنلاین


خرید قفل آنلاین در شرکت گارانتی به صورت حضوری و یا به صورت تلفنی صورت می پذیرد. فروش قفل آنلاین در این مجموعه توسط کارشناسان مربوطه انجام می شود که در زمان مراجعه شما تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند. قفل های آنلاینی که در مجموعه گارانتی به فروش می رسند دارای بهترین کیفیت می باشند که این مجموعه تمامی قفل های آنلاین را به همراه ضمانت نامه به مشتریان گرامی ارائه می کند.

واحد فروش قفل آنلاین : 02172036

ثبت درخواست خرید

برای خرید قفل کمد آنلاین بهتر است از تمامی اطلاعات لازم در ارتباط با قفل آنلاین مطلع باشید تا برای فضای مجموعه خود بهترین قفل آنلاین را خریداری نمایید. مشتریان گرامی می توانند جهت خرید قفل آنلاین با شماره درج شده در وبسایت و یا از طریق فروشگاه شرکت گارانتی اقدام نمایند.

 

قفل آنلاین چیست ؟

قفل آنلاین یکی از انواع قفل دیجیتال و پیشرفته می باشد که برای کمد های باشگاه ورزشی استفاده می شود. اینگونه قفل ها کاملا ویژه بوده و شباهتی به قفل های قدیمی و مکانیکی ندارند. قفل های آنلاین دارای ظاهری منحصر به فرد و شیک دارند و اثری از قفل های بزرگ قدیمی بر روی در مشاهده نمی شود. قفل های آنلاین مجموعه ایی از نرم افزار ها و سخت افزار می باشد که به منظور کنترل بهتر و امنیت بیشتر به کار رفته است. اینگونه قفل ها دارای امنیت بسیاری می باشند که در اماکن ورزشی ، مدارس ، پارک های آبی و استخر ها استفاده می شود.

 

نحوه عملکرد قفل آنلاین

قفل های آنلاین از دو بخش نرم افزار و سخت افزار تشکیل شده است که هر کدام از این بخش ها دارای عملکرد متفاوتی می باشند. در بخش سخت افزار قطعاتی مانند قفل الکترونیکی تشکیل شده است که بر روی کمد نصب می شود. قسمت نرم افزار قفل آنلاین نیز بر روی سیستم کامپیوتری باشگاه نصب می شود تا مدیریت کمد ها نیز تحت کنترل باشد. قفل های آنلاین دارای یک کنترل مرکزی می باشند که مدیریت می شوند و بعد از احراز هویت از طریق چهره ، اثر انگشت و ..... فرمان باز کردن را ارسال می کند.

 

قابلیت های قفل آنلاین

* دریافت آمار و گزارش مربوط به کمد                  * افزایش امینت وسایل شخصی

* مدیریت و کنترل کمد                                       * قابلیت مانیتورینگ و اجاره به مشتریان

* امکان ارائه اعتبار به مشتریان                           * قابلیت ویرایش و ثبت اطلاعات مشتری

* استفاده از برق                                               * استهلاک پایین قفل های آنلاین

* اتصال به سیستم کنترل تردد                            * بازیابی رمز در صورت مفقود شدن لاکر

 

معایب قفل آنلاین

قفل های آنلاین به وسیله برق فعالیت می کنند و در صورتیکه برق باشگاه قطع شود ، باز کردن کمد غیر ممکن می شود. اما می توان به وسیله ups  این مشکل را برطرف نمود و در زمان قطع شدن برق می توان با این دستگاه برق مورد نیاز قفل آنلاین را به تامین کرد.

 

 

تفاوت قفل آنلاین و قفل آفلاین

قفل های الکترونیکی به دو دسته قفل آنلاین و قفل آفلاین تقسیم می شوند. قفل های آفلاین هیچگونه ارتباطی با نرم افزار ندارند و به صورت مجزا عمل می کنند. تمامی کارهای مربوط به قفل های آنلاین مانند گزارش گیری ، کنترل تردد، مدیریت و ....... به وسیله کارت های هوشمند صورت می گیرد. در صورت مفقود یا خراب شدن لاکر ، باز کردن درب کمد کار بسیار سختی می شود. قفل های آفلاین نیاز به باطری دارند تا بتوانند فعالیت کنند اما قفل های آنلاین به وسیله برق شهری کار می کنند که همین امر باعث می شود تا هزینه قفل های آفلاین نیز بیشتر شود. قفل های آنلاین دارای کابل کشی هستند و به وسیله یک نرم افزار که به سیستم مدیریت متصل است اداره می شود.

 

فروش قفل آنلاین

فروش قفل آنلاین در شرکت گارانتی به دست کارشناسان این مجموعه انجام می شود که می توانید با توجه به نیاز های مجموعه اقدام به خرید قفل آنلاین نمایید. شرکت گارانتی بزرگترین فروشنده قفل های آنلاین در تهران می باشد که تمامی محصولات خود را به همراه ضمانت نامه به فروش می رساند. شرکت گارانتی دارای خدمات پس از فروش می باشد که پشتیبان کالای خریداری شده شما می باشد. مشتریان گرامی می توانند برای خرید قفل های آنلاین با شماره 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان این مجموعه شما را در امر خرید قفل کمد آنلاین راهنمایی نمایند. شرکت گارانتی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/11/15

آخرین تغییرات :1400/1/14


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   5   پایین ترین امتیاز   0.50   امتیاز متوسط   3.5   بالاترین امتیاز   5.00