تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر فیش پرینتر


تعمیر فیش پرینتر در شرکت گارانتی که یکی از نمایندگی تعمیرات فیش پرینتر می باشد به صورت کاملا تخصصی صورت می گیرد. شرکت گارانتی با توجه به سوابق کاری بسیار زیاد در زمینه تعمیرات ماشین های اداری می تواند نیاز های شما مشتریان گرامی را در جهت تعمیر فیش زن برطرف کند. مجموعه گارانتی دارای مهندسین و تعمیرکاران دوره دیده می باشد که می توانند تمامی مشکلات دستگاه فیش پرینتر شما را عیب یابی کرده و در صورت لزوم تعمیرات دستگاه فیش پرینتر شما را انجام می دهد. شرکت گارانتی علاوه بر تعمیر فیش پرینتر ، تعمیر دستگاه فکس ، تعمیر پول شمار و تعمیر پرفراژ چک و ... را نیز انجام می دهد. در صورت مشاهده هر گونه خرابی در دستگاه با نمایندگی تعمیرات فیش پرینتر با شماره تلفن درج شده در وبسایت تماس گرفته تا کارشناسان این مجموعه شما را در زمینه تعمیر دستگاه فیش پرینتر راهنمایی نمایند.

 

       فهرست

 

 

توجه! برای تعمیر فیش پرینتر فقط به نمایندگی مجاز فیش پرینتر مراجعه نمایید

 نمایندگی تعمیرات فیش پرینتر 

نمایندگی تعمیرات فیش پرینتر مفتخر است با سال ها تجربه ی کاری در زمینه تعمیر انواع برند های دستگاه فیش پرینتر رضایت مشتریان گرامی را جلب نماید. مجموعه گارانتی با ارائه ی خدمات نوین به یکی از تعمیرگاه های معتبر و مجهز ماشین های اداری از دید کاربران عزیز تبدیل شده است. آن دسته از افرادی که به قطعات فیش پرینتر نیاز دارند می توانند از وبسایت مجموعه گارانتی با قیمت منصفانه تمامی قطعات دستگاه فیش پرینتر را خریداری نمایند. در صورتی که دستگاه شما دچار خرابی شده است جهت اعلام هزینه تعمیرات فیش پرینتر و یا بررسی و تعمیرات آن با شماره تلفن 02172036 تماس گرفته تا کارشناسان نمایندگی تعمیرات فیش پرینتر شما را راهنمایی نمایند. کارشناسان فنی نمایندگی تعمیرات فیش پرینتر از شنبه تا پنجشنبه به جز روزهای جمعه و تعطیلات از ساعت 9 الی 18 آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی می باشند.

 

فیش پرینتر چیست ؟

فیش پرینتر یکی از انواع دستگاه پرینتر می باشد که با ایجاد حرارت باعث چاپ فیش می شود. برای این فیش پرینترها کاغذ مخصوصی وجود دارد که با ایجاد حرارت چاپ می شوند. این پرینترها نیازی به کارتریج ندارند و به همین علت عمر بالایی ندارند ولی قادر به چاپ تعداد زیادی فیش می باشند. فیش پرینتر های مورد استفاده در فروشگاه های زنجیره ای ، رستوران ها ، مراکز خرید ، تاکسی تلفنی و ..... می باشد که در طول روز تعداد زیادی فیش چاپ می کنند.

 

انواع مدل های دستگاه فیش پرینتر

شرکت تعمیرات هوشمند گارانتی انواع مدل های دستگاه فیش پرینتر را به وسیله تجهیزات و ادوات پیشرفته تعمیر و سرویس می کند. فیش پرینتر ها به دو دسته سوزنی و حرارتی تقسیم می شوند. 1. فیش پرینتر حرارتی 2 . فیش پرینتر سوزنی

فیش پرینتر سوزنی

این پرینتر ها با قطعه ای به نام ریبون کار می کنند که در داخل دستگاه قرار دارد و عملکرد آن به این صورت است که این قعطه عمل چاپ را روی کاغذ های غیر حرارتی انجام می دهد.

 

فیش پرینتر حرارتی

این پرینتر ها به دو دسته پرینتر حرارتی مستقیم و پرینتر حرارتی غیر مستقیم تقسیم می شوند.

عملکرد این پرینتر ها به این گونه است که فایل مورد نظر به وسیله حرارت بر روی پرینتر یا ترمال هد ایجاد می شود که این عمل باعث ایجاد چاپ بر روی کاغذ حرارتی می شود. فیش پرینتر های حرارتی به دو نوع تک پورت و فول پورت تقسیم می شوند که شما هنگام خرید دستگاه فیش پرینتر حرارتی حتما باید به پورت مصرفی خود توجه داشته باشید.

 

توجه : شرکت گارانتی تعمیرگاه مجاز ماشین های اداری است که علاوه بر فیش پرینتر ریسوگراف را نیز تعمیر می نماید

برای تعمیر دستگاه ریسوگراف اینجا را لیک نمایید

 

برند های فیش پرینتری که در گارانتی تعمیر می شوند؟

تعمیرکاران مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی تمامی برند های دستگاه فیش پرینتر که در ذیل قید شده است را به صورت کاملا تخصصی تعمیر می نمایند.

* تعمیر فیش پرینتر بیکسلون BIXOLON                                   * تعمیر فیش پرینتر آواسیس AVASYS

* تعمیر فیش پرینتر سامسونگ SAMSUNG                              * تعمیر فیش پرینتر اپسون EPSON 

* تعمیر فیش پرینتر اچ پی آر تی HPRT                                     * تعمیر فیش پرینتر بی یانگ BEIYANG

* تعمیر فیش پرینتر دایمو DYMO                                            * تعمیر فیش پرینتر الیوتی OLIVETTI

* تعمیر فیش پرینتر اکسیم AXIOHM                                      * تعمیر فیش پرینتر نیکیتا NIKITA

* تعمیر فیش پرینتر استار STAR                                              * تعمیر فیش پرینتر برادر brother 

* تعمیر فیش پرینتر کرونیکس CORONIX                                * تعمیر فیش پرینتر بیرچ BIRCH

* تعمیر فیش پرینتر سوو SEWOO                                         * تعمیر فیش پرینتر زبرا ZEBRA

* تعمیر فیش پرینتر پروتک PROTECH                                    * تعمیر فیش پرینتر گودکس GODEX

 

مشکلات رایج دستگاه فیش پرینتر

* روشن نشدن دستگاه فیش پرینتر                            * خرابی بر اثر ضربه خوردن و افتادن از ارتفاع

* خرابی بر اثر وارد شدن مایعات به داخل آن              * نصفه چاپ کردن دستگاه فیش پرینتر

* سفید چاپ کردن دستگاه فیش پرینتر                      * متصل نشدن دستگاه به کامپیوتر

* خرابی وای فای داخل دستگاه فیش پرینتر               * خرابی پورت های دستگاه فیش پرینتر

 

تعمیر دستگاه فیش پرینتر در محل

شرکت گارانتی دارای خدمات ویژه ای مانند تعمیر فیش زن در محل می باشد که مشتریان گرامی می توانند در صورت بروز و ایجاد خرابی با شرکت گارانتی تماس بگیرند و درخواست تعمیر کار در محل نمایند. پس از ثبت درخواست شما ، تعمیرکاران با تمامی تجهیزات و قطعات مورد نیاز به آدرس شما اعزام می شوند. در بعضی از مواقع ممکن است تعمیر فیش پرینتر در محل صورت نگیرد که در صورت تمایل مشتری دستگاه فیش پرینتر به شرکت گارانتی حمل می شود و تمامی تعمیرات اساسی روی آن صورت می گیرد.

 

بهترین راه برای جلوگیری از خرابی دستگاه فیش پرینتر انجام سرویس های دوره ای می باشد

 

تعمیرات دستگاه فیش پرینتر

تعمیرات دستگاه فیش پرینتر یا تعمیرات فیش زن نیاز به سرعت عمل بالا دارد تا در زمان کاری شما وقفه ای ایجاد نشود با این وجود شرکت گارانتی با تکنسین های خود اقدام به تعمیر دستگاه فیش پرینتر شما با سرعت بالا می کند تا در روند کاری شما مشکلی پیش نیاید.

خرابی دستگاه فیش پرینتر در فروشگاه ها می تواند بسیار حائز اهمیت باشد زیرا فیش پرینتر یکی از تجهیزات اصلی اداری در فروشگاه ها می باشد که با خراب شدن آن می تواند به کار شما لطمه وارد کند.

شرکت گارانتی آماده ارائه سرویس و خدمات دوره ای دستگاه های اداری می باشد تا از خرابی جدی دستگاه جلوگیری نماید. شما کارفرمایان گرامی می توانید جهت عقد قرارداد برای سرویس های دوره ای با شرکت گارانتی تماس بگیرید. لازم به ذکر است این مجموعه علاوه بر تعمیر فیش پرینتر ، تعمیر پرفراژ چک ، تعمیر ریسوگراف ، تعمیر پول شمار و تعمیر دستگاه فکس و... را در کارگاه های مجزا نیز انجام می دهد. لازم به ذکر است که در وبسایت این مجموعه تمامی قطعات دستگاه فیش پرینتر زیر قیمت بازار برای افرادی که به این قطعات نیاز دارند به فروش می رسد.

مشتریان گرامی که قصد تعمیر فیش زن را دارند می توانند با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان این مجموعه شما را در این امر راهنمایی نمایند. شرکت گارانتی همه ی روزهای هفته از ساعت 9  الی 18 به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل آماده پاسخگویی به شما کاربران عزیز می باشد.

 

فیش پرینتر نوشته ها را به صورت کامل چاپ نمی کند؟!

ممکن است مشکل از سوزن و یا ترمال هد باشد که در این صورت نیاز به تعمیرکار مجرب دارید. در صورتیکه مشکل از سوزن یا ترمال هد نبود باید فیش پرینتر به صورت کامل عیب یابی شود.

علت روشن نشدن فیش پرینتر چیست؟

یکی از علت های اصلی روشن نشدن فیش پرینتر خرابی و یا سوختگی برد پاور می باشد که در این صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض برد پاور دارید زیرا برد پاور  تامین کننده برق دستگاه فیش پرینتر می باشد.

برای تعمیرات فیش پرینتر باید چیکار کنیم؟!

در صورتیکه فیش پرینتر شما دچار خرابی شده است می توانید با نمایندگی تعمیرات فیش پرینتر به شماره 02172036 تماس بگیرید تا کارشناسان در صورت امکان شما را به صورت تلفنی راهنمایی نمایند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/9/22

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00