تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر کیبورد مایکروسافت


تعمیر کیبورد مایکروسافت در شرکت گارانتی به دست کارشناسان زبده و حرفه ایی انجام می شود. برند مایکروسافت از برند های خوب و شناخته شده در دنیا می باشد که محصولات زیادی را روانه بازار های جهانی کرده است. شرکت گارانتی برای تعمیرات کیبورد مایکروسافت تعمیرکاران زبده و حرفه ایی را استخدام کرده است تا بتوانند بهترین خدمات تعمیراتی را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه دهند. تعمیرکاران شرکت گارانتی به وسیله دانش خود و با استفاده از متد های روز دنیا اقدام به تعمیرات کیبوردهای مایکروسافت می کنند. در شرکت گارانتی از بهترین و با کیفیت ترین قطعات برای تعمیرات استفاده می شود تا تعمیر کیبورد و ما بقی دستگاه ها به بهترین شکل ممکن تعمیر و سرویس شوند. مشتریان گرامی که قصد تعمیر کیبورد های مایکروسافت را دارند می توانند با شرکت گارانتی به شماره درج شده در وبسایت تماس بگیرند تا راهنمایی های لازم جهت تعمیرات کیبورد توسط مشاورین شرکت گارانتی به شما مشتریان گرامی داده شود. شما می توانید از ساعت 10 صبح الی 7 شب با شرکت گارانتی تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

فهرست

نمایندگی تعمیرات کیبورد مایکروسافت

تعمیر کیبورد مایکروسافت در محل

تعمیرات کیبورد مایکروسافت        

 

 

                                          

نمایندگی تعمیرات کیبورد مایکروسافت

نمایندگی تعمیرات کیبورد مایکروسافت، به صورت کاملا دقیق و حرفه ایی در امر تعمیرات در تلاش است تا کیبورد مایکروسافت به صورت صحیح انجام گردد. نمایندگی تعمیرات کیبورد مایکروسافت تمامی تعمیرات کیبورد های این برند را در واحد های مخصوص خود تعمیر و سرویس می کند. همچنین در این  نمایندگی نیز از تجیهزات پیشرفته ، جهت تعمیر کیبورد استفاده می کنند. در نمایندگی تعمیرات مایکروسافت ، تعمیرات با استاندارد های روز دنیا صورت می گیرد و تمامی قطعات اصلی و فابریک شرکت بوده و دارای کیفیت عالی و عمر طولانی هستند.

 

تعمیر کیبورد مایکروسافت در محل

شرکت گارانتی طرحی تحت عنوان تعمیرات کیبورد در محل گذاشته است تا مشتریان و کاربران گرامی که زمان انتقال کیبورد به شرکت گارانتی را ندارند بتوانند از این خدمات در محل خود استفاده نمایند. شما مشتریان گرامی می توانید برای دریافت خدمات تعمیرات در محل با شرکت گارانتی تماس بگیرید و درخواست تعمیرکار در محل خود را ثبت نمایید تا تعمیرکاران شرکت گارانتی در اسرع وقت و با تمامی تجهیزات به آدرس ثبت شده از سوی شما مراجه نمایند.

 

مراحل انجام تعمیرات کیبورد مایکروسافت

در ابتدا که شما کیبورد مایکروسافت را به شرکت می آورید. دستگاه شما شماره گذاری می شود و در نوبت تعمیر قرار می گیرد. زمانیکه نوبت تعمیرات دستگاه شما برسد ، کیبورد شما توسط تجهیزات مدرن و بروز عیب یابی می شود و پس از مشخص شدن هزینه با شما جهت اعلام هزینه تماس گرفته می شود. در صورت تمایل شما تمامی تعمیرات لازمه روی کیبورد مایکروسافت صورت می گیرد و پس از اتمام تعمیرات با شما جهت تحویل کیبورد دوباره تماس گرفته خواهد شد. که می توانید به دو روش حضوری و غیر حضوری اقدام به دریافت دستگاه خود کنید. در روش غیر حضوری دستگاه با پیک ارسال می شود که تمامی هزینه های پیک بر عهده مشتری می باشد.

 

تعمیرات کیبورد مایکروسافت

شرکت گارانتی با بکارگیری متخصصین و مهندسین مجرب توانسته بهترین خدمات تعمیرگاهی را به مشتریان گرامی ارائه دهد. در شرکت گارانتی بهترین تجهیزات و ابزارآلات در اختیار مهندسین و تعمیرکاران قرار گرفته است تا بتوانند با این تجهیزات کیبورد را عیب یابی کنند و با اطلاعات کامل اقدام به تعمیر کیبورد مایکروسافت کنند. شرکت گارانتی به شما پیشنهاد می کند تا برای تعمیر کیبورد مایکروسافت خود به نمایندگی تعمیرات مایکروسافت و یا به مراکز معتبر تعمیرات کیبورد مراجعه نمایید تا شامل خدمات تعمیراتی با کیفیت شوید. مشتریان گرامی که قصد تعمیر کیبورد مایکروسافت را دارند می توانند با شماره 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان شرکت گارانتی شما را در امر تعمیرات کیبورد راهنمایی نمایند همچنین شرکت گارانتی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشد.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/2/21

آخرین تغییرات :1400/2/21


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00