تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ


تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در شرکت گارانتی تحت نظر مهندسین و تکنسین های کارآمد و با تجربه صورت می گیرد که دانش و اطلاعات لازم را برای تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ دارا می باشند. امروزه ماشین ظرفشویی به یکی از وسایلی تبدیل شده است که در اکثر منازل وجود دارد و علاوه بر اینکه برای رفاه عموم مردم ساخته شده است مشکلاتی را دارد که باید به رفع آن پرداخت. مجموعه گارانتی با استفاده از ابزار آلات پیشرفته ایراد را پیدا می کند و به تعمیر آن می پردازد.

 

تلفن واحد تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

در صورتی که دستگاه شما دچار هر گونه خرابی مانند : بازوهای شستشو ، موتور فن تهویه ، المنت حرارتی و ... شد و به تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ نیاز داشتید فقط کافیست با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ با شماره تلفن موجود در وبسایت تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی نمایند.

 

 نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

شرکت گارانتی نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران می باشد که با سابقه درخشان در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ توانسته است اعتماد و رضایت کاربران عزیز را جلب نماید. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که هر چند وقت یکبار لوازم خود را سرویس می نمایید در نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ این عمل نیز انجام داده خواهد شد. این مجموعه علاوه بر تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ ، تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ و تعمیر تلویزیون سامسونگ را هم می پذیرد.

 

تعمیر انواع ماشین ظرفشویی سامسونگ

* تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل Dish washer D164STS  samsung

* تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل samsung Dish washer D164W

* تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل samsung Dish washer D159STS

* تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل samsung Dish washer D159W

* تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل samsung Dish washer D157W

* تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل samsung Dish washer D157STS

* تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل samsung Dish washer DW142STS

* تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل samsung Dish washer DW142W

* تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل samsung Dish washer DW147W

* تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل samsung Dish washer DW147STS

* تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل samsung Dish washer D175

* تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل samsung Dish washer D162STS

* تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل samsung Dish washer D162W

* تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل samsung Dish washer DW5000H

* تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل samsung Dish washer  GALA

 

 

قطعات ماشین ظرفشویی سامسونگ

در دنیای امروز که ماشین ظرفشویی به یکی از وسایل پر کاربرد در زندگی تبدیل شده است بهتر است که با قطعات آن آشنا شوید. ماشین ظرفشویی سامسونگ دارای قسمت ها و قطعات زیر می باشد:

 

قطعات کنترل کننده

انواع قطعات کنترل کننده شیر برقی ، بردالکترونیکی ، تایمر ، هیدرواستات ، ترموستات و ... می باشند که وظیفه این قطعات ، کنترل چرخه ای که در دستگاه در حال انجام است می باشند. قطعات کنترل کننده بر روی تمامی اجزا تاثیر می گذارند در واقع کار دیگر قطعات به آن ها بستگی دارد.

 

شیر برقی ماشین ظرفشویی سامسونگ

وظیفه شیر برقی کنترل کردن جریان آب داخل دستگاه می باشد. هنگامی که عمل آبگیری آغاز می شود شیر برقی باز شده و اگر آب به حد مجاز رسیده باشد با دریافت فرمان از قطعات کنترل کننده جریان آب را قطع می نماید. این قطعه یکی از مهم ترین قطعات می باشد در صورتی که هر گونه خرابی برای آن به وجود آید موجب آبگیری زیاد و قطعی آب می شود که باید تعمیر گردد.

 

بردالکترونیکی ماشین ظرفشویی سامسونگ

برد الکترونیکی به عنوان مغز دستگاه شناخته می شود که وظیفه آن مدیریت و ارسال فرمان به بقیه اجزا می باشد. در صورتی که برد الکترونیکی دچار خرابی شود هزینه ی زیادی را به بار خواهد آورد که حتما باید تعمیر شود.

 

هیدرواستات ماشین ظرفشویی سامسونگ

هیدرواستات وظیفه کنترل و تنظیم مقدار جریان آب ورودی به دستگاه را بر عهده دارد و کارایی آن ها در عمل شستشوی ظروف بسیار قابل توجه می باشد.

 

ترموستات ماشین ظرفشویی سامسونگ

ترموستات وظیفه تنظیم و کنترل دمای آب در دستگاه را دارد اگر دمای آب کم یا زیاد شود عملکرد کاهش پیدا می کند و ظروف به خوبی شسته نمی شوند.

 

تایمر ماشین ظرفشویی سامسونگ

وظیفه تایمر کنترل زمان شستشوی ظروف می باشد به این صورت که شما زمان را بر حسب ظروف انتخاب می نمایید و دستگاه بر حسب آن عمل می کند و باعث مصرف کمتر انرژی می شود.

 

قطعات مصرف کننده

از قطعات مصرف کننده می توان به المنت حرارتی ، پمپ تخلیه ، پمپ اصلی و مخزن مایع ها اشاره کرد. وظیفه قطعات مصرف کننده شستن ظرف ها است که این اجزا بیشتر تماس را در چرخه شستسو دارند. این قسمت توسط قطعات کنترل کننده اداره می شود و زمانی که دستگاه به جریان برق وصل شود این قسمت کار خود را شروع خواهد کرد.

 

المنت حرارتی ماشین ظرفشویی سامسونگ

المنت حرارتی قطعه ای است که از رشته های نازک ساخته شده است که می تواند جریان برق بالا را تحمل نماید. کار المنت گرم کردن است و برحسب نیاز و فرمان دستگاه کار خود را آغاز می نماید.

 

پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی سامسونگ

پمپ تخلیه که از اسم آن پیداست برای تخلیه کردن آب کاربرد دارد به این صورت که شلنگ تخلیه به یک لوله فاضلاب در منزل وصل می شود ولی و آب را بعد از شستشوی ظروف به آنجا هدایت می کند.

 

پمپ اصلی ماشین ظرفشویی سامسونگ

پمپ اصلی وظیفه جا به جایی آب را بر عهده دارد کار این قطعه به این گونه است که آب را از منزل به داخل خود می کشد تا شستشوی ظرف را آغاز نماید.

 

قطعات انتقال دهنده فرمان

قطعات انتقال دهنده فرمان به چند نوع کابل ها ، سوکت ها  و سوئیچ ها تقسیم می شود. این قطعات میان قطعات کنترل کننده و مصرف کننده قرار دارند و وظیفه آن ها رساندن فرمان بین این قطعات می باشد.

 

 مشکلات رایج ماشین ظرفشویی سامسونگ

 

علت خشک نکردن ظروف در ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

* امکان دارد المنت حرارتی دچار خرابی شده باشد که باید تعمیر گردد زیرا اگر این قطعه خراب شود دستگاه ظرف ها را به خوبی خشک نمی کند.

* احتمال دارد دمای داخل دستگاه با اختلال روبرو شده باشد به این معنی است که ترموستات دچار نقص شده است که باید تعمیر و یا تعویض گردد.

 

دلیل اینکه ماشین ظرفشویی سامسونگ از مایع استفاده نمی کند چیست؟

* مخزن مایع را بررسی نمایید تا رسوب نگرفته باشد در صورت گرفتگی مخزن را جدا کنید وآن را بشویید.

* در صورتی که از قرص شوینده استفاده کرده اید احتمال دارد به دلیل کیفیت نا مطلوب ، قرص به درب جاقرصی چسبیده باشد.

 

علت بوی بد ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

* احتمال دارد که شلنگ خروجی و پمپ تخلیه دچار گرفتگی شده باشد آن را بررسی کنید در صورت خرابی آن را تعمیر نمایید.

* با محلول سرکه و جوش شیرین داخل دستگاه را تمیز نمایید به این ترتیب که محلول را در مخزن مایع ریخته و چرخه شستشو را بدون ظرف انجام دهد.

 

دلیل اینکه ماشین ظرفشویی سامسونگ به خوبی ظروف را نمی شوید چیست؟

* مایع به اندازه کافی در شستشوی ظروف استفاده نکرده اید.

* به میزان ظروف در داخل دستگاه دقت نمایید تا بیش از حد مجاز نباشد.

* برنامه ی انتخاب شده برای شستن ظروف مناسب نبوده است به جنس و میزان کثیفی در ظرف ها توجه کنید.

* به فاصله های بین ظروف دقت کنید زیرا باید مایع و آب در میان آن ها حرکت نماید.

* امکان دارد که فیلتر دچار گرفتگی شده باشد که در این صورت باید آن را بشویید.

 

علت درست بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

* امکان دارد که ظروف در جای خود نباشند  به همین دلیل از قفسه بیرون زده اند و درب بسته نمی شود.

* سوئیچ موجود در درب دچار خرابی شده است که باید تعویض گردد.

* درزگیر تعبیه شده در درب دچار فرسودگی شده است که باید تعویض گردد زیرا مانع بسته شدن درب می شود.

 

ریست ماشین ظرفشویی سامسونگ

ریست ماشین ظرفشویی سامسونگ با فشردن دکمه Reset بر روی دستگاه صورت می گیرد که کاربرد این گزینه به این صورت است : زمانی که دستگاه را برای شستشوی ظروف روشن کرده اید اما می خواهید که برنامه را تغییر دهید و یا ظروف را به دستگاه اضافه و کم کنید همچنین خطاهایی را برروی صفحه نمایش مشاهده کردید این گزینه به کار می آید. به طور کلی ریست ماشین ظرفشویی سامسونگ از زمان فشردن دکمه ممکن اسن چند دقیقه طول بکشد. در بعضی از دستگاه ها این دکمه به صورت مجزا وجود ندارد اما می توان با فشردن دکمه start ، power ، cancel و یا drain عمل ریست را انجام داد.

 

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

* تعمیر برد الکترونیکی

* تعمیر ترموستات

* تعمیر هیدرواستات

* تعمیر شیر برقی

* تعمیر و تعویض بازوهای کنترل کننده

* تعمیر قفل و سوئیچ ها

* تعمیر تایمر

 

واحد تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در واحد تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ توسط تعمیرکاران حرفه ایی و با تجربه صورت می گیرد که در این زمینه مهارت کافی را دارند. از آن جایی که این دستگاه عملکرد خوبی بین مردم داشته است تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ فقط با استفاده از قطعات اصلی صورت می گیرد زیرا در صورت استفاده از قطعات تقلبی دستگاه آسیب جدی می بیند. در صورتی که نیاز به هر گونه تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ داشتید فقط کافیست با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید. لازم به ذکر است شرکت گارانتی نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ می باشد بنابراین با شماره ی 02172036 تماس گرفته تا مشاورین این مجموعه شما را در امر تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ راهنمایی کنند. شرکت گارانتی همه روزه از ساعت 10 صبح تا 7 شب به غیر از جمعه ها روزهای تعطیل آماده پاسخگوییبه شما مشتریان گرامی می باشد.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/10/25

آخرین تغییرات :1399/10/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00