تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی تعمیرات پرینتر لکسمارک(LEXMARK)


نمایندگی تعمیرات پرینتر لکسمارک تیمی از تعمیرکاران حرفه ای را که در دوره های آموزشی تعمیر پرینتر لکسمارک شرکت کرده اند گرد هم آورده است و با استفاده از تجهیزات ، تعمیر پرینتر لکسمارک را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. تعمیر پرینتر LEXMARK در تهران یکی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر لکسمارک می باشد که توسط بهترین مهندسین و کارشناسان و تجهیزات به روز انجام می شود. مشتریان گرامی می توانند با خیالی راحت تعمیر پرینتر لکسمارک خود را به ما بسپارند. تکنولوژی به کار رفته در پرینتر لکسمارک باعث شده است که فقط تعمیرکاران مجرب قادر به تعمیر پرینتر لکسمارک باشند. نمایندگی تعمیر پرینتر لکسمارک توانسته است با ارائه بهترین خدمات تعمیر ، رضایت شما مشتریان گرامی را در زمینه تعمیر پرینتر لکسمارک جلب کند. مشتریان گرامی که قصد تعمیر پرینتر لکسمارک را دارند می توانند با شماره مندرج در وبسایت تماس بگیرند تا مشاورین شرکت گارانتی شما را راهنمایی کنند.

 

فهرست

 

نمایندگی تعمیرات پرینتر لکسمارک

نمایندگی تعمیر پرینتر لکسمارک قادر به تعمیر چاپگر های لکسمارک در مدل های متنوع به صورت کاملا تخصصی می باشد. اگر شما از کاربران پرینتر لکسمارک هستید می توانید تمامی عیب ها و مشکلات پرینتر خود را به مجموعه گارانتی که از نمایندگی تعمیر پرینتر لکسمارک می باشد بسپارید. تیم تعمیرکاران مجموعه گارانتی در دوره های مربوطه شرکت کرده اند و توانایی لازم جهت تعمیر پرینتر لکسمارک را دارند. تمامی تعمیرات پرینتر های لکسمارک در واحد مخصوص خود تعمیر و سرویس می شوند تا به صورت کاملا حرفه ای تمامی عیب های پرینتر بر طرف شود. لازم به ذکر است که در وبسایت این مجموعه تمامی قطعات پرینتر لکسمارک با قیمت منصفانه به فروش می رسد. جهت دریافت خدمات تعمیر پرینتر های لکسمارک با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید. کارشناسان نمایندگی تعمیر پرینتر لکسمارک از شنبه تا پنجشنبه به جز روزهای جمعه و تعطیل از ساعت 9 الی 18 آماده پاسخگویی شما مشتریان گرامی می باشند.

 

تعمیر انواع پرینتر های لکسمارک

در صورتی که دستگاه پرینتر لکسمارک شما دچار خرابی شده است مدل پرینتر خود را از بین مدل های ذیل پیدا کنید و با مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی تماس بگیرید. 

* تعمیر پرینتر لکسمارک مدل E260D                    * تعمیر پرینتر لکسمارک مدل MS317dn

* تعمیر پرینتر لکسمارک مدل MX317dn              * تعمیر پرینتر لکسمارک مدل ایکس 364

* تعمیر پرینتر لکسمارک مدل CS317dn                * تعمیر پرینتر لکسمارک مدل E260

* تعمیر پرینتر لکسمارک مدل MS417dn               * تعمیر پرینتر لکسمارک مدل CX317dn

* تعمیر پرینتر لکسمارک مدل MX417de               * تعمیر پرینتر لکسمارک مدل C925

* تعمیر پرینتر لکسمارک مدل X204N                    * تعمیر پرینتر لکسمارک مدل تی 652

* تعمیر پرینتر لکسمارک مدل ایکس 203                 * تعمیر پرینتر لکسمارک مدل C540N

* تعمیر پرینتر لکسمارک مدل E260DN                  * تعمیر پرینتر لکسمارک مدل X925DE

 

تعمیر پرینتر لکسمارک در محل

تعمیر پرینتر لکسمارک در محل یکی دیگر از خدمات ویژه ای است که در مجموعه گارانتی برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است. آن دسته از افرادی که توانایی جا به جایی چاپگر لکسمارک را ندارند می توانند با تماس به شرکت گارانتی درخواست تعمیر پرینتر لکسمارک در محل را کنند تا از خدمات ویژه ی آن بهرمند شوند. بلافاصله پس از درخواست تعمیر پرینتر لکسمارک در محل ، تعمیرکاران این شرکت با تمامی تجهیزات به آدرس تعیین شده از طرف شما مراجعه می کنند. در بعضی موارد خرابی دستگاه پرینتر شدید است و احتیاج به تعمیرات جنرال دارد که در این موارد با رضایت مشتری ، دستگاه پرینتر به نمایندگی تعمیر پرینتر لکسمارک حمل می شود و تعمیر اساسی و جنرال روی آن صورت می گیرد.

 

مشکلات رایج در پرینتر های لکسمارک

* از مواردی که بسیاری از کاربران از آن شکایت دارند روشن نشدن پرینتر است که این مشکل می تواند از پاور و یا کابل های برق دستگاه باشد. پاور در دستگاه پرینتر وظیفه برق رسانی به قطعات پرینتر را دارد که نوسانات برق می تواند باعث سوختگی پاور شود و دستگاه پرینتر روشن نشود. در مواردی دیگر می توان به قطع بودن کابل برق پرینتر اشاره کرد. دقت کنید تا کابل برق به پرینتر و پریز وصل باشد و همچنین از قطعی کابل برق مطمئن شوید.

* چاپ نکردن پرینتر لکسمارک از موارد دیگر گزارش شده توسط کابران پرینتر لکسمارک است. این مشکل می تواند از درایور دستگاه باشد که باید آن را چک کنید تا آنلاین باشد. مورد دیگری که می تواند این مشکل را به وجود بیاورد گزینه استاپ دستگاه است که در صورت فعال بودن آن ، دستگاه اقدام به چاپ نخواهد کرد.

* چروک شدن کاغذ می تواند از بهم چسبیدن کاغذ ها باشد پس در زمانی که می خواهید کاغذ را داخل پرینتر قراردهید حتما آن را تکان دهید تا هوا میان کاغذ ها جریان پیدا کند زیرا ممکن است زمانی که کاغذ به داخل پرینتر می رود به یکدیگر چسبیده باشند و در داخل پرینتر گیر کنند که موجب چروک شدن کاغذ چاپ شده می شود.

* مچاله شدن کاغذ از مواردی است که باید مسیر عبوری کاغذ ها را چک کنید زیرا ممکن است در مسیر عبوری کاغذ ها ، تکه کاغذی یا شی کوچکی وجود نداشته باشد که باعث مچاله شدن کاغذ چاپ شده می شود.

* بعضی از کابران از نقاط و خط های اضافی بر روی کاغذ چاپ شده خود شکایت می کنند که علت آن چیست. تنها موردی که می تواند این مشکل را به وجود بیاورد درام دستگاه است زیرا با خط و خش افتادن روی درام دستگاه می تواند باعث چاپ شدن نقاط و خط های اضافی بر روی برگه چاپ شده شود. همچنین خط افتادن بروی فوم رول نیز می تواند از مواردی باشد که باعث چاپ شدن موارد اضافی در برگه چاپ شده شود.

* ظاهر شدن خط های عمودی از موارد و مشکلات پرینتر های اداری می باشد که بسیاری از کاربران با این مشکلات برخورد کرده اند. این مشکل می تواند علت های متعددی داشته باشد مانند کثیف شدن یونیت درام ؛ کثیفی یونیت درام همانطور که در قسمت قبل گفته شد می تواند باعث ایجاد چاپ های کثیف و موارد اضافی مانند نقاط و خط های عمودی شود. مورد دیگری که می تواند این مشکل را به وجود بیاورد خرابی اسکنر دستگاه است که باید سرویس شود تا این مشکل برطرف شود. گزینه دیگر تیغه بلید است که وظیفه تمیز کردن تونر از روی درام دستگاه را دارد. که اگر بلید دستگاه دارای خرابی باشد می تواند به درام دستگاه آسیب برساند و موجب چاپ خط های عمودی و نقاط تکراری روی برگه چاپ شده شود.

بیشتر مشکلاتی که دستگاه های پرینتر دارند از قسمت درام دستگاه است زیرا درام دستگاه از قطعات اصلی و مهم در امر چاپ می باشد که در صورت هرگونه خرابی و خط افتادگی روی آن می تواند باعث ایجاد مشکلاتی شود. نکته مهمی که در درام پرینتر حائز اهمیت است این است که هر گونه ماده شوینده ای برای درام پرینتر مضر است و باعث خرابی کلی دستگاه پرینتر لکسمارک می شود پس در صورت خرابی درام به هیچ وجه آن را تمیز نکنید و بهتر است این کار را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید.

 

واحد مرکزی تعمیرات پرینتر لکسمارک

تعمیر پرینتر لکسمارک در واحد مرکزی تعمیرات پرینتر لکسمارک به صورت کاملا حرفه ای به دست تعمیرکاران با تجربه و ماهر انجام می شود. تمامی تعمیرات پرینتر های لکسمارک به وسیله تجهیزات پیشرفته عیب یابی می شوند و سپس تعمیرکار اقدام به تعمیر پرینتر لکسمارک می کند. در نمایندگی مرکزی تعمیرات پرینتر لکسمارک جهت جلوگیری از خرابی های جبران ناپذیر پرینتر های لکسمارک ، سرویس های دوره ای یک ماهه ، سه ماهه و شش ماهه انجام می پذیرد.

مشتریان گرامی که قصد انجام  تعمیر و یا سرویس های دوره ای دارند می توانند با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین شرکت گارانتی شما را در این امر راهنمایی کنند. مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما کاربران عزیز می باشند.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/1/15

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   0.50   امتیاز متوسط   3.2   بالاترین امتیاز   5.00