تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

خرید کارتریج توشیبا


خرید کارتریج توشیبا در شرکت گارانتی به همراه ضمانت نامه خدمت مشتریان گرامی عرضه می شود. کارتریج ها به همراه دستگاه پرینتر در شرکت سازنده تولید می شوند و تمامی کارتریج ها متناسب پرینتر مخصوص به خود می باشد که باید در زمان خرید کارتریح توشیبا به مدل پرینتر و کارتریج دقت کنید.

 

 

در بازار پرینتر ، کارتریج های اصلی و کپی وجود دارند که در زمان خرید کارتریج توشیبا باید با توجه به بودجه خود اقدام به خرید کارتریج توشیبا کنید زیرا تمامی کارتریج های اصلی توشیبا از لحاظ قیمت و کیفیت تفاوت به سزائی با نسخه تقلبی دارند. پینشهاد می شود تا حد ممکن اقدام به خرید قطعات اصلی توشیبا کنید زیرا دارای کیفیت خوب و عمر بیشتری می باشد.

اگر قصد خرید کارتریج توشیبا را دارید با شماره ی 02172036 تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه گارانتی ، شما را در خرید کارتریج توشیبا راهنمایی کنند. لازم به ذکر است که کارشناسان این مجموعه همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به جز روزهای جمعه و تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

 

کارتریج توشیبا چیست ؟

کارتریج قطعه ای است که داخل آن جوهر یا تونر وجود دارد و پرینتر به وسیله آن اقدام به چاپ مطالب روی کاغذ می کند. کارتریج ها یکی از مهمترین قطعات دستگاه پرینتر می باشند که در صورت اتمام تونر یا جوهر کارتریج ، دستگاه پرینتر دیگر قادر به چاپ مطالب نمی باشد و باید کارتریج شارژ شود تا دستگاه پرینتر عمل چاپ را انجام دهد.

 

اطلاعات مهم درباره خرید کارتریج توشیبا

1 . جوهر مصرفی کارتریج توشیبا بسیار مهم است و باید در زمان خرید کارتریج توشیبا حتما به آن دقت شود. نکته مهم دیگر در خرید کارتریج توشیبا ، رنگ کارتریج است که اگر نیازی به چاپ رنگی ندارید از کارتریج های سیاه و سفید استفاده کنید.

2 .  زمانی که می خواهید کارتریج توشیبا خریداری کنید باید به مدل کارتریج با دستگاه پرینتر خود دقت کنید تا کارتریج با دستگاه پرینتر شما هماهنگی داشته باشد.

3 . بهتر است کارتریجی را خریداری کنید که دارای ضمانت نامه است تا در زمان خرابی بتوانید از ضمانت نامه آن استفاده کنید.

 

درباره کارتریج اصلی و کپی توشیبا

تمامی شرکت های سازنده پرینتر در زمان ساخت پرینتر ، کارتریج آن را نیز تولید می کنند و علامت مخصوص شرکت سازنده بر روی کارتریج ثبت و درج می شود که این کارتریج ها جز بهترین و با کیفیت ترین کارتریج ها می باشد که دارای عمر بیشتر نیز می باشد.

اما نسخه های کپی توسط شرکت های متفرقه ساخته می شود که نسبت به نسخه  اصلی از کیفیت و عمر کمتری برخوردار است و از لحاظ قیمت با نسخه اصلی متفاوت است.

شرکت گارانتی با توجه به نیاز های مختلف بازار و جامعه هر دو مدل اصلی و کپی را موجود کرده تا با توجه به نیاز شما خرید صورت پذیرد.

 

انواع کارتریج توشیبا

کارتریج ها به دو دسته لیزری و جوهر افشان تقسیم می شوند که هرکدام با توجه به مدل پرینتر  از مواد مصرفی مختلفی استفاده می کنند.

در کارتریج های لیزری تونر و در کارتریج های جوهر افشان جوهر وجود دارد که در پرینتر های لیزری چاپ به وسیله پودر تونر و درام انجام می شود و در پرینتر های جوهر افشان به وسیله جوهر عمل چاپ صورت می پذیرد.

 

سوالات متداول مشتریان شرکت گارانتی

* پرینتر لیزری یا جوهر افشان کدام گزینه بهتر است؟

مواد مصرفی پرینتر از مهمترین نکاتی است که باید در زمان خرید پرینتر دقت کنید زیرا مواد مصرفی در طول زمان ، ایجاد هزینه می کنند. کارتریج های لیزری با توجه به مواد مصرفی که دارند نسبت به کارتریج جوهری که از جوهر استفاده می کند دارای هزینه کمتری هستند.

* عدم کارکرد پرینتر باعث فرسودگی و خرابی دستگاه می شود؟

در کارتریج های جوهر افشان به علت وجود جوهر در صورت عدم کارکرد پرینتر باعث خشک شدن جوهر می شود که به آن سوختگی هد می گویند و عدم استفاده در طولانی مدت باعث خرابی کارتریج می شود.

در پرینتر های لیزری به علت وجود پودر و تونر این مشکل برطرف شده است اما باز هم دارای شرایط نگهداری می باشد. اگر به تونر کارتریج رطوبت برسد به شکل گوله می شود و بعد از مدتی به گوله ها سفت تبدیل می شوند و این عمل باعث ایجاد صدمه به قطعات دستگاه می شود که به این عمل قفل کردن دستگاه می گویند.

* کارتریج جوهری را شارژ کنیم؟

کارتریج جوهری را بهتر است شارژ نکنید زیرا این عمل موجب آسیب رساندن به پرینتر می شود.

* همزن کارتریج چیست؟

پودر و تونر داخل کارتریج لیزری به وسیله قطعه ای به نام همزن قاطی می شود تا از ته نشین شدن و انباشته شدن پودر تونر جلوگیری کند.

* تیغه بلید چیست؟

این تیغه پودر و تونر های باقی مانده بر روی درام را طی یک چرخش کامل پاک می کند.

* مگنت چیست؟

این قطعه میله ای استوانه ای می باشد که دارای انرژی مغناطیسی است و ذرات تونر را بر روی خود می گیرد تا پودر تونر را  برای چاپ آماده کند.

* چیپست در کارتریج چیست؟

چیپست قطعه ای است که مشخص می کند کارتریج تا چه اندازه می تواند چاپ کند. این قطعه از طریق مقدار صفحات تعریف شده یا مقدار شارژ کارتریج اعلام می کند که تا چه اندازه کارتریج قابل کارکرد است به صورتی که مقدار جوهر کارتریج کاهش یا تمام شود پیغام اخطار شارژ را در روی پرینتر ظاهر  می کند.

این قطعه در بعضی از کارتریج ها با شارژ کارتریج باید تعویض شود و چیپست نو روی کارتریج نصب شود اما در بعضی از کارتریج ها احتیاجی به تعویض چیپست نیست.

 

خرید انواع کارتریح توشیبا

شرکت گارانتی تمامی مدل های کارتریج توشیبا را در انبار خود موجود کرده است و شما مشتریان گرامی می توانید با جستجو در لیست زیر کارتریج دستگاه خود را مشاهده و خریداری کنید :

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T2309PS

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T4530

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T3520D

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T-FC26SC

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Integral 1640

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba T-4530D Black Toner

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T-FC35DC

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T-FC28D-K

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T-FC28D-Y

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T-FC28D-C

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T-FC25D-Y

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T-FC25D-M

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T-FC26SK

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T6000

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T3030

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T4590

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T2340D

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T1810D-5K

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba e-studio 550

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Integral 1810

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Integral 280

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba T-1640D

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba T-2309P-S

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba T-4590E

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba T2507P Toner

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T-FC35DY

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T-FC35DM

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T-FC35DK

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T-FC28D-M

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T-FC25D-K

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T-FC26SM

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T8570 D

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T8060D

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T2450D

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba Cartidge T2505PS

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba T-1640D

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba T-4590E

* خرید کارتریج توشیبا مدل Toshiba T4530D

 

مراحل خرید کارتریج توشیبا

مشتریان عزیزی که می خواهند کارتریج توشیبا خریداری کنند می توانند به صورت حضوری به شرکت آمده و اقدام به خرید کارتریج توشیبا کنند همچنین می توانید با شماره گیری 02172036 با شرکت گارانتی تماس بگیرید و کارتریج خود را سفارش دهید.

 

فروش کارتریج توشیبا

برای خرید کارتریج توشیبا می توانید به مرکز فروش و نمایندگی های فروش کارتریج توشیبا در تهران مراجعه کنید. شرکت گارانتی نمایندگی مرکزی خرید کارتریج توشیبا در تهران و کرج می باشد که شما مشتریان گرامی می توانید با توجه به نیاز خود هر دو مدل کارتریج پرینتر توشیبا ( اصلی / کپی ) را خریداری کنید.

کارتریج اصلی توشیبا دارای عمر و کیفیت بیشتری می باشد که شرکت گارانتی به شما پیشنهاد خرید کارتریج اصلی را می کند. برای خرید کارتریج توشیبا می توانید به شرکت گارانتی مراجعه کنید و با کمترین قیمت ، نسبت به بازار اقدام به خرید کارتریج توشیبا کنید. همچنین با تماس به شرکت می توانید در خواست خرید کارتریج خود را ثبت کنید. شرکت گارانتی از شنبه تا پنجشنبه به جز ایام تعطیل و جمعه ها در ساعات 9 الی 18 آماده ارائه خدمات به شما کاربران عزیز می باشد.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/10/16

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00