تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر ماشین شارژی


تعمیر ماشین شارژی کودکان، در مجموعه گارانتی بصورت کاملا حرفه ای انجام می شود. واحد تعمیرات ماشین شارژی کودکان گارانتی بصورت کاملا تخصصی ماشین شارژی کودک شما را تعمیر می کند و در کمترین زمان آن را تحویل می دهد. برای تعمیرات ماشین شارژی فرزند خود با شماره های مندرج در پایین تماس بگیرید. 

 

شماره تماس واحد تعمیرات ماشین شارژی کودکان: 02172036

ثبت در خواست تعمیر ماشین شارژی

 

با توجه به درخواست شما عزیزان فروش قطعات ماشین شارژی بصورت آنلاین فعال شده است که در ذیل می توانید خرید قطعات مورد نیاز خود را انجام دهید.

 

 

 

 

تعمیر ماشین شارژی

 

تعمیر ماشین شارژی و آموزش

به درخواست شما عزیزان، گارانتی به عنوان بزرگترین واحد نمایندگی تعمیرات ماشین شارژی کودکان، بخش تعمیرات ماشین شارژی را راه اندازی کرده است. ماشین شارژی دارای قطعات مختلفی است که در حال حاضر بدلیل گران شدن قیمت این دستگاه، تقاضای تعمیرات این نیز بالاتر رفته است. گارانتی علاوه بر تعمیر بخشهای مختلف ماشین شارژی، تامین قطعات ماشین های شارژی را نیز انجام می دهد. در ماشین شارژی ایرادات متداولی وجود دارد که به نوبه خود باعث می شوند که ماشین شارژی شما بخوبی کار نکند.

از متداول ترین ایرادات ماشین شارژی می توان به کم شدن قدرت موتور هنگام بازی نام برد. برای مثال بارها گفته شده است که موتور ها بعد از مدتی دیگر مانند سابق کار نمی کند. این ایراد ممکن است به موتور(گیربکس) یا به باطری ماشین ربط داشته باشد.

در صورتیکه ایراد مربوط به موتور باشد، بایستی موتور ها(یا همان گیربکس) را تعویض کرد چراکه به مرور زمان سیم پیچ مربوط به موتور ها ضعیف شده و دیگر توان خروجی لازم را ندارند. مورد بعدی که می تواند باعث کم شدن قدرت ماشین شارژی شده باشد، خرابی در باطری های ماشین شارژی می باشد.

خرابی در باطری های ماشین شارژی باعث می شود که به مرور شارژ کمتری بگیرند و ولتاژ مناسب نداشته باشند و به مرور قدرت ماشین کم بشود. در صورت وقوع چنین حالتهایی است که شما یک ماشین شارژی خراب دارید و بایستی آنرا برای تعمیر به مرکز تعمیر ماشین شارژی بسپارید.

 

 

آیا تعمیر ماشین شارژی دارای ضمانت است؟

تعمیرات ماشین شارژی کودکان در مجموعه گارانتی دارای ضمانت است. کلیه لوازمی که در ماشین شارژی توسط مجموعه گارانتی انجام می شود بمدت یکماه از زمان نصب و تحویل ضمانت می شوند. و خدمات این مجموعه برای مدت 5 سال برای شما عزیزان برقرار می باشد.

 

تعمیر ماشین شارژی در محل؟

بخاطر رفاه حال شما عزیزان، تعمیرات در محل ماشین های شارژی صورت می گیرد. برای ثبت درخواست تعمیر ماشین شارژی در محل شما می توانید درخواست خود را در سامانه ثبت کنید یا با شماره 02172036 تماس بگیرید. همچنین گارانتی با داشتن پیک متخصص در جابجایی ماشین شارژی می تواند نسبت به دریافت این کالا به درب منزل شما مراجعه کنند.

 

گارانتی بزرگترین مرکز تعمير ماشين شارژي

گارانتی دارای مراکز مختلفی در سطح شهر برای تعمیر ماشین شارژی کودکان دارد که یکی از آنها در شرق تهران است:

تعمیر ماشین شارژی کودکان در غرب تهران : 02172036

تعمیر ماشین شارژی کودکان در شرق تهران : 02172036

تعمیر ماشین شارژی کودکان در جنوب تهران : 02172036

تعمیر ماشین شارژی کودکان در شمال تهران : 02172036

 

مشکلات ماشین شارژی

از مشکلات ماشین شارژی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • اولین مشکلی که در مورد یک ماشین شارژی مطرح است، قیمت بالای آن است که باعث می شود خریداران نسبت به خرید آن کمی تامل بکنند.
  • دومین مشکلی که در مورد ماشین شارژی وجود دارد مربوط به سرعت حرکت پایین آن است. برای مثال کودکان انتظار دارند سرعت این خودروها بالاتر از حد انتظارشان باشد اما بدلایل فنی و ایمنی سرعت این اسباب بازی ها کم است.
  • مورد بعدی ای که در مورد مشکلات ماشین شارژی مطرح است در مورد تمام شدن باطری آن است. البته در نظر داشته باشید هر چقدر باطری ظرفیت بالاتری داشته باشد و همچنین فشاری که کودک به خودرو هنگام بازی می آورد کمتر باشد و البته باطری دستگاه نو و سالم باشد طول مدت بازی ای که در اختیار کودک قرار می دهد به مراتب خیلی بالاتر خواهد بود. همچنین در خرابی مربوط به باطری های ماشین شارژی، که یکی از بخشهای پر هزینه مربوط به ماشین شارژی می باشد با تعویض باطری مشکل باطری حل خواهد شد.

 

 

 

 

  • مورد دیگری که در خصوص مشکلات ماشین شارژی می توان به آن اشاره کرد، قدرت کم آن در مدلهای تک موتوره می باشد. لذا برای رفع این مشکل نیز می توان آنرا دو، سه یا چهار موتوره کرد که با انجام این کار، سرعت دستگاه بالاتر خواهد رفت اما در عین حال سرعت مصرف شارژ بالاتر رفته و مدت زمان قابل استفاده در یکبار شارژ نیز کاهش می یابد. از مشکلات دیگری که در تعمیر ماشین شارژی با آن مواجه هستیم مربوط به موتور ماشین است. در بیشتر اوقات موتورها دچار سوختگی، خرابی شفت و ... شده اند که با تعویض موتور و تعویض شفت این مشکلات حل می شوند.

 

  • در بسیاری از موارد، مدار سیم کشی ماشین شارژی ها دچار قطعی می شوند که با تعمیر، ترمیم یا تعویض قطعات و بردهای آسیب دیده این مشکلات نیز برطرف خواهند شد.

 

  • از دیگر مشکلات ماشین شارژی، می توان به مشکلات ایجاد شده در بخش برد کنترل یا برد گیرنده این دستگاه اشاره کرد، خرابی در این قسمت قیمت تعمیرات برد ماشین را بسیار بالا می برد. تعمیرات برد ماشین شارژی در بعضی اوقات ارزش دارد، چرا که قیمت تعمیر آن ممکن است پایین باشد. اما در بعضی موارد نیز می تواند قیمت تعمیرات آن به حدی بالا باشد که با تعویض برد آن برابری کند.

 

  • از دیگر مشکلات مربوط به دستگاه می توان به خرابی چرخ دنده های گیربکس ماشین اشاره کرد. علت خرابی در چرخ دنده های گیربکس دستگاه به این دلیل است که به مرور و براثر فشار و وزن زیاد، چرخ دنده ها آسیب می بینند و در نهایت دچار اختلال و خرابی می شود. یا اینکه کودک ماشین را به جایی کوبیده است باعث خرابی یا شکستگی قطعات داخلی شده است.

 

 

مرکز تعمیر ماشین شارژی

گارانتی مرکز تعمیر ماشین های شارژی

 

مدار ماشین شارژی(مدار سیم کشی ماشین شارژی)

مدار ماشین شارژی نسبتا پیچیده است، لذا برای تعمیر آن بایستی نسبت به کارکرد آن کاملا آشنا باشید. در این مقاله سعی بر این است تا نکاتی در مورد مدار ماشین شارژی ارائه شود.

 

تعمیر ماشین شارژی،تعمیرات ماشین شارژی تهران

مدار سیم کشی ماشین شارژی، بصورت عکس ذیل است

 

مدار سیم کشی ماشین شارژی

 

همانطور که در شکل بالا مشخص است، دارای یک برد اصلی می باشد. دو تا کلید وجود دارد که باعث می شود بین حالت های کنترلی و دستی ماشین تغییر وضعیت بدهد. در حالت دستی، کنترل ماشین کار نمی کند و کنترل دستگاه فقط توسط کودک امکان پذیر است. در حالت دوم یا کنترل با ریموت، در این حالت کودک دیگر کنترلی روی دستگاه نداشته و توسط ریموت والدین کنترل می شود. اصلی ترین بخش ماشین شارژی همین برد است. سیم دیگری که روی برد وجود دارد سیم های موتور می باشد. این سیمها وظیفه کنترل موتور دستگاه را بر عهده دارد.

روی برد سیم دیگری وجود دارد که به برقی اصلی یعنی باطری ماشین متصل است. این سیم به باطری وصل شده و برق را به برد می رساند. سیم بعدی که روی برد ماشین شارژی متصل شده است، سیم مربوط به اسپیکر های ماشین است. این سیم صداهای ملودیکی که دستگاه دارد را پخش می کند.

 

در صورتیکه با مطالعه، بخش های توضیحی موارد بالا به مدار ماشین شارژی مسلط نشده اید حتما جهت تعمیرات ماشین شارژی با گارانتی تماس بگیرید.

 

برندهای قابل تعمیر ماشین شارژی

برندهایی از ماشین کنترلی شارژی که در گارانتی تعمیر می شوند عبارتند از:

  1. تعمیر ماشین شارژی فلامینگو

  2. تعمیر ماشین شارژی اسپرینتر

  3. تعمیر ماشین شارژی بیبی لند

  4. تعمیر ماشین شارژی تویوتا

  5. تعمیر ماشین شارژی فولکس واگن

  6. تعمیر ماشین شارژی پرشین تویز

  7. تعمیر ماشین شارژی جیپ ارتشی

  8. تعمیر ماشین شارژی جیپ ۴ موتوره

  9. تعمیر ماشین شارژی جیپ مدل xlj588

  10. تعمیر ماشین شارژی جگوار

  11. تعمیر ماشین شارژی لامبورگینی

  12. تعمیر ماشین شارژی لکسوس کودک

  13. تعمیر ماشین شارژی لارن متالیک

  14. تعمیر ماشین شارژی لارن p1

 

تعمیر ماشین شارژی دو موتوره

ماشین شارژی های دو موتوره، بخاطر پیچیدگی بیشتری که در آنها وجود دارد، نیاز به تخصص بیشتر در خصوص تعمیرات دارد. البته مجموعه گارانتی با اضافه کردن تجهیزات مربوط به تعمیرات ماشین های دو موتوره این، دسته از ماشین ها را سرویس و تعمیر می کند. لازم به ذکر است که در ماشین شارژی های دو موتوره بایستی از باطری های با سایز بالاتر استفاده کرد تا مدت زمان استفاده از دستگاه توسط کودک بالاتر برود. سیم کشی های ماشین شارژی دو موتور بخاطر اینکه همواره دچار آسیب می شوند، بایستی با دقت بالایی انجام بشوند.

 

تعمیرگاه ماشین شارژی کودکان(برقی) و لوازم مورد نیاز

یک تعمیرگاه خوب ماشین شارژی، برای تعمیرات نیاز به یکسری لوازم دارد که نیاز است در این اینجا نسبت به آن نکاتی را ذکر کرد.

اولین مورد داشتن پرسنل کارآزموده و متخصص در زمینه تعمیرات که مجموعه گارانتی با کادری بسیار متخصص در این زمینه کلیه نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. همچنین نیاز به دستگاه تجهیزات تعمیر مانند باطری متری، مولتی متر، منبع برق، تستر موتور گیربکس، تستر برد، لوازم تعمیرات برد ودیگر تجهیزات تست الکترونیکی می باشد. همه این تجهیزات کاملا بروز در مجموعه گارانتی وجود دارد تا بتواند ماشین شارژی کودک شما را بصورت کاملا تخصص تعمیر کند.

 

ایرادات متداول ماشین شارژی

ماشین شارژی روشن نمی شود روشن نشدن ماشین شارژی دلایل مختلفی دارد. یکی از این دلایل وجود ایراد در باطری ماشین فرزند شما می باشد. معمولا باطری های ماشین شارژی دارای طول عمر مشخص می باشند و در اکثر مواقع آنها را برای مدت طولانی شارژ و دشارژ نمی کنید، این موضوع باعث می شوند که سلولهای باطری آن دچار آسیب شده و دیگر شارژ نشوند و به همین خاطر است که دیگر ماشین شارژی روشن نمی شود.
 

از علل دیگر روشن نشدن ماشین شارژی خرابی در دکمه روشن یا خاموش کردن آن است. در صورتیکه دکمه روشن یا خاموش کردن ماشین شارژی خراب باشد، در حالیکه ظاهرا درست است، باعث عدم روشن شدن ماشین شارژی می شود.

 

از علل دیگر روشن نشدن ماشین شارژی این است که برد ماشین خراب شده است. خرابی در برد دستگاه، عملا باعث روشن نشدن دستگاه می شود و خرابی آن باعث می شود که دستگاه روشن نشود یا بدرستی کار نکند.

 

علت روشن نشدن ماشین شارژی کودکان

روشن نشدن ماشین شارژی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از باطری ماشین گرفته تا برد دستگاه همگی عواملی هستند که باعث می شوند ماشین روشن نشوند. در بخش زیر دلایل عمده روشن نشدن ماشین شارژی ارائه خواهد شد:

  • باطری ماشین شارژی. در صورتیکه بعد از مدتی از ماشین شارژیتان استفاده نکردید، بایستی به این نکته توجه کنید ممکن است باطری ماشینتان خراب یا فاسد شده باشد. هر باطری ماشین شارژی دارای طول عمر مفید بوده و بخاطر اینکه برای مدت زمان کمی در سال استفاده و شارژی می شوند این طول عمر بسیار پایین بوده در نهایتا ممکن است برای شما تا 3 سال دوام کاری داشته باشد. پس اولین موردی که بایستی چک کنید این است که آیا ماشین شما از لحاظ سلامت باطری درست است یا خیر. در صورتیکه نیاز به باطری، روی باطری ماشین شارژی کلیک کنید.

 

  • در صورتیکه از سلامت باطری ماشین کودکتان مطمئن بودید، بایستی سیم کشی های مربوط به کلید های روشن یا خاموش کردن کلی دستگاه را بررسی نمایید. بخاطر اینکه ماشین شارژی در معرض آب و نم و هوا می باشد، در بسیار از موارد بخاطر گرفتگی رسوب روی سوکت های کلیدهای ماشین، اتصال روشن خاموش شدن دستگاه خوب برقرار نمی گردد. در این حالت نیز ماشین شارژی روشن نمی شود.
  • از دیگر علل روشن نشدن ماشین شارژی می توان به مشکلات در بخش برد دستگاه اشاره کرد. در صورتیکه مراحل اول و دوم را طی کردید اما روشن نشد، بایستی به برد ماشین شارژی شک داشت. در اغلب این موارد برد دستگاه ماشین شارژی بایستی تعویض گردد.

 

 

تعمیر پدال ماشین شارژی

یکی از قسمتهایی که در ماشین شارژی خراب می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کند پدال آن است. بدلیل پر مصرف بودن پدال ماشین و اینکه در بعضی اوقات کودک نسبت به نحوه صحیح استفاده از دستگاه آگاه نیست، لذا پدال دچار مشکل شده و بایستی آنرا تعمیر کرد. بخاطر همین موضوع گارانتی با تامین تجهیزات مربوط به پدال ماشین شارژی این قطعه معیوب را نیز تعمیر می کند.

 

تعمیر باطری ماشین شارژی

در بسیار از ماشین های شارژی، باطری آنها از نوع خشک و لیتیومی است. این موضوع باعث می شود که باطری ماشین شارژی تقریبا غیر قابل تعمیر باشد. البته در بعضی از موارد ممکن است باطری ماشین شارژی اصطلاحا خواب رفته باشد که در این حالت نیاز است تا به باطری شوک داده شود که در موارد کمی این کار باعث راه افتادن مجدد باطری شارژی می شود. در مجموع در بیشتر اوقات که خرابی ماشین شارژی از باطری آن است با تعویض باطری آن این مشکل حل می شود.

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات ماشین شارژی در تهران

 

تماس با واحد تعمیرات ماشین شارژی در تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین شارژی می توانید با شماره 02172036 تماس بگیرید.

محدوده تحت پوشش واحد تعمیرات ماشین شارژی در شمال تهران

تجریش، سوهانک، دارآباد، آجودانیه، اقدسیه،هروی، میرداما، ظفر، دولت، شریعتی، دروس، پاسداران، اندرزگو، جردن، الهیه، ولنجک، زعفرانیه، نیاوران

محدوده تحت پوشش واحد تعمیرات ماشین شارژی در جنوب تهران

انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر

محدوده تحت پوشش واحد تعمیرات ماشین شارژی در شرق تهران، لواسانات و پردیس

تهرانپاس، نارمک، رسالت، فرجام، پیروزی، حکیمیه، لواسانات

محدوده تحت پوشش واحد تعمیرات ماشین شارژی در غرب تهران، کرج، فردیس، شهریار

آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر، شهر قدس، گرم دره، اندیشه

محدوه تحت پوشش واحد تعمیرات ماشین شارژی در شهرک غرب و سعادت آباد

شهرک غرب، سعات آباد

آیا ماشین شارژی قابل تعمیر است

ماشین شارژی بستگی به مدل آن می توانید قابل تعمیر باشد یا خیر. اغلب ماشین شارژی هایی که دارای یک موتور هستند در صورتیکه آسیب جدید موتوری ندیده باشند قابل تعمیر هستند و با تعویض قطعه عملا به حالت اولیه خود برخواهند گشت.

مدت زمان تعمیر ماشین شارژی چقدر است

مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر ماشین شارژی، در مجموعه گارانتی بستگی به ایراد ماشین شما دارد. اما بطور متوسط 3 الی 5 روز طول می کشد. در مواردی که نیاز به تعویض قطعه باشد، در صورتیکه قطعه در مجموعه وجود داشته باشد بین 1 الی دو روز در غیر اینصورت مدت زمان سفارش قطعه از انبار که حدود 2 روز می باشد نیز به آن اضافه می گردد.

آیا پس از تعمیر ماشین، تعمیرات انجام شده ضمانت دارد

هنگامیکه ماشین شارژی کودک شما در مجموعه گارانتی، سرویس و تعمیر می شود، کلیه اقدامات و قطعاتی که در مجموعه گارانتی صورت گرفته است برای مدت 4 ماه ضمانت خواهد داشت. البته در صورت شکستگی و یا تغییر قطعه ضمانت مذکر باطل خواهد شد. این ضمانت فقط شامل قطعات سالمی می شود که فقط از لحاظ کارکرد نتوانسته اند بخوبی کار بکنند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/2/23

آخرین تغییرات :1402/1/19


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   63   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   4.1   بالاترین امتیاز   5.00