تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

فروش قطعات ماشین شارژی


فروش قطعات ماشین شارژی در وب سایت گارانتی بصورت کاملا تخصصی صورت می گیرد. شما می توانید برای خرید قطعات ماشین شارژی اسباب بازی با شماره های واحد فروش تماس گرفته و نسبت به تامین قطعات مورد نیاز خود اقدام کنید. قطعات ماشین شارژی ای که در مجموعه گارانتی بفروش می رسد دارای ضمانت بوده کاملا با کیفیت می باشند.

 

برای خرید و دیدن قطعات بصورت آنلاین می توانید به لینک فروشگاه قطعات مراجعه کنید -----> فروشگاه قطعات ماشین شارژی

در صورتیکه کالای مورد نظر خود را پیدا نکردید می توانید جهت مشاوره با شماره ذیل تماس بگیرید.

تلفن 24 ساعته فروش قطعات ماشین شارژی : 02172036

فروش قطعات ماشین شارژی

گارانتی به عنوان بزرگترین واحد ارائه قطعات ماشین شارژی در ایران، کلیه قطعات ماشین شارژی اعم از قطعات کوچک مانند پیچ، سیم، ال ای دی، چراغ و لامپ، قطعات چرخنده مانند موتور(آرمیچرفرمان، برد(کیت)، چرخ دنده، آداپتور، شارژر، کلید، صندلی، آنتن کنترل، دسته دنده، گیربکس، رله و دیگر قطعات ماشین را ارئه می دهد. شما می توانید برای خرید هر یک از این قطعات با ارائه مدل دستگاه خود به واحد فروش قطعات نسبت به خرید اقدام کنید.

 

گیربکس ماشین شارژی

یکی از اصلی ترین بخش های ماشین شارژی، گیربکس آن است. گیربکس های ماشین شارژی وظیفه تقویت قدرت موتور ماشین را بعهده دارد. در صورتیکه هر یک از چرخ دنده های گیربکس دچار مشکل بشود، ماشین شارژی خراب شده و دیگر کار نمیکند. در اغلب مواردی که گیربکس دچار مشکل می شود صدای موتور در می آید ولی ماشین حرکت نمی کند که این نشانه خرابی گیربکس است. در این حالت باید چرخ دنده های گیربکس عوض بشود یا کلا گیربکس تعویض گردد.

قیمت گیربکس ماشین شارژی

قیمت گیربکس ماشین شارژی بستگی به نوع و تعداد چرخ دنده های ماشین دارد. لذا اطللاع از قیمت گیربکس ماشین شارژی می توانید با شماره واحد فروش قطعات ماشین شارژی تماس بگیرید. برای خ

 

تلفن واحد فروش قطعات ماشین شارژی و گیربکس : 02172036

 

برد ماشین شارژی

برد ماشین شارژی در واقع مغز دستگاه است و وظیفه کنترل مجموعه ماشین، بعهده این بخش می باشد. در اغلب موارد، سی پی یو برد ماشین شارژی دچار اختلال و مشکل شده است و دیگر نمی تواند ماشین را کنترل بکند. در صورتیکه برد ماشین خراب شود، ماشین فرمان پذیری خود را از دست داده یا اینکه در بعضی از موارد جلو یا عقب نمی رود. یا یکی از اعمال جلو رفتن یا عقب رفتن را انجام نمی دهد. ممکن است فرمان دستگاه درست کار نکند در این حالت نیز ممکن است، دستگاه بردش مشکل داشته باشد.

 

قیمت برد ماشین شارژی

قیمت برد ماشین شارژی بسیار متنوع است و بصورت کلی دارای چند نمونه است. نمونه تک موتوره و دو موتوره، نمونه ریموت دار یا غیر ریموت دارد. برای آگاهی از قیمت برد ماشین شارژی میتوانید با سازمان فروش قطعات ماشین شارژی تماس بگیرید.

 

واحد فروش قطعات ماشین شارژی : 02172036

قطعات بدنه ماشین شارژی

همواره قطعات ماشین شارژی از درخواستهایی است که توسط شما مشتریان عزیز از مجموعه گارانتی درخواست می کنند. قطعاتی که توسط مجموعه گارانتی برای شما عزیزان گرد آوری شده اند عبارتند از :

  • در کاپوت ماشین شارژی

  • گیربکس ماشین شارژی

  • برد ماشین شارژی

  • فرمان ماشین شارژی

  • باطری ماشین شارژی

  • لاستیک ماشین شارژی

  • رله ماشین شارژی

  • کنترل ماشین شارژی

 

این قطعات ماشین شارژی که در بالا از آنها ذکر شده در بسیاری از موارد یکسان هستند. اما در بسیاری از موارد دیگر نیز مطابق یکدیگر نمی باشند. شما می توانید برای دریافت موجودی این قطعات با شماره سازمان فروش قطعات ماشین شارژی گارانتی تماس گرفته تا نسبت به این موضوع مطمئن شوید.

رله ماشین شارژی

رله ماشین شارژی وظیفه اتصال برق باطری به موتورهای ماشین را دارد. به مرور زمان و بخاطر استهلاک رله ها دچار آسیب شده و بایستی آنها را تعویض کرد. هنگامیکه رله ماشین خراب می شود، ماشین نه بصورت دستی و نه بصورت استفاده از کنترل نه جلو می رود و نه عقب می رود. البته ایرادات دیگری نیز باعث این عدم تحرک می شوند. تشخیص اینکه برد خراب است و نیاز به تعمیر دارد کاملا تخصصی بوده و نیاز به تبحر در زمینه الکترونیک دارد. در صورتیکه نیاز به خرید رله ماشین شارژی دارید می توانید با سازمان فروش قطعات ماشین شارژی تماس گرفته و نسبت به دریافت قیمت فروش رله ماشین شارژی اقدام کنید.

 

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/4/16

آخرین تغییرات :1399/11/22


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   52   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.8   بالاترین امتیاز   5.00