تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ


تعمیر دستگاه کپی سامسونگ در شرکت گارانتی یکی از معتبرترین نمایندگی تعمیر دستگاه کپی سامسونگ ، به صورت کاملا حرفه ای و با ابزار آلات مدرن صورت می گیرد. تعمیرکاران فعال در واحد مرکزی تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ ، از میان بهترین تعمیرکاران تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ انتخاب شده اند. مهندسین شرکت گارانتی علاوه بر تسلط بر هریک از دستگاه‌های کپی سامسونگ ، اطلاعات کاملی نیز درباره قطعات اصلی و فرعی دستگاه کپی سامسونگ دارند. مهارت های تعمیرکاران شرکت گارانتی ، باعث می شود تا در هنگام بروز خرابی و عیب در دستگاه کپی ، علت این خرابی به سرعت مشخص شود و اقدامات لازم برای تعمیر آن انجام گیرد. تشخیص صحیح خرابی و به ‌موقع دستگاه کپی سامسونگ ضمن آن ‌که از صدمه زدن به بقیه قطعات دستگاه جلوگیری می‌کند، هزینه‌ های زیاد دستگاه را نیز کاهش می دهد. در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ ، دستگاه کپی اول عیب یابی می شود سپس اقدامات تعمیر روی آن صورت می گیرد و به مشتری تحویل داده می شود. برای تعمیر دستگاه کپی سامسونگ خود با شماره درج شده در وبسایت تماس بگیرید تا مشاورین شرکت گارانتی شما را در تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ راهنمایی کنند.

 

فهرست

 

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی سامسونگ

در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی سامسونگ تمامی اقدامات تعمیرات ، به صورت کاملا دقیق و حرفه ای به دست تعمیرکاران ماهر و زبده صورت می گیرد. نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ در تهران از تجهیزات مدرن دنیا برای عیب یابی و تعمیر دستگاه کپی استفاده می کند. در صورت مشاهده هر گونه خرابی ، با نمایندگی تعمیر دستگاه کپی سامسونگ تماس گرفته تا کارشناسان راهکارهای لازم را در خصوص تعمیر دستگاه کپی سامسونگ در اختیار شما قرار دهند. کارشناسان نمایندگی تعمیر دستگاه کپی سامسونگ از شنبه تا پنجشنبه به جز روزهای جمعه و تعطیل از ساعت 9 الی 18 آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

 

مشکلات رایج دستگاه کپی سامسونگ

علت سیاهی کاغذ در دستگاه کپی سامسونگ چیست؟

سیاهی یا تیرگی کاغذ های چاپ شده توسط دستگاه کپی سامسونگ یکی از خرابی هایی است که کاربران بسیاری درباره علت آن به شرکت گارانتی گزارش داده اند. این خرابی در دستگاه های کپی بسیار رایج است. علت تیرگی اوراق چاپ شده در کپی سامسونگ قابل تعمیر است. چاپ های سیاه و تیره باعث مصرف بیش از اندازه جوهر در دستگاه کپی می شود و ظاهری تیره و زشت به برگه چاپ شده می دهد.

عدم استفاده از کاغذ مرغوب و خرابی کارتریج می تواند در سیاهی چاپ کردن دستگاه کپی سامسونگ موثر باشد. عدم کارکرد پاک کن درام ، مرغوب نبودن تونر کارتریج یا به اشتباه پر شدن کارتریج از مواد مصرفی از مهم ترین دلایل تیرگی دستگاه کپی سامسونگ است. گاهی ممکن است تونر در درون دستگاه ریخته شده باشد که باید دستگاه کپی را با دقت تمیز کنید. در صورتی که کارتریج سالم و بی نقص است ، وضعیت درام را مورد بررسی قرار دهید تا به درستی به وظیفه خود عمل کند.

 

علت مچاله شدن کاغذ در کپی سامسونگ چیست؟

 علت مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی سامسونگ به عوامل مختلفی می تواند مرتبط باشد. معمولا این خرابی و مشکل خیلی جدی و اساسی نمی باشد زیرا استفاده از کاغذهای یکبار استفاده شده ، مرطوب یا تا خورده ، جنس بد کاغذ و استفاده از جنس های مختلف کاغذ از جمله مهمترین دلایل این خرابی می باشد.

با به وجود آمدن این خرابی نباید دستگاه را مجبور به ادامه فعالیتش کنید. دقت کنید که کاغذ را به درستی در دستگاه قرار داده باشید. کاغذهای داخل دستگاه را پشت و رو کنید و به طول کامل بچرخانید. با رعایت این موارد می توانید از تکرار این خرابی جلوگیری کنید. شما می توانید در صورتی که این مشکل را برطرف نکردید از نمایندگی تعمیر دستگاه کپی سامسونگ کمک بگیرید.

 

چرا دستگاه کپی سامسونگ کپی نمی گیرد؟

این خرابی در بهترین حالت می تواند از طرف کاربر باشد که مثلا دستگاه کپی را به برق وصل نکرده باشد یا اینکه از کاغذ خوب برای چاپ گرفتن استفاده نکرده باشد. در کل عدم رعایت مراحل چاپ منجر به عدم قفل کردن دستگاه کپی سامسونگ می شود. نوسانات جریان برق ، تمام شدن شارژ کارتریج و گیر کردن کاغذ در دستگاه می تواند باعث شود تا دستگاه کپی اقدام به چاپ نکند.

پوسیدگی کابل های برق ، سوختگی پاور ، سوختگی برد ، درست قرار نگرفتن کارتریج و … هم می تواند از دلایل کپی نگرفتن دستگاه کپی سامسونگ باشد. برای رفع این مشکلات کارتریج دستگاه را چک کنید و از وجود کاغذ مطمئن شوید.

 

علت خرابی تونر دستگاه کپی سامسونگ چیست؟

خرابی تونر دستگاه کپی سامسونگ می تواند باعث مشکلات مختلفی در دستگاه کپی سامسونگ  شود . اگر تونر یا کارتریج دستگاه کپی خراب باشد می تواند چاپ های کمرنگ یا بی‌کیفیت بگیرد. این اشکال با شارژ کردن کارتریج یا تعویض آن رفع می شود. در صورتی که خرابی دستگاه کپی سامسونگ با پر کردن یا تعویض برطرف نشد امکان دارد مشکل پیش آمده به دلیل مشکلات تولید کننده و ناهماهنگی بین قطعات باشد.

اگر این مشکل به طور مداوم اتفاق بیافتد احتیاج است تا برای تعمیر دستگاه کپی سامسونگ ، به نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ مراجعه کنید. توجه داشته باشید که رفع صحیح این خرابی ها می تواند از بروز خرابی های دیگر جلوگیری کند. حتما در اولین فرصت و از طریق یک مرکز معتبر برای برطرف کردن این خرابی و تعمیر آن کمک بگیرید.

 

تعمیر انواع دستگاه کپی سامسونگ

تعمیرات هوشمند گارانتی تمامی مدل های دستگاه کپی سامسونگ را توسط تعمیرکاران زبده و کارآزموده تعمیر و سرویس می نماید.

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل CLX 9250/52

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل CLX-6260FR/FW

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل CLX-9352NA

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SCX-5835fn

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SCX-6555

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SCX-8123NA

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SCX-8128

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SCX-8230

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SCX-8240

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SL-M4070

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SL-C3060FR

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SL-C4060FX

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SL-K4250RX

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SL-K4350LX

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SL-K7400

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SL-K7500

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SL-K7600

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SL-M4070FR

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SL-M4080FX

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SL-M4580LX

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SL-M5360RX

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SL-M5370LX

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SL-X4220RX

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SL-X4250LX

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SL-X4300LX

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SL-X7400

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SL-X7500

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SL-X7600

* تعمیر دستگاه کپی سامسونگ مدل SL-M4370LX

 

تعمیرات تخصصی دستگاه کپی سامسونگ

تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی سامسونگ

بلید کپی سامسونگ از قطعات سخت افزاری و مهم  این دستگاه است. این قطعه‌ از جنس لاستیک شفاف است که به قطعه‌ فلزی دیگری متصل می باشد. داکتر بلید به همراه بلید ، تونر اضافی موجود بر روی مگنت را تمیز می کند. اگر خرابی در این قطعه به وجود بیاید حتما روی کیفیت برگه چاپ شده تاثیر می گذارد.

 

تعویض درام کپی سامسونگ

درام دستگاه کپی سامسونگ ظاهری میله ای و استوانه ای دارد که وظیفه انتقال تصاویر روی کاغذ بر عهده این قطعه است. وقتی برای اولین بار کارتریج را شارژ می شود با توجه به حجم کار باید به تعویض درام هم توجه کنید. با توجه به مقرون به صرفه بودن درام ، اگر تعویض شود بهتر است. درام در کیفیت چاپ بسیار موثر است و تاثیر مستقیمی در شفافیت و وضوح تصویر و مطالب چاپی دارد.

برای اینکه بتوانید متوجه شوید چه زمانی احتیاج به تعویض درام دارید باید به یکسری از نشانه ها توجه کنید. اگر در کاغذی که توسط دستگاه کپی سامسونگ چاپ شده است خطوط و نقاط اضافی وجود داشته باشد به این معنی است که درام دستگاه دچار خرابی و مشکل شده است و باید تعویض شود.

 

تعمیر مین برد کپی سامسونگ

مین برد قطعه ای است که در همه ی دستگاه های کپی از جمله دستگاه کپی سامسونگ وجود دارد. مین برد در دستگاه کپی وظیفه کنترل سایر قطعات را بر عهده دارد. مین برد قطعه ای سخت افزاری است. نمایندگی تعمیر دستگاه کپی سامسونگ ، این قطعه را با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن بررسی و عیب یابی می کند و پس از تشخیص عیب و نقص موجود در دستگاه کپی سامسونگ اقدامات لازم برای تعمیر را شروع می کنند. نمایندگی تعمیر دستگاه کپی سامسونگ در تهران برای تعمیر مین برد ، تمام استانداردهای روز دنیا را رعایت می کند.

مین برد دستگاه کپی سامسونگ از قطعات ریزی مانند چیپست ، بایوس و cmos تشکیل شده است. هر یک از این قطعه ها دارای وظایف خاصی هستند که کامل کننده ی وظایف یکدیگرند. نوسانات برقی و پورت های ورودی و خروجی تقلبی در پیدایش خرابی در مین برد بسیار موثرند. خرابی در مین برد باعث مشکل در کل سیستم دستگاه کپی می شود. وجود بوی غیر عادی مثل سوختگی ، شنیدن صدای جرقه ، شکل غیر عادی قطعات و گرمای بیش از اندازه برد از جمله نشانه های خرابی مین برد دستگاه کپی سامسونگ می باشد.

 

تعمیر دستگاه کپی سامسونگ در محل

تعمیر دستگاه کپی سامسونگ در محل از خدمات ویژه ی مجموعه گارانتی است که می تواند به کاربران این دستگاه کپی بسیار کمک کند زیرا بسیاری از مشتریان توانایی جا به جایی را به علت وزن و سایز زیاد دستگاه کپی را ندارند. به همین دلیل مشتریانی که دچار خرابی دستگاه کپی سامسونگ شده اند می توانند با تماس به شرکت گارانتی ، درخواست تعمیرکار در محل کنند تا در سریعترین زمان ممکن تعمیرکاران شرکت گارانتی به آدرس مورد نظر شما مراجعه کنند. در زمان مراجعه تعمیرکار برای تعمیر دستگاه کپی سامسونگ ، تمامی تجهیزات به صورت کامل همراه تعمیرکار محلی می باشد تا تعمیرات لازم صورت گیرد. در برخی از موارد تعمیر دستگاه کپی سامسونگ در محل امکان پذیر نیست و دستگاه احتیاج به تعمیرات جنرال دارد. در این مواقع در صورت رضایت مشتری ، دستگاه کپی سامسونگ به شرکت گارانتی حمل می شود تا تعمیر جنرال روی آن انجام شود.

 

واحد مرکزی تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ

واحد مرکزی تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ طی سال ها تجربه در زمینه تعمیر دستگاه کپی سامسونگ توانسته رضایت مشتریان گرامی را کسب کند. تمامی لوازم اداری که شرکت ها و اداره جات با آنها به صورت روزانه سروکار دارند ، نقش بسیار مهمی در عملکرد درست شرکت ها دارند و در صورتی که مشکلی برای این دستگاه ها به وجود بیاید ممکن است قسمتی از کار آن شرکت یا اداره مختل شود. بنابراین نگهداری درست دستگاه های کپی و یا تعمیر سریع آنها دارای اهمیت بسیار ویژه ای می باشد. دستگاه فتوکپی سامسونگ و دستگاه پرینتر سامسونگ یکی از دستگاه های پرکاربرد در شرکت ها می باشد که بیشتر کارکنان شرکت با آن ها در ارتباط هستند و خرابی دستگاه کپی می تواند مشکلات زیادی برای آن اداره ایجاد کند. نگهداری و استفاده صحیح از چاپگر سامسونگ و همچنین انجام سرویس های دوره ای می تواند احتمال خراب شدن پرینتر را کاهش دهد.

چنانچه دستگاه شما دچار خرابی شده است می توانید با نمایندگی تعمیر دستگاه کپی سامسونگ با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید تا مشاورین شما را در امر تعمیر دستگاه کپی سامسونگ راهنمایی کنند. مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل آماده پاسخگویی به شما کاربران عزیز می باشد.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/1/15

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   4.00   امتیاز متوسط   4.5   بالاترین امتیاز   5.00