تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود
تعمیر دستگاه پرفراژ چک

تعمیر دستگاه پرفراژ چک در مجموعه گارانتی توسط تعمیرکاران کارآزموده انجام میشود.برای تعمیرات دستگاه پرفراژ چک با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید.

تعمیر دستگاه پول شمار

مجموعه گارانتی تعمیرات دستگاه پول شمار را با استفاده از تجهیزات مدرن انجام میدهد،شما میتوانید برای تعمیر پول شمار با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید.

تعمیر لیبل پرینتر

تعمیر لیبل پرینتر در گارانتی با استفاده از ابزارآلات پیشرفته و تعمیرکاران مجرب انجام میشود.جهت تعمیرات لیبل پرینتر با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید.

تعمیر اسکنر

تعمیر دستگاه اسکنر در شرکت گارانتی توسط تکنسین های خبره و کاربلد صورت میگیرد.جهت انجام تعمیرات دستگاه اسکنر با شماره تلفن 02172036تماس بگیرید.

تعمیر فیش پرینتر

تعمیر فیش پرینتر در مجموعه گارانتی با استفاده از تجهیزات پیشرفته صورت میگیرد.جهت انجام تعمیرات فیش پرینتر با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید.

تعمیر ریسوگراف

تعمیر ریسوگراف در مجموعه گارانتی با استفاده از تجهیزات مدرن و تعمیرکاران کاربلد انجام میشود.برای تعمیرات ریسوگراف با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید.

تعمیر پرینتر دل

تعمیرات پرینتر دل در شرکت گارانتی ابتدا با استفاده از سیستم پیشرفته عیب یابی صورت میگیرد.برای تعمیر پرینتر دل با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید.

تعمیر کاغذ خرد کن

در مجموعه گارانتی تعمیر انواع کاغذ خرد کن بصورت حرفه ای و تخصصی انجام می پذیرد. برای تعمیر کاغذ خرد کن با شماره 02172036 تماس بگیرید.

تعمیر دستگاه فکس

تعمیرات دستگاه فکس در مجموعه گارانتی با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام میشود.برای تعمیر دستگاه فکس با شماره ی 02172036 تماس گرفته شود.

تعمیر منگنه برقی

مجموعه گارانتی تعمیرگاه مجاز منگنه برقی در شهر تهران میباشد که تمامی برند ها را تعمیر مینماید.جهت تعمیر با شماره تلفن 02172036 تماس گرفته شود.

تعمیر ویدئو پروژکتور

شرکت گارانتی از بهترین واحدهای تعمیر ویدئو پروژکتور در تهران میباشد.جهت انجام تعمیرات انواع مدل های ویدئو پروژکتور با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید.

تعمیر کاغذ خرد کن مهر

شرکت گارانتی از بهترین نمایندگی های تعمیر کاغذ خردکن مهر در شهر تهران است.برای انجام خدمات تعمیرات کاغذ خرد کن مهر با شماره ی 02172036 تماس بگیرید.

تعمیر کاغذ خرد کن نیکیتا

شرکت گارانتی از بهترین نمایندگی تعمیر کاغذ خردکن نیکیتا در تهران میباشد.برای انجام خدمات تعمیرات کاغذ خردکن نیکیتا با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید.

تعمیر کاغذ خرد کن رمو

شرکت گارانتی یکی از بهترین نمایندگی های تعمیر کاغذ خردکن رمو میباشد.برای انجام خدمات تعمیرات کاغذ خرد کن رمو با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید.

تعمیر کاغذ خرد کن پروتک

شرکت گارانتی از بهترین نمایندگی های تعمیرات کاغذ خردکن پروتک میباشد.برای انجام تعمیر دستگاه کاغذ خردکن پروتک با شماره ی 02172036 تماس بگیرید.

تعمیر کاغذ خرد کن فلور

مجموعه گارانتی از معتبرترین نمایندگی های تعمیر کاغذ خردکن فلور میباشد.برای انجام خدمات تعمیرات کاغذ خردکن فلور با شماره ی 02172036 تماس بگیرید.

تعمیر اسپیکر کامپیوتر

شرکت گارانتی معتبر ترین تعمیرگاه تعمیر اسپیکر کامپیوتر می باشد برای دریافت تعمیرات اسپیکر کامپیوتر با شماره 02172036 تماس بگیرید

امروزه ماشین های اداری با برندهای مختلف و کارآیی های متفاوت وجود دارد. ماشین های اداری ابعاد و اندازه ها و کیفیت و مشخصات مختلفی دارند. این ماشینها بطور گسترده ای در شرکتها، سازمان، ادارات، مجموعه های صنعتی، مجموعه های مختلف تجاری، مورد استفاده قرار میگیرند. به مرور زمان کلیه این محصولات مستهلک شده و نیاز به سرویس و تعمیر دارند که یکی از مشکلات ومعظلات شناخته شده این سازمان ها می باشد. از طرفی بودن شخص یا گروهی که در زمینه تعمیرات همه این تجهیزات تخصص داشته باشد بسیار محدود است. به همین خاطر است که گارانتی با گرد آوردی افراد و متخصصین با تجربه در زمینه تعمیرات این تجهیزات تقریبا نگرانی و دقدقه این گروه ها را کاهش داده و با ارائه هر چه بهتر و با کیفیت تر خدمات سرویس و تعمیرات توانسته نقش به سزایی در این زمینه ایفا کند.

 

گارانتی واحدهای تخصصی زیر را به شرح ذیل دایر کرده است:

 

واحد تخصصی تعمیرات دستگاه پرفراژ چک

در این واحد تعمیر پرفراژ چک صورت میگیرد. البته لازم به ذکر است علاوه بر تعمیر پرفراژ چک، تعمیرات پرفراژ انواع کاغذ و بروات نیز در این واحد انجام می پذیر. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال  یا قطعات مورد نیاز در خصوص پرفراژ چک با این واحد تماس بگیرید تا کارشناسان این واحد پاسخگوی سوالات و قطعات مورد نیاز شما باشند. شماره تماس واحد تعمیرات پرفراژ چک: 02172036100

 

واحد تخصصی تعمیرات دستگاه پول شمار

دستگاه پول شمار بیشتر در واحدهای حسابداری مجموعه های اداری، صنعتی در بخشهای صنعتی و خصوص و دولتی مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین دقت در عملکرد این دستگاه بسیار مهم و حساس می باشد. البته گارانتی با گرد آوردی متخصصین این حوزه بصورت کاملا تخصصی بر روی تعمیرات دستگاه پول شمار فعالیت کرده و ضمانت تعمیرات دستگاه پول شمار بعد از تعمیر آن، 3 ماه می باشد. شماره تماس واحد تعمیرات دستگاه پول شمار : 02172036200