تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

چند علت بخار ندادن اتو سیلتر


چند علت بخار ندادن اتو سیلتر؟

علت بخار ندادن اتو سیلتر دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. در این مقاله سعی داریم همه آنچه که باعث می شوند اتو سیلتر بخار ندهد را مفصل توضیح خواهیم داد و امیدواریم که بتوانید مشکلات مربوط به اتوی خودتان را حل و فصل کنید.

 خرابی در شیر برقی اتو سیلتر

یکی از دلایلی که باعث می شود اتو سیلتر بخار ندهد این است که شیر برقی دستگاه ممکن است خراب شده باشد. شیر برقی داخل پکیج دستگاه قرار می گیرد و برای تعویض آن باید بدنه مخزن دستگاه را باز کنید و شیر برقی که به دستگاه متصل است با آچار مناسب باز کنید و آنرا تعویض کنید.

 

گرفتگی لوله بخار دستگاه

از دلایل دیگری که می تواند علت بخار نکردن اتو سیلتر باشد گرفتگی لوله سیلیکونی انتقال بخار از مخزن به دسته اتو باشد. روش تست به این شکل خواهد بود که لوله سیلیکونی را از دو طرف باز می کنید و از یک طرف به آن میدمید. در این حالت مشخص می شود که آیا لوله گرفتگی دارد یا خیر.

در صورتیکه اتو سیلتر شما خراب است می توانید با نمایندگی رسمی اتو سیلتر تماس بگیرید.

شماره تماس واحد خدمات : 02172036000

گرفتگی لوله ورودی شیر برقی

در صورتیکه هر یک از عملیات بالا درست بودن اما کماکان هنوز بخار از مخزن خارج نمی شود، این احتمال وجود دارد که نازل ورودی شیر برقی از مخزن به شیر مشکل داشته و گرفتگی دارد.

 

خرابی کلید قرمز روی دسته

در صورتیکه همه عوامل بالا درست باشند، و همچنان خروجی بخار نداشته باشید، یکی از این عوامل می تواند مربوط به خرابی کلید قرمز روی دسته باشد. این کلید شیر برقی را تحریک می کند. با تعویض کلید مشکل بخار نیز حل می شود.

 

ما برای شما مقاله ای در مورد تعمیر اتو سیلتر تهیه کرده ایم. با مطالعه این مقاله نیز شما عزیزان نیز می توانید اتو سیلتر خود را سرویس و تعمیر کنید.

 

لینکهای مرتبط:

تعمیرات اتو سیلتر / نمایندگی تعمیرات اتو بخار بایترون

نمایندگی تعمیرات اتو بخار ژانومه /

علت یکسره شدن بخار اتو سیلتر

علت یکسره شدن بخار سیلتر به چند عامل بستگی دارد. که در ذیل به آنها اشاره می شود:

  • یکی از دلایل یکسره شدن بخار اتو سیلتر خرابی در کلید روی دسته اتو سیلتر می باشد. که با تعویض یا رفع خرابی کلید روی دسته این مشکل مرتفع می شود.
  • از دیگر دلایل یکسره شدن بخار اتو سیلتر، خرابی در شیر برقی دستگاه می باشد که با سرویس یا تعویض شیر برقی دستگاه این مشکل نیز مرتفع می گردد.

علت بخار ندادن اتو سیلتر چیست؟

علل مختلفی وجود دارد که باعث می شود اتو سیلتر بخار بیرون ندهد که یکی از این علل می تواند خرابی در شیر برقی با کلید دسته اتو باشد. همچنین نداشتن آب یا خرابی در المنت نیز باعث عدم تولید بخار و نداشتن بخار می شود.

ساعات کاری نمایندگی اتو سیلتر

ساعات کاری نمایندگی اتو سیلتر از ساعت 10 صبح الی 18.30 می باشد.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1401/3/24

آخرین تغییرات :1401/3/24


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   12   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.5   بالاترین امتیاز   5.00