تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

خرید تونر پاناسونیک


خرید تونر پاناسونیک در شرکت گارانتی به همراه ضمانت نامه به مشتریان گرامی ارائه می شود. تونر هایی که توسط شرکت سازنده دستگاه اداری پاناسونیک ساخته می شود با تونر هایی که شرکت های مختلف اقدام به ساخت می کنند از لحاظ قیمت و کیفیت با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارند. در زمان خرید تونر کارتریج پاناسونیک حتما توجه داشته باشید که تونر های اصلی و اورجینال برای کارتریج خود خریداری نمایید زیرا تونر های اصلی دارای کیفیت بهتری هستند. شرکت گارانتی تمامی قطعات و مواد مصرفی پاناسونیک را زیر قیمت بازار به مشتریان گرامی عرضه می کند.

 

 

مشتریان گرامی که قصد خرید تونر کارتریج پاناسونیک را دارند می توانند با نمایندگی فروش تونر پاناسونیک به شماره درج شده در وبسایت تماس بگیرند تا مشاورین نمایندگی پاناسونیک ، شما را در خرید تونر کارتریج پاناسونیک راهنمایی کنند. شما می توانید همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به جز جمعه ها و ایام تعطیل جهت خرید تونر پاناسونیک اقدام فرمایید.

 

پودر تونر پاناسونیک چیست؟

پرینتر های جوهر افشان جوهر را از طریق نازل های بسیار ریز روی کاغذ می ریزند. می توانید نازل ها را به صورت شیلنگ های آب تصور کنید که همگی هزاران بار در ثانیه قطع و وصل می شوند. نرم افزار هایی بر روی دستگاه نصب شده اند که می توانند نازل ها را کنترل و مدیریت کنند. دستگاه های جوهر افشان به دو بخش تقسیم می شوند : رنگ رنگدانه ها و مواد رنگی که در کارتریج ها مورد استفاده قرار می گیرند.

چاپ لیزری از تکنولوژی پیشرفته ای استفاده می کند. دلیل این امر این است که تونر همانند جوهر به کاغذ نمی چسبد و از روش دیگری برای اتصال استفاده می کند. تونر بیشتر از پلی استر که نوعی پلاستیک است تشکیل شده است. پودر پلی استر توانایی نگهداری بار الکترونیکی ساکن را در خود دارد که به هر بار مخالفی متصل می شود. در این دستگاه ها ، لیزر یک بار الکترونیکی از تصاویر مورد نظر شما را بر روی یک درام فلزی در حال چرخش ایجاد می کند. سپس کارتریج با پخش تونر بر روی درام اقدامات اولیه را برای چاپ انجام می دهد. تونر ریخته شده به قسمت هایی از درام که دارای بار الکرونیکی است می چسبد و باعث تشکیل مطالب و تصاویر می شود.

 

تونر کارتریج پاناسونیک

مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی تمامی تونر کارتریج های پاناسونیک را که در ذیل ذکر شده است با کیفیت عالی به فروش می رساند.

* خرید تونر کارتریج پاناسونیک مدل KX-FL612            * خرید تونر کارتریج پاناسونیک مدل MB2085

* خرید تونر کارتریج پاناسونیک مدل KX-MB2010 CX   * خرید تونر کارتریج پاناسونیک مدل 2030

* خرید تونر کارتریج پاناسونیک مدل MB2061CX          * خرید تونر کارتریج پاناسونیک مدل 1900

* خرید تونر کارتریج پاناسونیک مدل MB2025CX          * خرید تونر کارتریج پاناسونیک مدل 411

* خرید تونر کارتریج پاناسونیک مدل kx-fad 412e        * خرید تونر کارتریج پاناسونیک مدل MB2090

* خرید تونر کارتریج پاناسونیک مدل kx-mb2025         * خرید تونرکارتریج پاناسونیک مدل kx flb802

* خرید تونر کارتریج پاناسونیک مدل kx mb1900         * خرید تونر کارتریج پاناسونیک مدل kx mb2085

 

در صورتی که به شارژ کارتریج پاناسونیک نیاز داشتید اینجا کلیک کنید

 

نکات مهم پودر تونر پاناسونیک

* پودر تونر دارای 30 نوع مواد شیمیایی می باشد که به هیچ وجه با چشم قابل تشخیص نمی باشد. هر ذره تونر 2/0 میکرون است و می تواند تا شیش ساعت در هوا بماند.

* بهترین راه حل برای شستن محلی که تونر ریخته است شستن آن محل  با آب سرد می باشد. اگر با آب گرم بشورید باعث می شود تا تونر جذب لباس یا دست شما شود. چنانچه تونر ذوب شده بر روی دست و یا لباس شما برخورد کرد باید از حلال تونر برای از بین بردن استفاده نمایید ، دقت کنید که تونر ذوب شده به سختی پاک می شود.

* اگر شما با پودر تونر در ارتباط هستید بهتر است از ماسک و دستکش استفاده نمایید زیرا تنفس پودر تونر در طولانی مدت باعث ایجاد بیماری های ریوی می شود.

* بهتر است شارژ کارتریج خود را با تونر اصلی انجام دهید تا چاپ شما کیفیت خوبی داشته باشد. در شرکت گارانتی شارژ کارتریج به صورت تخصصی انجام می شود و کارتریج قبل از انجام شارژ تونر به صورت کامل تمیز و پاکسازی می شود تا کیفیت بیشتری به چاپ شما بدهد.

 

واحد فروش تونر پاناسونیک

برای خرید تونر پاناسونیک بهتر است به نمایندگی فروش تونر کارتریج پاناسونیک و یا مراکز معتبر فروش تونر پاناسونیک مراجعه کنید. در زمان خرید تونر دقت کنید تا تونر با کارتریج شما سازگار باشد. شرکت گارانتی با خدمات فروش تونر پاناسونیک و همچنین تعمیرات دستگاه های اداری پاناسونیک آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می باشد.

چنانچه قصد خرید تونر پاناسونیک را دارید می توانید به دو صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به خرید تونر کارتریج پاناسونیک از شرکت گارانتی نمایید. شرکت گارانتی از شنبه تا پنجشنبه به غیر از روزهای جمعه و تعطیل از ساعت 9 الی 18 آماده ارائه خدمات به شما کاربران عزیز می باشد. شما می توانید برای خرید تونر کارتریج پاناسونیک با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید تا مشاورین شرکت گارانتی شما را راهنمایی کنند.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/10/14

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00