تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر پرینتر لکسمارک در شرق تهران


تعمیر پرینتر لکسمارک در شرق تهران به دست بهترین متخصصین و تکنسین های این مجموعه صورت می گیرد. تعمیرات دستگاه پرینتر با توجه به کارایی آن در سازمان ها ، نیازمند سرعت تعمیر تعمیرکاران است. سرعت بالای تعمیرکاران نمایندگی لکسمارک در شرق تهران موجب می شود تا تعمیرات پرینتر شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود تا در روند کاری سازمان وقفه ایی ایجاد نشود. خرابی در دستگاه پرینتر می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در کار شود که باید در سریع ترین زمان ممکن آن را به دست یک تعمیرکار پرینتر لکسمارک بسپارید. امروزه برقراری ارتباط بسیار اهمیت دارد و به همین علت باید تعمیر دستگاه پرینتر لکسمارک شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. نمایندگی تعمیرات پرینتر لکسمارک در شرق تهران قادر است تمامی دستگاه های اداری لکسمارک را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر و سرویس کند و همچنین می تواند برای سهولت در کار تعمیرات به صورت تعمیرات در محل ارائه خدمات کند مشتریان گرامی می توانند با توجه به شرایط و خدمات شرکت به صورت حضوری و غیر حضوری از خدمات این مجموعه استفاده نمایند. برای دریافت خدمات با شماره درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی نمایند.

 

فهرست

نمایندگی تعمیرات لکسمارک در شرق تهران

مشکلات رایج در پرینتر های لکسمارک

تعمیرات تخصصی پرینتر های لکسمارک

مناطق تحت پوشش نمایندگی پرینتر لکسمارک در شرق تهران

 

نمایندگی تعمیرات لکسمارک در شرق تهران

نمایندگی تعمیرات پرینتر لکسمارک در شرق تهران توانایی تعمیر انواع پرینتر های لکسمارک را دارد. تعمیرکاران نمایندگی لکسمارک در شرق تهران پس از عیب یابی ، تمام تلاش خود را می کنند تا قطعه اصلی دستگاه پرینتر را تعمیر کنند اما در صورتی که پرینتر نیاز به تعویض قطعه داشته باشد از قطعات اورجینال برای جایگزین کردن قطعه معیوب استفاده می کنند. در نمایندگی تعمیر پرینتر لکسمارک ، فروش قطعات و انجام خدمات تعمیر با کمترین قیمت و زیر قیمت بازار انجام می شود. مشتریان گرامی می توانند با شماره ی 02172036 تماس بگیرند تا برای دریافت خدمات تعمیر و فروش قطعات کارشناسان این نمایندگی شما را راهنمایی کنند.

 

مشکلات رایج در پرینتر های لکسمارک

*علت ظاهر شدن نقاط تکراری بر روی چاپ چیست ؟

ظاهر شدن نقاط تکراری می تواند از درام پرینتر باشد که اگر روی درام کثیفی ایجاد شود باعث چاپ نقاط و خط های تکراری می شود.

* علت کاغذ کشیدن تعدادی پیکاپ دستگاه چیست ؟

در زمان گذاشتن کاغذ ها ممکن است به یکدیگر چسبیده باشند و یا ممکن است لاستیک کاغذ کش دچار کثیفی شده باشد که به صورت خیلی آرام روی آن را با پارچه ای نمناک تمیز کنید و در آخر از کاغذ های یکبار استفاده شده استفاده نکنید زیرا همین امر موجب می شود تا کاغذ ها تعدادی و دسته ای به داخل کشیده شوند.

سعی کنید در زمان خرید کاغذ از بهترین نوع و مدل آن خریداری کنید زیرا جنس بد کاغذ می تواند مشکلات زیادی را برای دستگاه پرینتر ایجاد کند.

* علت مچاله شدن کاغذ در پرینتر چیست  ؟

مچاله شدن کاغذ در پرینتر نمی تواند خیلی مشکل ساز باشد معمولا این مشکل به راحتی حل می شود فقط کافیست مسیر عبوری کاغذ ها را چک کنید تا شی کوچیک بر سر مسیر کاغذ ها نباشد.

* علت چاپ نکردن پرینتر چیست ؟

در ابتدا کابل های اتصال پرینتر را چک کنید تا وصل باشند و قطعی نداشته باشند. در مرحله بعدی درایور دستگاه را چک کنید تا آفلاین نباشد زیرا همین امر می تواند از گرفتن چاپ جلوگیری کند.

* علت روشن نشدن پرینتر چیست ؟

پاور دستگاه می تواند از عواملی باشد که دستگاه پرینتر روشن نشود زیرا وظیفه پاور عبور دادن مقدار برق مورد نیاز پرینتر است که نوسان برق می تواند موجب سوختگی پاور شود که در این صورت دستگاه پرینتر دیگر قادر به فعالیت نمی باشد و باید یک پاور نو برای پرینتر گذاشته شود.

* علت خط های عمودی در چاپ چیست ؟

  1. از دلایلی که می تواند موجب به وجود آمدن این مشکل شود کثیف شدن یونیت درام می باشد که باید دقت کنید که مواد پاک کننده می تواند باعث آسیب رساندن به درام پرینتر شود.
  2. در بعضی مواقع ممکن است اسکن دستگاه پرینتر شما دچار خرابی شده باشد و نیاز به سرویس داشته باشد.
  3. خط افتادن روی یونیت درام از مواردی است که می تواند موجب ظاهر شدن خط های عمودی شود.
  4. تیغه بلید در صورت خرابی می تواند به درام دستگاه صدمه بزند زیرا وظیفه اصلی تیغه بلید تمیز کردن یونیت درام از جوهر و تونر است.

 

تعمیرات تخصصی انواع پرینتر های لکسمارک

واحد تعمیرات پرینتر های لکسمارک در شرق تهران با در نظر گرفتن شرایط مشتریان ، تمامی دستگاه های اداری لکسمارک و همچنین تمامی دستگاه های اداری برند های دیگر را تعمیر و سرویس کند.

* سرویس پرینتر لکسمارک مدل E260D                       * سرویس پرینتر لکسمارک مدل MS317dn

* سرویس پرینتر لکسمارک مدل MX317dn                 * سرویس پرینتر لکسمارک مدل ایکس 364

* سرویس پرینتر لکسمارک مدل CS317dn                  * سرویس پرینتر لکسمارک مدل E260

* سرویس پرینتر لکسمارک مدل MS417dn                 * سرویس پرینتر لکسمارک مدل CX317dn

* سرویس پرینتر لکسمارک مدل MX417de                 * سرویس پرینتر لکسمارک مدل C925

* سرویس پرینتر لکسمارک مدل X204N                     * سرویس پرینتر لکسمارک مدل تی 652

* سرویس پرینتر لکسمارک مدل ایکس 203                 * سرویس پرینتر لکسمارک مدل C540N

* سرویس پرینتر لکسمارک مدل E260DN                   * سرویس پرینتر لکسمارک مدل X925DE

 

تعمیرات لکسمارک در شرق تهران

واحد مرکزی تعمیرات پرینتر لکسمارک سعی دارد تا در تعمیر پرینتر لکسمارک بهترین عملکرد را داشته باشد. در واحد مرکزی تعمیرات لکسمارک هر دستگاه پرینتر با توجه به خرابی های آن به قسمت مخصوص خود فرستاده می شود تا با تخصص تعمیرکاران تعمیر و سرویس شود. تمامی قطعات مصرفی دستگاه های پرینتر لکسمارک در نمایندگی تعمیرات پرینتر لکسمارک موجود می باشد و با هزینه بسیار کم ، تعمیرات صورت می گیرد. شما می توانید برای جلوگیری از خرابی دستگاه پرینتر لکسمارک خود درخواست سرویس های دوره ای کنید تا از خرابی ناگهانی آن جلوگیری شود.

چنانچه قصد تعمیر دستگاه پرینتر لکسمارک را دارید می توانید با شماره ی 02172036 تماس بگیرید تا مشاورین به وسیله اطلاعات و مدل دستگاه پرینتر اعلام شده ، شما را در تعمیر دستگاه پرینتر لکسمارک یاری کنند. کارشناسان نمایندگی تعمیرات پرینتر لکسمارک در شرق تهران همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و تعطیل آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می باشند.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/1/24

آخرین تغییرات :1400/9/30


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00