تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا


نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا تمامی سرویس ها و تعمیرات را به صورت حرفه ای و تخصصی توسط تعمیرکاران شرکت گارانتی انجام می دهد. نمایندگی تعمیرات پرینترهای توشیبا برای تعمیر پرینتر ها ، بهترین تعمیرکاران تهران را از طریق امتحانات و تست های مختلف انتخاب کرده است تا در زمینه تعمیر پرینتر های توشیبا رتبه اول را داشته باشد. در نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات تعمیرگاهی دنیا استفاده می شود تا به وسیله مهندسین خود قادر به تعمیر تمامی پرینترهای توشیبا باشد. کارشناسان فنی نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا از شنبه تا پنجشنبه به جز روزهای جمعه و تعطیل از ساعت 9 الی 18 آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند. شما عزیزان می توانید برای تعمیر پرینتر خود با واحد مرکزی تعمیرات پرینتر توشیبا تماس گرفته تا مشاورین ما شما را در تعمیر پرینتر راهنمایی کنند.

 

فهرست

تعمیر پرینتر توشیبا در شرکت گارانتی

خدمات تعمیرات واحد مرکزی تعمیرات پرینتر توشیبا

نمایندگی های تعمیرات پرینتر توشیبا

تعمیر پرینتر توشیبا در محل

مراحل تعمیرات پرینتر توشیبا

 

تعمیر پرینتر توشیبا در شرکت گارانتی

در نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا تمامی تعمیرات پرینتر در واحد های کاملا مجزا و با تجهیزات پیشرفته انجام می گیرد. پرینتر های توشیبا در مدل ها و طرح های مختلفی ساخته شده است که از لحاظ کارایی با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام از تکنولوژی خاصی ساخته شده اند به همین منظور از لحاظ قیمتی با یکدیگر متفاوت هستند. قطعاتی که در نمایندگی تعمیرات توشیبا برای تعویض قطعات خراب استفاده می شود کاملا فابریک و اصلی شرکت بوده و همین امر موجب می شود تا دستگاه پرینتر به خوبی کار کند و مدت زمان طولانی برای خراب شدن آن بگذرد.

 

خدمات ویژه واحد مرکزی تعمیرات توشیبا

* ریست و بازگشت به حالت کارخانه

* شارژ پودر تونر و کارتریج پرینتر های توشیبا

* رفع خرابی کیبورد پرینتر توشیبا

* تعویض و سرویس صفحه نمایشگر پرینتر توشیبا

* رفع عیب دیاگرام دستگاه پرینتر توشیبا

* رفع عیب تیغه بلید پرینتر توشیبا

* رفع خرابی ریبون پرینتر توشیبا

* سرویس و چک تمامی قطعات پرینتر توشیبا جهت جلوگیری از خرابی

* سرویس های ماهانه واحد مرکزی تعمیرات پرینتر توشیبا

* رفع تمامی عیوب نرم افزاری پرینتر توشیبا

* چک کامل تمام قطعات و تست آن ها جهت عیب یابی

* سرویس و تعویض پورت های ورودی و خروجی

* بررسی خرابی پیکاپ پرینتر توشیبا

* بررسی خرابی فیوزینگ و برطرف کردن مشکل آن

* تعمیرات برد پرینتر توشیبا

* خدمات ویژه نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا ( تمیزکاری داخل و خارج پرینتر ، روغن کاری قطعات و تنظیم کردن قطعات برای بهبود در عملکرد دستگاه )

* تمامی مدل های پرینتر در نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا تعمیر  و سرویس می شوند.

 

نمانیندگی های تعمیرات پرینتر توشیبا

علاوه بر نمایندگی پرینتر توشیبا در تهران ، نمایندگی دیگری در کرج فعال است که تمامی تعمیرکاران این دو نمایندگی با کسب تجربه چندین ساله به تمامی عیب های پرینتر توشیبا مسلط هستند و به راحتی توانایی تعمیر آن ها را دارند. همچنین نمایندگی پرینتر توشیبا در شرق تهران قابلیت تعمیر تمامی مدل های دستگاه های اداری را دارد. از نمایندگی های معتبر در زمینه تعمیرات دستگاه های اداری ، واحد مرکزی تعمیرات پرینتر توشیبا می باشد که به وسیله ابزارآلات پیشرفته خود در سریع ترین زمان ممکن می تواند تمامی تعمیرات دستگاه های اداری را انجام دهد. نمایندگی های فعال تعمیرات در کرج ، تهران و شرق تهران می توانند با توجه به محل سکونت شما ارائه خدمات کنند.

 

تعمیرات پرینتر توشیبا در محل

نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا به شما پیشنهاد می کند تا تعمیر پرینتر توشیبا را به دست افراد متخصص و فنی بسپارید. شما می توانید با نمایندگی پرینتر توشیبا تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما به محل مورد نظر شما مراجعه کنند. در بعضی از مواقع تعمیر پرینتر در محل مقدور نیست زیرا احتیاج به تجهیزات الکترونیکی دارد که باید در واحد مرکزی تعمیرات پرینتر توشیبا صورت پذیرد. از این رو اگر تعمیر پرینتر توشیبا در محل کار و یا محل سکونت شما مقدور نبود با تمایل شما دستگاه پرینتر به نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا آورده می شود تا به صورت تخصصی تعمیر و سرویس شود.

 

مراحل تعمیرات پرینتر 

* مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به ثبت سفارش تعمیر دستگاه پرینتر خود کنند.

* بعد از تحویل پرینتر توسط نمایندگی ، شماره گذاری و در نوبت عیب یابی قرار می گیرد.

* متخصصین نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا ، پرینتر را  عیب یابی و سپس به مشتری اعلام هزینه می کنند.

* بعد از اطلاع رسانی به مشتری جهت اعلام هزینه در صورت تمایل مشتری ، دستگاه پرینتر توسط تعمیرکاران تعمیر و سرویس می شود.

* پس از اتمام تعمیر پرینتر توشیبا ، مشاورین نمایندگی تعمیر پرینتر توشیبا با مشتری تماس می گیرند و اتمام تعمیر پرینتر را اعلام می کنند. ممکن است مشتری به صورت حضوری برای دریافت پرینتر تعمیر شده خود اقدام کند و یا ممکن است درخواست ارسال با پیک شود که در این صورت تمامی هزینه های پیک بر عهده مشتری می باشد.

 

واحد مرکزی تعمیر پرینتر های توشیبا

پرینتر های توشیبا از دستگاه های اداری می باشد که متن ها و عکس ها را روی کاغذ به وسیله کامپیوتر چاپ می کند. نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا توانسته با عملکرد خوب در تعمیر پرینتر توشیبا بهترین رتبه را در میان رقبای خود کسب کند. واحد مرکزی تعمیرات پرینتر توشیبا با تعمیرکاران زبده و تجهیزات به روز دنیا موجب شده تا اعتماد شما مشتریان گرامی را به خود جلب کند. همانگونه که در اول مقاله گفته شد پرینتر ها از تجهیزات جانبی اداره جات و شرکت ها هستند که در صورت نبود آن ها ممکن است کار آن شرکت دچار وقفه شود. نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا می تواند در سریع ترین زمان ممکن ، به محل خرابی دستگاه پرینتر آمده و دستگاه پرینتر توشیبا را تعمیر و سرویس کند. واحد مرکزی تعمیرات پرینتر توشیبا طرح ویژه ای برای کارفرمایان گرامی گذاشته است تا پرینتر ها و دستگاه های اداری را به صورت دوره ای سرویس کند تا از خرابی های پرینتر جلوگیری کند. مشتریان گرامی می توانند با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین ما شما را در تعمیر پرینتر توشیبا راهنمایی کنند. نمایندگی تعمیرات توشیبا همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل آماده پاسخگویی به کاربران عزیز می باشد.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/1/17

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00