تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

خرید کنترل تردد باشگاه


برای خرید کنترل تردد باشگاه می توانید با شرکت گارانتی تماس بگیرید تا کارشناسان این مجموعه شما را در خرید گیت کنترل تردد باشگاه راهنمایی نمایند. فروش کنترل تردد باشگاه به همراه خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی عرضه می شود. شرکت گارانتی یکی از بهترین فروشند های سیستم کنترل تردد باشگاهی می باشد که می توانید اقدام به خرید نمایید.

واحد فروش سیستم کنترل تردد باشگاه  : 02172036

ثبت درخواست خرید

فروش گیت تردد باشگاه در شرکت گارانتی توسط کارشناسان این مجموعه صورت می گیرد که در زمان تماس تمامی توضیحات را به شما ارائه می دهند. مشتریان گرامی که قصد خرید سیستم کنترل تردد باشگاه را دارند می توانند با شماره درج شده در وبسایت و یا از طریق فروشگاه شرکت گارانتی اقدام نمایند.

 

سیستم کنترل تردد باشگاه چیست؟

سیستم کنترل تردد باشگاه به سیستمی گفته می شود که مانند درب ورودی عمل می کند. سیستم کنترل تردد باشگاه همانند یک حراست می باشد که به صورت سیستمی عمل می کند. سیستم کنترل تردد باشگاه به یک نرم افزار مدیریتی که بر روی کامپیوتر پرسنل نصب است عمل می کند. از موارد مهمی که سیستم کنترل تردد باشگاه ایجاد می کند ایجاد امنیت و نظم برای ورزشکاران می باشد. سیستم کنترل تردد باشگاه در ساماندهی ورود و خروج ورزشکاران نقش بسزایی دارد. سیستم کنترل تردد در هر باشگاه ورزشی و یا استخر نیاز است زیرا باعث مشخص شدن تعداد مشتریان و یا کاربران استفاده کنند از آن مجموعه می شود. سیستم کنترل تردد باشگاه دارای انواع مختلفی می باشد که به صورت مختصر توضیح داده خواهد شد.

 

خرید انواع سیستم کنترل تردد باشگاه

کنترل تردد 3 اهرمی

این نوع گیت ها دارای 3 اهرم می باشد که به نام 3 شاخه ایی هم شناخته می شوند. این گیت ها در زمان بسته شدن به وسیله اهرم جلوی ورزشکار را می گیرد و تا زمانیکه نرم افزار اجازه عبور را صادر نکند این سه شاخه به حرکت نمی افتد. در زمانیکه نرم افزار اطلاعات ورزشکار را چک می کند و اطلاعات را درست ارزیابی می کند به دستگاه اجازه باز شدن می دهد سپس اهرم ها حرکت می کنند تا مانعی برای ورود ورزشکار وجود نداشته باشد. اهرم های این نوع از دستگاه کنترل تردد از فلز سخت و مقاوم تشکیل شده است تا در صورت فشار ، خم و یا شکسته نشوند. باشگاه های بدنسازی و استخر ها معمولا از این نوع گیت استفاده می کنند و به نام گیت کنترل تردد استخری شناخته می شوند.

 

کنترل تردد شیشه ایی

از این مدل گیت ها در مترو هم استفاده می شود که از جنس فلز و شیشه مقاوم ساخته شده است. قسمتی فلزی گیت ثابت بوده و هیچگونه حرکتی انجام نمی دهند. دو درب شیشه ایی وجود دارد که به طور همزمان باز و بسته می شوند و به ورزشکار اجازه ورود و یا خروج می دهند. این درب ها به صورت خطی و در مقابل هم قرار می گیرند که به وسیله موتور دستگاه باز و بسته می شوند. زمانیکه ورزشکار قصد عبور از گیت را دارد کارت و یا لاکر خود را گذاشته و دستگاه پس از ارزیابی اطلاعات اجازه ورود و یا خروج را می دهد.

 

کنترل تردد تمام قد

از این نوع گیت ها معمولا در مکان های امنیتی استفاده می شود. این مدل از گیت ها همانند درب می باشند که از کاربر غیر مجاز جلوگیری می کند. این نوع گیت بسیار مقاوم بوده و نمی توان از بالا و یا فضای کنار آن عبور کرد. این کنترل تردد از سه باله تشکیل شده است که در هنگام ورود نفر اول از ورود نفر دوم جلوگیری می کند و باید نفر دوم منتظر عبور کامل نفر اول از گیت بماند.

 

عملکرد کنترل تردد باشگاه

عملکرد کنترل تردد باشگاه به چند صورت انجام می شود :

  1. کنترل شده و آزاد

در این حالت ورزشکار از طریق یکی از روش های ورودی از گیت باشگاه عبور می کند. اما بعد تمام شدن کار می تواند بدون هیچگونه مانعی از گیت عبور کند. در زمان خروج ورزشکار گیت هیچگونه اثر انگشت ، کارت و یا چهره ایی از اون نمی خواهد و شخص می تواند با فشار دادن دکمه مخصوص از گیت عبور کند.

  1. ورود و خروج کنترل شده

در این روش ورزشکار در زمان ورود باید با یکی از روش های اکسس کنترل وارد شود و به همین شکل خروج کند.

  1. ورود و محدود

در این مدل ورزشکاران با ارائه کارت ، مچبند و یا ..... از گیت عبور می کنند و سپس برای خروج باید از راه دیگری که مدیریت تعیین کرده است اقدام کنند و نمی توانند از همان گیت ورودی خارج شوند.

 

روش های عبور کنترل تردد باشگاه

* تشخیص چهره                 * اثر انگشت                  * کارت هوشمند                *مچبند

در روش تشخیص چهره و یا اثر انگشت اطلاعات مربوط به کاربر در زمان ثبت نام در حساب کاربری او ثبت می شود. در این روش در زمان مراجعه ورزشکار پس از رویت اثر انگشت و یا چهره ، اطلاعات در سیستم تطابق داده می شود و در باز می شود. در روش کارت هوشمند به کاربر یک کارت داده می شود. در زمان مراجعه و ارائه کارت به کنترل تردد ، این دستگاه سریال روی شماره کارت را برای نرم افزار ارسال کرده و پس از بررسی های لازم در مورد شهریه ، میزان اعتبار و هر المانی که از طرف باشگاه تعیین شده است مجاز باشد در برای کاربر و یا ورزشکار باز خواهد شد. مشتریان گرامی که قصد خرید دستگاه کنترل تردد را دارند بهتر است اگر برای استخر و جاهای مرطوب می خواهید استفاده نمایید از سیستم اثر انگشت صرف نظر نمایید زیرا به علت خیس و نمناک بودن دست ، دستگاه نمی تواند به صورت کامل شناسایی کند و دچار مشکل می شود.

 

مزیت های سیستم کنترل تردد باشگاه

  • افزایش اعتبار باشگاه
  • افزایش کیفیت امنیت باشگاه
  • آسان شدن مدیریت باشگاه
  • ساماندهی ورزشکاران و کاربران

 

فروش کنترل تردد باشگاه

فروش کنترل تردد باشگاه در شرکت گارانتی با توجه به نیاز های مشتریان صورت می گیرد. فروش گیت کنترل تردد باشگاه به همراه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی ارائه می شود. مشتریان گرامی می توانند برای خرید کنترل تردد باشگاه از کارشناسان مجموعه گارانتی مشاوره رایگان دریافت نموده سپس اقدام به خرید نمایند. کنترل تردد یا گیت کنترل تردد باشگاه از بهترین راهکارها برای ساماندهی ورزشکاران می باشد که مدیریت باشگاه یا مجموعه ورزشی می توانند از این سیستم برای افزایش امنیت و اعتبار باشگاه استفاده نمایند. مشتریان گرامی که قصد خرید گیت کنترل تردد باشگاه را دارند می توانند با شماره 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان این مجموعه شما را در این امر راهنمایی نمایند. کارشناسان مجموعه گارانتی از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/11/11

آخرین تغییرات :1399/11/11


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   4.00   امتیاز متوسط   4.5   بالاترین امتیاز   5.00