تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر دستگاه کپی سامسونگ در غرب تهران


تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ در غرب تهران با توجه به کارایی آن در سازمان های خصوصی و دولتی ، نیازمند سرعت العمل تعمیرکاران است. سرعت بالای تعمیرکاران نمایندگی سامسونگ در غرب تهران موجب می شود تا تعمیر دستگاه فتوکپی سامسونگ شما در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ در غرب تهران در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود تا در روند کاری آن سازمان وقفه ای ایجاد نشود. خرابی در دستگاه فتوکپی سامسونگ می تواند باعث مشکلات زیادی شود که باید در سریع ترین زمان ممکن آن را به دست یک تعمیرکار دستگاه کپی بسپارید. در دنیای امروز دستگاه های اداری دارای اهمیت بسیاری هستند و به همین علت باید تعمیر دستگاه کپی شما در نمایندگی تعمیر فتوکپی سامسونگ در غرب تهران انجام شود زیرا که این نمایندگی یکی از برترین نمایندگی های سامسونگ در زمینه تعمیرات دستگاه های اداری می باشد. با تماس به شماره درج شده در وبسایت می توانید معایب و مشکلات دستگاه فتوکپی خود را به مشاورین نمایندگی تعمیر دستگاه کپی سامسونگ در غرب تهران اعلام کنید تا در حل مشکلات و خرابی ها به شما کمک کنند.

 

فهرست

تعمیرات تخصصی انواع فتوکپی سامسونگ در واحد غرب تهران

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ در غرب تهران

مشکلات رایج دستگاه کپی سامسونگ

 

مشکلات رایج دستگاه کپی سامسونگ

 

گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی سامسونگ

برای اینکه دچار این نقص و خرابی نشوید از کاغذ های با کیفیت استفاده کنید و همچنین قبل از گذاشتن کاغذ در دستگاه کپی حتما آن را تکان دهید تا در بین کاغذ ها هوا جریان پیدا کند. در بعضی از شرایط وجود گرد و غبار بر روی سنسور دستگاه کپی می تواند باعث ایجاد خرابی شود و در بعضی از مواقع ممکن است لاستیک کاغذ کش دچار خرابی شده باشد.

 

چاپ نکردن دستگاه کپی سامسونگ 

در بعضی مواقع ممکن است با قطع شدن اتصالات کامپیوتر با دستگاه کپی این مشکل پیش بیاید و در بعضی از شرایط ممکن است برخورد شی یا دست به صفحه کیبورد دستگاه ، دستگاه کپی به حالت تعلیق دربیاید.

 

مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی سامسونگ

گاهی اوقات در مسیر حرکت کاغذ ها آشغال و یا کثیفی ایجاد می شود و یا ممکن است در بین کاغذ ها هوا وجود نداشته باشد که در نهایت موجب مچاله شدن کاغذ ها در دستگاه کپی می شود.

 

ظاهر شدن نقاط تکراری در چاپ دستگاه کپی سامسونگ

اصلی ترین دلیلی که می تواند این مشکل را به وجود بیاورد درام دستگاه کپی است که با ایجاد کثیفی روی درام ممکن است نقاط تکراری روی برگه چاپ شده بیوفتد.

 

وجود خط های عمودی دربرگه های چاپ شده دستگاه کپی سامسونگ

دلایل زیادی می تواند باعث ایجاد این خط ها شود. یکی از عوامل چاپ خط های عمودی کثیفی یونیت درام است و گزینه دیگری که می تواند این مشکل را به وجود بیاورد خرابی اسکنر دستگاه کپی می باشد. همچنین خط افتادن بر روی درام و در آخر استهلاک شدید تیغه بلید می تواند موجب چاپ خط های عمودی شود.

 

تعمیرات تخصصی انواع فتوکپی سامسونگ در واحد غرب تهران

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل CLX 9250/52              * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل CLX-6260

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل CLX-9352NA             * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SCX-5835fn

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SCX-6555                  * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SCX-8123NA

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SCX-8128                  * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SCX-8230

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SCX-8240                  * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-M4070

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-C3060FR               * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-C4060FX

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-K4250RX              * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-K4350LX

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-K7400                  * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-K7500

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-K7600                  * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-M4070FR

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-M4080FX             * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-M4580LX

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-M5360RX             * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-M5370LX

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-X4220RX              * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-X4250LX

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-X4300LX               * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-X7400

* تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-X7500                   * تعمیر فتوکپی سامسونگ مدل SL-X7600

 

تعمیرات تخصصی دستگاه کپی سامسونگ در غرب تهران

از دستگاه های اداری پرکاربرد در سازمان ها می توان به دستگاه کپی سامسونگ اشاره کرد زیرا در بسیاری از امور اداری به کار می آید. تعمیر دستگاه کپی سامسونگ در غرب تهران با بروز ترین تجهیزات تعمیرگاهی انجام می گیرد. در واحد مرکزی تعمیرات کپی سامسونگ کارشناسان و تعمیرکاران کاربلد اقدام به تعمیر دستگاه های کپی سامسونگ می کنند همچنین توانایی تعمیر و سرویس دستگاه های اداری سامسونگ مانند دستگاه فکس ، اسکنر و ..... را دارند. پیشنهاد ما این است که تعمیر دستگاه کپی سامسونگ خود را به دست افراد با تجربه  بسپارید تا به بهترین روش ممکن تعمیر و سرویس شود. کارفرمایان و مدیران سازمان ها نیز می توانند برای جلوگیری از خرابی های ناشی از عدم سرویس ، با نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ در غرب تهران عقد قرارداد کنند تا نمایندگی سامسونگ در مدت زمان مشخص شده تعمیرکاران خود را برای سرویس دستگاه های اداری آن سازمان یا اداره اعزام کند. مشتریان گرامی می توانند در صورت بروز هرگونه خرابی در دستگاه کپی سامسونگ با شماره ی 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین نمایندگی سامسونگ در غرب تهران شما را در تعمیر دستگاه کپی سامسونگ راهنمایی کنند. کارشناسان نمایندگی تعمیر دستگاه کپی سامسونگ همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل آماده خدمات رسانی به شما کاربران عزیز می باشند.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/2/13

آخرین تغییرات :1400/9/30


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00