تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تنها واحد تعمیرات اتو پرس بایترون در ایران


تعمیر اتو پرس بایترون در مجموعه گارانتی به عنوان تنها نمایندگی تعمیرات اتو پرس بایترون در ایران و تهران صورت می گیرد. اتو پرس بایترون بخاطر داشتن کیفیت بالاتری که نسبت به دیگر محصولات اتو پرس دارد، از اقبال خوبی در بین خانواده های ایرانی برخوردار است. در صورتیکه اتو بخار پرس بایترون شما ایراد پیدا کرده است، شما می توانید با مجموعه گارانتی تماس بگیرید تا نسبت به سرویس و یا تعمیر اتو پرس شما اقدام کند.

 

تلفن تماس واحد تعمیرات اتو پرس بایترون :02172036

ثبت درخواست تعمیر

تعمیر اتو پرس بایترون

همانطور که واضح است، از اتو برای صاف کردن پارچه استفاده می شود. این پارچه مربوط به هرچیزی می تواند باشد، پارچه لباس یا پارچه پرده یا هر چیز دیگری. با پیشرفته تر شدن انواع اتو، اتوهای پرسی از مغازه های اتوشویی به منازل خانگی نیز راه پیدا کرده اند. اتوهای پرسی خانگی در دراز مدت دچار اختلال کاری می شوند. که دلایل آن را در ذیل بطور مفصل ذکر خواهیم کرد. از انواع خوب اتو پرس، می توان به اتو پرس بایترون اشاره کرد. از آنجایی که اتو پرس بایترون جزء پیچیده ترین اتوها می باشد، لذا تعمیر اتو پرس بایترون نیز پیچیده، زمانبر و سخت می باشد. در صورتیکه تعمیر اتوپرس بایترون خودتان را به مجموعه گارانتی بسپارید، بعد از تعمیر، به مدت یکماه نیز تعمیرات انجام شده، ضمانت خواهد داشت.

 

ایرادات اتو پرس بایترون

اتو پرس بایترون، جای خود را در میان خانه های ایران باز کرده است. از آنجایی که اتو پرس بایترون مانند همه محصولات دیگر الکترونیکی نیز دچار مشکل می شود که در بعضی از موارد در منزل قابل حل می باشد. ولی در بعضی از موارد نیز غیر قابل حل است. در جدول ذیل برای شما ایرادات اتو پرس بایترون که باعث خرابی این دستگاه ها می شود را بیان کرده ایم. با مطالعه آن شاید بتوانید مشکلات ابتدای اتو

 

مشکلات متدوال اتو پرس های بایترون
اتو پرس بایترون از زیر مخزن آب می دهد در بسیاری از موارد علت اینکه اتو بایترون از زیر مخزن آن آب می دهد این است که مخزن زیادی پر شده است. بدیهی است که با کمتر کردن آب داخل مخزن نشتی آب نیز رفع می گردد. البته باید در نظر داشته که اگر به اتو آسیبی رسیده باشد و مخزن دچار شکستگی شده باشد بایستی مخزن را تعویض کرد. یکی دیگر از عللی که باعث می شود اتو آب بدهد این است که شلنگهای انتقال آب از پمپ به داخل المنت سوراخ شده است و پارگی دارد و با تعویض این شلنگها مشکل برطرف می گردد.
چراغ اتو پرس بایترون روشن است ولی بخار نمی دهد در بسیاری از موارد علت اینکه چراغ بخار روشن است اما بخار بیرون نمی دهد این است که مخزن آب دستگاه خالی است. ولی مواردی مانند خرابی در برد دستگاه، خرابی پمپ آب دستگاه ممکن است باعث شود که اتو بخار لازم را تولید نکند. اگر از پر بودن آب مخزن دستگاه مطمئن هستید و ایراد دیگری وجود دارد حتما با مجموعه گارانتی تماس بگیرید تا ما اقدامات لازم را انجام بدهیم. البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که در صورتیکه پمپ دستگاه آسیب دیده باشد، صدای پمپاژ آب شنیده نمی شود. بنابراین نسبت به اینکه پمپ دستگاه مشکل ندارد بررسی های جهت تست پمپ اتو انجام بدهید.
کلید روشن خاموش روشن شدن دستگاه عمل نمی کند در این حالت ممکن است کلید دستگاه مشکل داشته باشد. که با تعویض آن بسادگی مشکل حل می شود. اما در بعضی اوقات نیز با تعویض کلید مشکل حل نمی شود که ممکن است علت آن آسیب رسیدن به برد دستگاه باشد. هنگام استفاده از اتو پرس، در نظر داشته باشید که کلید های دستگاه نسبت به فشار بسیار حساس هستند و با کمی فشار آوردن پمپ را راه اندازی می کنند. همین مساله باعث شده است که ایراد مربوط به قسمت دیگری از اتو باشد و کاربر با فشار دادن بیش از حد کلید باعث خرابی کلید بشوند.
اتو پرس همه کارهایش را بدرستی انجام می دهد ولی چراغ روشن نمی شود در این ممکن است ایراد از برد باشد یا از چراغ آن. در این حالت
اتو پرس بایترون روی درجه آخر پارچه را می سوزاند در این حالت احتمالا اتومات دستگاه خراب است. برای رفع این مشکل بایستی با مجموعه تماس بگیرید تا مشکل شما را حل کنیم.
هنگامی که اتو پرس روشن می شود، خطای E4 می دهد.  در این به احتمال زیاد دچار مشکل شده است و نیاز است تا توسط متخصص مربوطه سرویس و تعمیر گردد.
هنگامیکه دستگاه را روشن می شود، داغ نمی کند

یکی از خرابی های اتو پرس بایترون خرابی ترموستات دستگاه می باشد که در این حالت با تعویض ترموستات دستگاه مشکل حل خواهد شد. البته لازم به ذکر است تعویض ترموستات دستگاه بایستی توسط متخصص تعمیرات انجام بپذیرد.

 

خدمات پس از فروش بایترون

خدمات پس از فروش بایترون، توسط مجموعه گارانتی سرویس بصورت تخصصی صورت می گیرد. در صورتیکه شما دارنده هریک از محصولات بایترون می باشید و دستگاه شما دارای ضمانت نمی باشد، می توانید برای دریافت خدمات پس از فروش بایترون با مجموعه گارانتی سرویس تماس بگیرید. لازم به ذکر است در صورتیکه شما عزیزان نیازمند قطعات یدکی بایترون می باشید، می توانید برای خرید قطعات نیز با این مجموعه در تماس باشید.

نمایندگی بایترونشکل شماره 1

 

 

 

 

تعمیر اتو پرسی بایترون

شکل شماره 2

 

 

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/7/5

آخرین تغییرات :1401/9/13


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   11   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   4.0   بالاترین امتیاز   5.00