تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

مرکز تعمیرات اتو پرس ژانومه


مرکز تعمیر اتو پرس ژانومه در مجموعه گارانتی بصورت کاملا تخصصی انجام می پذیرد. اتو پرس ژانومه از پر طرفدارترین اتو پرس های موجود در بازار ایران است. سرویس و تعمیر اتو پرس ژانومه بخاطر داشتن برد و قطعات لکترونیکی نیازمند تخصص و تجهیزات به روز دارد. برای همین موضوع گارانتی به عنوان تنها مرکز تعمیرات اتو پرس ژانومه در ایران کلیه اتو پرس های این برند را سرویس و تعمیر می کند.

 

تلفن تماس واحد تعمیرات اتو پرس ژانومه :02172036

ثبت درخواست تعمیر

نمایندگی مرکزی تعمیرات اتو پرس ژانومه

گارانتی به عنوان مرکز تعمیرات اتو پرس ژانومه کلیه محصولات این برند را سرویس و تعمیر می کند. علاوه بر تعمیر اتو پرس ژانومه، قطعات، فیلتر رسوب گیر و پمپ آب این اتو نیز تامین می گردد. در صورت نیاز به هر یک از قطعات این اتو می توانید به فروشگاه قطعات یدکی گارانتی و بخش قطعات اتو مراجعه کنید. کلیه قطعاتی که در این مجموعه استفاده می گردند همگی دارای ضمانت بوده و اصل می باشد. در صورت تعمیر اتو خود در نمایندگی تعیرات اتو پرس ژانومه، کلیه تعمیرات انجام شده ضمانت یکماهه خواهد داشت.

 

خرابی ها متداول در اتو پرس ژانومه

از خرابی های متداول در اتو پرسهای ژانومه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

اتو پرس ژانومه روشن نمی شود :

علل مختلفی وجود دارند که از روشن شدن اتو پرس ژانومه جلوگیری می کنند. یکی از این موارد خرابی شدن دو شاخه پریز می باشد. اگر اتو پرس شما روشن نمی شود بهتر است ابتدا سیم برق و دوشاخه پریز را بررسی بکنید. اگر از صحت عملکرد دو شاخه و پریز مطمئن شدید بایستی المانهای حفاظتی دستگاه را بررسی کنید. یکی از این المانهای حرارتی دستگاه، فیوز حرارتی دستگاه می باشد. در صورتیکه فیوز حرارتی دستگاه سوخته باشد آنرا تعویض کنید.

اگر ایراد از فیوز حرارتی نبود، در این حالت برد دستگاه ایراد دارد که بایستی به متخصص تعمیر اتو پرس ژانومه مراجعه کنید.

 

اتو پرس ژانومه با اینکه داخل آن آب وجود دارد و کلید آن را فشار می دهیم اما بخار خارج نمی شود:

در این حالت امکان این وجود دارد که میزان آب داخل مخزن دستگاه کمتر از میزان حداقل بوده و دستگاه آب را نمی تواند پمپ کند. یا اینکه ممکن است پمپ دستگاه سوخته باشد که در این حالت آب از داخل مخزن به داخل هیترها هدایت نمی شود.

 

اتو پرس به برق متصل می شود یک لحظه روشن می شود و دیگر روشن نمی شود:

در این حالت به احتمال زیاد برد دستگاه دچار مشکل شده است. شماره های مجموعه تماس بگیرید تا نسبت تعمیر دستگاه شما اقدام لازم صورت به عمل بیاید.

 

اتو روشن می شود اما گرم نمی کند:

چندین پارامتر وجود دارد که باعث می شود اتو شما گرم نکند. اولین مورد مربوط به المنتهای حرارتی اتو شما می باشد در صورتیکه المنت دستگاه شما سوخته باشد عملیات گرم کردن دستگاه انجام نمی شود. سنسورهای دستگاه نیز در صورت خرابی درست عمل نکرده و باعث می شود که دستگاه گرم نکند. با تعویض سنسور معیوب دستگاه به حالت اولیه بر می گردد. ترموستات نیز می تواند یکی از عواملی باشد که باعث شود دستگاه گرم نکند.

 

اتو کمی داغ می کند ولی بعدش بوق می زند:

در بسیاری از مواقع علت این موضوع خرابی در بخش برد اتو پرس می باشد. لذا برای تعمیر با مجموعه گارانتی تماس بگیرید.

 

چراغ وسط دستگاه مدام خاموش روشن می شود:

در این حالت ممکن است فیلتر دستگاه دچار خرابی شده باشد. ابتدا فیلتر دستگاه را بررسی کنید تا رسوب نگرفته باشد. در صورتیکه مشکل بعد از رفع خرابی حل نشد می توانید با مجموعه گارانتی در تماس باشید.

 

 

 

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/7/6

آخرین تغییرات :1400/7/6


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   3.00   امتیاز متوسط   4.3   بالاترین امتیاز   5.00