تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر موس جنیوس


تعمیر موس جنیوس در شرکت گارانتی با عیب یابی و تست های مختلف صورت می گیرد. شرکت گارانتی مجهز به دستگاه های پیشرفته می باشد که تمامی ماوس های جنیوس توسط آن ها عیب یابی می شوند. تعمیرکاران شرکت گارانتی با در نظر گرفتن عیب های مشخص شده موس جنیوس و با ابزارهای مخصوص اقدام به تعمیرات موس جنیوس می کنند. موس جنیوس از موس های شناخته شده می باشد که برای کارهای روزمره و گیمینگ استفاده می شود. برند جنیوس از برند های مطرح و شناخته شده می باشد که ماوس  این برند نیز از موس های با کیفیت بازار جهانی به حساب می آید. مجموعه گارانتی از شنبه تا پنجشنبه آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد. مشتریان گرامی که قصد تعمیر ماوس جنیوس را دارند می توانند با شماره درج شده در وبسایت تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان شما را راهنمایی نمایند. شما می توانید از ساعت 10 صبح الی 7 شب با شرکت گارانتی تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

فهرست

نمایندگی تعمیرات موس جنیوس

تعمیر انواع موس جنیوس

تعمیرات ماوس جنیوس در محل

 

 

آنچه که باید درباره ماوس جنیوس بدانید...!؟

موس از ادوات و تجهیزات جانبی کامپیوتر می باشد که بدون آن نمی توان با کامپیوتر فعالیتی انجام داد و درواقع کامپیوتر بدون استفاده می ماند البته به وسیله کیبورد نیز می تواند بعضی از فعالیت های موس را نیز انجام داد ولی این کار با سختی و دشواری همراه است. ماوس ها دارای دو مدل مختلف با سیم و بدون سیم  می باشند. ماوس های با سیم به دو طریقUSB  وPS2  متصل می شوند. موس های با سیم و بدون سیم تماما شبیه به هم هستند اما همانطور که از اسمشان معلوم است در یک قطعه که سیم باشد تفاوت دارند. موس های بدون سیم در برد خود یک گیرنده دارند که از طریق دانگل که یکUSB  است اطلاعات را از کامپیوتر دریافت می کنند. تمامی قطعات به غیر از سیم مانند کلیدها ، غلطک ، برد و ... یکسان می باشند.

 

 

نمایندگی تعمیرات موس جنیوس

شرکت جنیوس یکی از شرکت های توانا در زمینه تولید وسایل جانبی می باشد که در دنیا دارای طرفداران بسیاری می باشد. شرکت جنیوس در بیشتر کشور های دنیا دارای نمایندگی هایی می باشد که یکی از این نمایندگی ها شرکت گارانتی می باشد که تعمیرات تمامی محصولات جنیوس را به تخصصی ترین روش انجام می دهد. نمایندگی تعمیرات موس جنیوس در تهران از بهترین تجهیزات برای تعمیر و عیب یابی استفاده     می کند. نمایندگی جنیوس از تعمیرکاران خبره و با تجربه برای انجام تعمیرات بهره می برد تا بهترین خدمات را بتواند خدمت مشتریان گرامی ارائه دهد. توجه داشته باشید برای تعمیر و سرویس وسایل جانبی خود بهتر است به نمایندگی ها و یا مراکز معتبر مراجعه نمایید تا شامل خدمات با کیفیت در امر تعمیرات باشید.

 

تعمیر انواع موس جنیوس

* تعمیر موس جنیوس مدل ECO-7015                         * تعمیر موس جنیوس مدل  ECO-7000

* تعمیر موس جنیوس مدل  ECO-8000                        * تعمیر موس جنیوس مدل  ECO-7005

* تعمیر موس جنیوس مدل  NX-9000BT                      * تعمیر موس جنیوس مدل  NX-7015

* تعمیر موس جنیوس مدل  NX-7010                          * تعمیر موس جنیوس مدل  NX-7005

* تعمیر موس جنیوس مدل  NX-7000                          * تعمیر موس جنیوس مدل  DX-180

* تعمیر موس جنیوس مدل  DX-170                            * تعمیر موس جنیوس مدل  DX-150X

* تعمیر موس جنیوس مدل  DX-130                            * تعمیر موس جنیوس مدل  DX-125

* تعمیر موس جنیوس مدل  DX-120                            * تعمیر موس جنیوس مدل  DX-110

* تعمیر موس جنیوس مدل  900 Pro                           * تعمیر موس جنیوس مدل  NX-6550

* تعمیر موس جنیوس مدل  NX-6510                          * تعمیر موس جنیوس مدل  MH-8015

* تعمیر موس جنیوس مدل  900LS                              * تعمیر موس جنیوس مدل  D6600

* تعمیر موس جنیوس مدل  905BT                             * تعمیر موس جنیوس مدل  900S

* تعمیر موس جنیوس مدل  NX-6510                         * تعمیر موس جنیوس مدل  900

* تعمیر موس جنیوس مدل  NX-6500                         * تعمیر موس جنیوس مدل  MH-8100

 

 

تعمیرات ماوس جنیوس در محل

تعمیرات در محل یکی از خدمات ویژه شرکت گارانتی می باشد که بسیاری از مشتریان نیازمند تعمیرات در محل هستند. مشتریان زیادی هستند که از لحاظ زمانی فرصت انجام تعمیرات را ندارند که این خدمات کمک بسیار زیادی به این دسته از مشتریان می تواند بکند. مشتریان گرامی در صورتیکه نیازمند تعمیرات در محل هستند می توانند با شماره های درج شده در وبسایت شرکت گارانتی تماس بگیرند و درخواست خود را به مشاورین این مجموعه اعلام نمایند پس از ثبت درخواست شما در سیستم، تعمیرکاران شرکت گارانتی با تجهیزات کامل به آدرس ثبت شده در سیستم مراجعه نمایند.

 

واحد تعمیرات ماوس جنیوس در مجموعه گارانتی  

واحد تعمیرات شرکت گارانتی دارای مجهزترین تجهیزات می باشد که می تواند بهترین خدمات تعمیراتی را خدمت مشتریان گرامی ارائه دهد. در این واحد از تعمیرکاران نمونه و زبده استفاده می شود که همین امر سبب شده تا بهترین خدمات را برای مشتریان گرامی ارائه دهند و رضایت تمامی مشتریان را به دست بیاورند. تعمیرکاران شرکت گارانتی در تلاش هستند تا دستگاه معیوب و آسیب دیده را تعمیر کنند تا قطعه فابریک کمپانی تعویض نشود اما در صورتیکه دستگاه نیازمند قطعه جدید باشد از قطعات اصلی و با کیفیت موجود در بازار استفاده می کنند تا از کیفیت و کارایی دستگاه کاسته نشود. مشتریان گرامی که قصد تعمیرات ماوس جنیوس را دارند می توانند با شماره 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان شرکت گارانتی شما را در امر تعمیرات راهنمایی نمایند. مشاورین شرکت گارانتی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/2/18

آخرین تغییرات :1400/2/19


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.3   بالاترین امتیاز   5.00