تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر ماشین شارژی در تهرانپارس


تعمیر ماشین شارژی در تهرانپارس در مجموعه گارانتی بصورت کاملا تخصصی صورت میگیرد. برای تعمیر ماشین شارژی خود در تهرانپارس می توانید با شماره های مندرج در سامانه گارانتی تماس بگیرید تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و به محل شما مراجعه بکنند.

 

تعمیر ماشین شارژی در تهرانپارس

گارانتی به عنوان یک تعمیرگاه ماشین شارژی در تهرانپارس کلیه ماشین های شارژی اعم از ماشین ها شارژی کوچک، متوسط و بزرگ با برندهای بنلی، بنز، بی ام و و دیگر برندها را تعمیر می کند. در صورتیکه در تهرانپارس و اطراف آن سکونت دارید می توانید با شماره های مندرج در بالا تماس بگیرید تا کارشناسان ما به محل شما مراجعه کرده و نسبت به تعمیر ماشین شارژی شما اقدام بکند. لازم به ذکر است تعمیرات ماشین شارژی انجام شده توسط مجموعه گارانتی دارای یکماه ضمانت می باشد.

 

در صورتیکه میخواهید در مورد تعمیرات ماشین شارژی اطلاعات بیشتری کسب کنید یا اینکه می خواهید خودتان ماشین شارژی فرزندتان را تعمیر کنید، می توانید با مطالعه مقاله تعمیر ماشین شارژی که برای شما تهیه کرده ایم آشنایی بیشتری در این زمینه پیدا کنید.

تعمیر ماشین شارژی در شرق تهران

با توجه به اینکه کارشناسان گارانتی کلیه محل های تهران را پوشش می دهند، در صورتیکه شما در شرق تهران سکونت دارید می توانید برای تعمیر ماشین شارژی خودتان با مجموعه گارانتی تماس بگیرید و نسبت درخواست کارشناس جهت مراجعه به محل شما اقدام کنید.

 

 

آیا ماشین شارژی قابل تعمیر است

ماشین شارژی بستگی به مدل آن می توانید قابل تعمیر باشد یا خیر. اغلب ماشین شارژی هایی که دارای یک موتور هستند در صورتیکه آسیب جدید موتوری ندیده باشند قابل تعمیر هستند و با تعویض قطعه عملا به حالت اولیه خود برخواهند گشت.

آیا پس از تعمیر ماشین، تعمیرات انجام شده ضمانت دارد

هنگامیکه ماشین شارژی کودک شما در مجموعه گارانتی، سرویس و تعمیر می شود، کلیه اقدامات و قطعاتی که در مجموعه گارانتی صورت گرفته است برای مدت 4 ماه ضمانت خواهد داشت. البته در صورت شکستگی و یا تغییر قطعه ضمانت مذکر باطل خواهد شد. این ضمانت فقط شامل قطعات سالمی می شود که فقط از لحاظ کارکرد نتوانسته اند بخوبی کار بکنند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1401/2/31

آخرین تغییرات :1401/2/31


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   8   پایین ترین امتیاز   2.00   امتیاز متوسط   4.1   بالاترین امتیاز   5.00