تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

واحد تعمیرات پرینتر پاناسونیک


تعمیرات پرینتر پاناسونیک با توجه به تکنولوژی پیشرفته ی این دستگاه باید در نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک انجام شود. با استقبال زیاد مشتریان از این برند در دهه های اخیر ، تعمیر و سرویس پرینتر پاناسونیک به تعمیرکاران خبره و کاربلد نیاز دارد. به همین جهت نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک تمامی کارشناسان و متخصصین تعمیرات پرینتر پاناسونیک را پس از شرکت در دوره های آموزشی انتخاب کرده است. نمایندگی تعمیرات پاناسونیک علاوه بر پرینتر ، تعمیر ویدئو پروژکتور پاناسونیک را نیز انجام می دهد. در صورتی که دستگاه شما دچار خرابی شده است با نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک با شماره تلفن درج شده در وبسایت تماس گرفته تا کارشناسان این نمایندگی شما را در امر تعمیرات پرینتر پاناسونیک یاری نمایند.

 

فهرست

نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک

تعمیر انواع پرینتر پاناسونیک

تعمیر پرینتر پاناسونیک در محل

خدمات تعمیر تخصصی پرینتر های پاناسونیک

مشکلات رایج در پرینتر های پاناسونیک

نکات نگهداری از پرینتر پاناسونیک

 

نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک

نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک در راستای تامین قطعات پرینترهای پاناسونیک و همچنین تعمیر و سرویس پرینتر های پاناسونیک تاسیس شد تا بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد. بعضی از مشتریانی که از دستگاه پرینتر پاناسونیک استفاده می کنند در هنگام خرابی و یا مشکل به تعمیرگاه های متفرقه مراجعه می کنند که همین امر موجب می شود تا دستگاه پرینتر به درستی تعمیر و سرویس نشود و خرابی آن دو چندان شود. مجموعه گارانتی یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک در بین دیگر تعمیرگاه ها می باشد که تمامی خرابی و مشکلات دستگاه شما را توسط مهندسین مجرب به صورت کاملا تخصصی تعمیر می نماید. نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک علاوه بر استفاده از قطعات اصلی پرینتر پاناسونیک ، پس از انجام تعمیرات لازم به شما ضمانت نامه ارائه می نماید. در صورتی که پس از تعمیر پرینتر پاناسونیک مجددا دستگاه با مشکل مواجه شد می توانید به نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک مراجعه کرده و پرینتر را تعمیر نمایید. کارشناسان این مجموعه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 18 به جز روزهای جمعه و تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

 

تاریخچه شرکت پاناسونیک

شرکت پاناسونیک شرکتی ژاپنی است که در سال 1918 توسط فردی به نام کونوسوکی ماتسوشیا تاسیس شد. این شرکت کار خود را با یک دلار و در شهر اوکازا شروع کرد که اولین محصول این شرکت یک چراغ قوه بود. شرکت پاناسونیک در سال 1920 دومین محصول خود را که چراغ قوه دوچرخه بود ساخت. در ابتدا بازار ژاپن از این محصول به علت ترس از استقبال مردم حمایت نکرد تا این که شرکت پاناسونیک با ارائه محصولات خود به صورت امانی به فروشندگان بازار محصولات خود را روانه بازار ژاپن کرد. با گذشت زمان تنوع وسایل الکترونیکی محصولات پاناسونیک بیشتر شد و تمامی مردم دنیا از این محصولات حمایت کردند که امروزه جز برترین شرکت های سازنده وسایل الکترونیکی است.

 

تعمیر انواع پرینتر پاناسونیک

تعمیرات پرینتر پاناسونیک در مدل های مختلف در مجموعه گارانتی توسط کارشناسان خبره و مجرب انجام می گیرد. اگر شما از پرینتر های پاناسونیک استفاده می کنید می توانید مشکلات پرینتر پاناسونیک خود را به شرکت گارانتی بسپارید. تمامی مهندسین و تعمیرکاران پرینتر panasonic دارای دانش فنی و توانایی لازم جهت انجام تعمیر پرینتر های پاناسونیک هستند. شرکت گارانتی با توجه به مدل پرینتر پاناسونیک تعمیرات آن را در واحد مخصوص خود با استفاده از سیستم عیب یابی و تجهیزات پیشرفته انجام می دهد.

 

تعمیر پرینتر لیزری پاناسونیک

پرینترهای لیزری پاناسونیک نسبت به پرینترهای جوهر افشان دارای حساسیت بیشتری می باشند و از لحاظ قیمتی نیز پرینترهای لیزری نسبت به پرینترهای جوهر افشان دارای قیمت بیشتری هستند. با توجه به همین موضوع پرینترهای لیزری ممکن است نسبت به پرینترهای جوهر افشان زودتر خراب شوند و به تعمیرات اساسی نیاز پیدا کنند که در واحد تعمیرات پرینتر لیزری پاناسونیک تمامی تعمیرات به دست تعمیرکاران حرفه ای صورت می گیرد. مواد مصرفی پرینترهای لیزری نیز با پرینترهای جوهر افشان متفاوت است. پرینترهای لیزری به وسیله پودر تونر که در داخل کارتریج است اقدام به چاپ می کنند و پس از اتمام آن احتیاج به شارژ تونر پیدا می کند. از دیگر خدمات نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک می توان به شارژ کارتریج پاناسونیک و فروش تونر پاناسونیک اشاره کرد.

 

تعمیر پرینتر جوهرافشان پاناسونیک

پرینتر های جوهر افشان دارای طرح ها و مدل های مختلفی هستند که به دست برند های مختلف روانه بازار جهانی شده اند. این پرینتر ها با کارایی زیاد که دارند در طولانی مدت دچار فرسودگی قطعات و خرابی می شوند که هرگونه خرابی در یکی از قطعات این پرینتر ها موجب از کار افتادگی کلی پرینتر پاناسونیک می شود. در زمان خرابی بهترین راه برای تعمیر پرینتر مراجعه به مراکز معتبر تعمیر پرینتر می باشد که به وسیله تجهیزات روز دنیا اقدام به تعمیر پرینتر می کنند و دارای استاندارد های تعمیرگاهی هستند. پرینتر های جوهر افشان پاناسونیک برخلاف پرینتر های لیزری از جوهر برای چاپ مطالب استفاده می کند و در زمان پایان جوهر دستگاه پرینتر خطای شارژ کارتریج را اعلام می کند که برای راه اندازی مجدد دستگاه پرینتر خود نیازمند شارژ کارتریج پاناسونیک هستید.

 

تعمیر پرینتر پاناسونیک در محل

تعمیر پرینتر پاناسونیک در محل یکی دیگر از خدمات ویژه ای است که در مجموعه گارانتی ارائه می گردد. پرینترها از تجهیزاتی هستند که در خانه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند اما پرینترها بیشتر در شرکت ها و اداره جات مورد استفاده قرار می گیرند و یکی از ماشین های اداری ضروری هستند. پرینتر هایی که در اداره ها و شرکت ها استفاده می شوند معمولا فشار زیادی بر روی آن ها است و پس از مدتی دچار فرسودگی و استهلاک شدید قطعات می شوند. در زمان خرابی پرینتر به علت وقفه در کار و سنگینی بعضی از پرینتر ها احتیاج به تعمیر و سرویس پرینتر در محل است که می توانید با نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک تماس بگیرید و درخواست تعمیر پرینتر پاناسونیک در محل را توسط مشاورین این نمایندگی ثبت نمایید.

در صورت درخواست تعمیرکار در محل ، تعمیرکاران شرکت گارانتی با مراجعه سریع به محل مورد نظر شما با تجهیزاتی کامل اقدام به تعمیر پرینتر پاناسونیک شما می کنند. در بعضی از مواقع ، شما از خرابی دستگاه پرینتر خود مطلع هستید و درخواست قطعه از نمایندگی می کنید که اگر توانایی تعویض قطعه را ندارید به شما پیشنهاد می شود تا به همراه درخواست قطعه درخواست تعمیرکار را بکنید تا قطعه خراب را برای شما تعویض کند.

در بعضی از موارد دیده شده است که دستگاه پرینتر نیاز به تعمیر جنرال دارد و باید به صورت تخصصی روی دستگاه پرینتر کار شود که در این مواقع با تمایل مشتری ، دستگاه پرینتر به واحد تعمیرات پرینتر پاناسونیک منتقل می گردد و به وسیله تجهیزات پیشرفته تعمیرگاهی تعمیر و سرویس می شود.

 

خدمات تعمیرات تخصصی پرینتر های پاناسونیک

مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی خدمات تعمیرات تخصصی پرینتر های پاناسونیک را به صورت ذیل ارائه می نماید : 

* تعمیر ، تعویض و سرویس برد پرینتر های پاناسونیک

* تعمیر ، تعویض و سرویس درام پرینتر های پاناسونیک

* تعمیر ، تعویض و سرویس پیکاپ پرینتر های پاناسونیک

* تعمیر و تعویض انواع شارژر های پرینتر پاناسونیک

* تعمیر مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر پاناسونیک

* تعمیر ، تعویض و سرویس فیوزینگ پرینتر پاناسونیک

* تعمیر و سرویس داغی بیش از اندازه پرینتر پاناسونیک

* تعمیر و سرویس خروجی کاغذ در پرینتر پاناسونیک

* تعمیر و سرویس مشکلات چاپ در پرینتر پاناسونیک

* تعمیر مشکلات خطوط عمودی در چاپ پرینتر پاناسونیک

* تعویض پاور پرینتر های پاناسونیک

* تست و تنظیم پرینتر پاناسونیک به وسیله کدینگ

* تعمیرات برد تمامی پرینتر ها

* تعویض پیکاپ تمامی پرینتر ها

* تعمیر درام تمامی پرینتر ها

* تعمیر کارتریج پرینتر پاناسونیک

* تعمیرات پرینتر های چندکاره

* تعمیرات پرینتر های تک کاره

* تعمیرات پرینتر های سه کاره

* تعمیرات نرم افزاری پرینتر های پاناسونیک

* تعمیرات سخت افزاری پرینتر های پاناسونیک

* تعمیرات دستگاه های اداری پاناسونیک

* تعمیرات دستگاه های کپی پاناسونیک

* تمیزکاری و غبارگیری داخلی پرینتر های پاناسونیک 

 

در صورتی که به کارتریج پاناسونیک نیاز داشتید اینجا کلیک کنید تا مقاله ی مربوط به خرید کارتریج پاناسونیک برای شما نمایش داده شود

 

مشکلات رایج در پرینتر های پاناسونیک

دلیل ظاهر شدن خط های عمودی پس از چاپ در پرینتر پاناسونیک چیست؟

* از دلایلی که می تواند موجب به وجود آمدن این مشکل شود کثیف شدن یونیت درام می باشد که باید دقت کنید که مواد پاک کننده می تواند باعث آسیب رساندن به درام پرینتر شود.

* گاهی اوقات ممکن است اسکن دستگاه پرینتر شما دچار خرابی شده باشد و نیاز به سرویس داشته باشد.

* خط افتادن روی یونیت درام از مواردی است که می تواند موجب ظاهر شدن خط های عمودی شود.

* تیغه بلید از مواردی است که در صورت خرابی می تواند به درام دستگاه آسیب رساند زیرا وظیفه اصلی تیغه بلید تمیز کردن یونیت درام از جوهر و تونر است.

 

وجود نقطه های تکراری در پرینتر پاناسونیک از چه چیزی است؟

* اولین گزینه ای که ممکن است باعث این مشکل شود درام پرینتر می باشد که اگر بر روی یونیت درام خط و خشی بیوفتد موجب می شود تا نقاط و خط های تکراری بر روی کاغذ چاپ شده ظاهر شود.

 

علت کشیدن کاغذ در پرینتر پاناسونیک چیست؟

* ممکن است زمانی که کاغذ ها را در دستگاه پرینتر قرار می دهید به یکدیگر چسبیده باشند و یا لاستیک کاغذ کش دچار کثیفی شده باشد که می توانید خیلی آرام روی آن را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید. همچنین سعی کنید از کاغذ های یکبار استفاده شده دوباره استفاده نکنید زیرا ممکن است این مشکل را به وجود بیاورد.

 

دلیل چروک شدن کاغذ در پرینتر پاناسونیک چیست؟

* نوع کاغذی که استفاده می کنید می تواند باعث به وجود آمدن این مشکل باشد همچنین می تواند پیکاپ یا کاغذ کش دستگاه مشکل پیدا کرده باشد که در این صورت نیاز به تعمیر و سرویس دارد.

 

علت مچاله شدن کاغذ در پرینتر پاناسونیک از چیست؟

  • مچاله شدن کاغذ مشکل جدی نمی باشد زیرا ممکن است در مسیر کاغذ ها ، تکه کاغذی مانده باشد که باعث به وجود آمدن این مشکل شود همچنین عدم استفاده از کاغذ مرغوب نیز می تواند موجب این مشکل شود.

 

علت اینکه پرینتر پاناسونیک متن را بر روی کاغذ چاپ نمی کند چیست؟

 * این مشکل می تواند موارد خیلی ساده و یا سخت افزاری داشته باشد مثلا ممکن است کابل برق از دستگاه پرینتر جدا شده باشد. درایور دستگاه را چک کنید تا آنلاین باشد زیرا ممکن است همین مورد باعث عدم پرینتر گرفتن شود.

 

دلیل روشن نشدن پرینتر پاناسونیک چیست؟

* در این حالت ممکن است مشکل از پاور دستگاه باشد زیرا در بعضی از مناطق نوسانات برق مشاهده شده که همین موضوع باعث می شود تا به پاور دستگاه فشار بیاید و موجب سوختگی آن شود. دقت کنید که پاور دستگاه را نمی توان تعمیر کرد و فقط آن را باید تعویض نمود.

 

مجموعه گارانتی یکی از تعمیرگاه های مجاز تعمیرات انواع پرینتر پاناسونیک در تهران می باشد

 

نکات نگهداری از پرینتر پاناسونیک

* برای افزایش طول عمر دستگاه ، سعی کنید هر چند وقت یکبار هد پرینتر را تمیز نمایید. زیرا هد چاپگر یکی از بخش های مهم دستگاه می باشد که وظیفه ی پاشیدن جوهر روی کاغذ را بر عهده دارد. در چاپگر های جوهر افشان هر دفعه که دستگاه روشن می شود به طور خودکار هد چاپگر هم تمیز می شود اما باید به صورت دوره ای هد چاپگر تمیز شود تا دچار خرابی نشود و به تعمیر نیاز پیدا کند. جهت پاکسازی و گردزدایی پرینتر با واحد تعمیر پرینتر پاناسونیک تماس بگیرید.

* در صورتی که کابل دستگاه دچار آسیب دیدگی شد هر کابلی را به دستگاه متصل نکنید و کابل برق متناسب با پرینتر را خریداری نمایید. این کار باعث می شود تا از سوختگی و خرابی پرینتر جلوگیری شود.

* به دلیل اینکه نوار تثبیت کننده در حرکت است بهتر است که هر چند وقت یکبار آن را روغن کاری کنید. زمان روغن کاری دقت نمایید که بقیه ی اجزای چاپگر را آلوده نکنید.

* زمانی که از پرینتر استفاده نمی کنید آن را خاموش کنید زیرا زمان روشن بودن دستگاه گرما تولید شده و باعث خشک شدن کارتریج می شود. بنابراین اگر به مدت طولانی از دستگاه استفاده نمی کنید برای جلوگیری از خرابی و خشک شدن کارتریج آن را خاموش نمایید.

* سعی کنید هر چند روز یکبار پرینتر را تمیز نمایید زیرا گرد و غبار وارد دستگاه شده و پس از چاپ رگه هایی را بر روی کاغذ ایجاد می کند. برای قسمت های غیر قابل دسترس بهتر است از یک تعمیرکار کمک بخواهید تا به طور کلی سرویس دستگاه را انجام دهد. با نمایندگی تعمیر پرینتر پاناسونیک جهت انجام سرویس دوره ای تماس بگیرید.

 

تعمیر انواع مدل های پرینتر  پاناسونیک

مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی تمامی مدل های پرینتر پاناسونیک را که در ذیل شرح داده شده است با تجهیزات پیشرفته تعمیر و سرویس می نماید.

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک مدل 1900

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر لیزری پاناسونیک مدل KX-FL612

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر چند کاره لیزری پاناسونیک مدل KX-MB2010 CX

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر چند کاره پاناسونیک مدل MB2061CX

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر چندکاره لیزری پاناسونیک مدل MB2085

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر چند کاره پاناسونیک مدل MB2090

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر چند کاره پاناسونیک مدل MB2025CX

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک مدل kx-fad 412e

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک مدل kx flb802

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک مدل 2030

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک مدل kx-mb2025

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک مدل kx mb1900

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک مدل kx mb2085

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک مدل 411

 

واحد مرکزی تعمیرات پرینتر پاناسونیک

واحد مرکزی تعمیرات پرینتر پاناسونیک همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات جهت تعمیر پرینتر پاناسونیک رضایت مشتریان گرامی را جلب نماید. مجموعه گارانتی نمایندگی معتبر تعمیرات پرینتر پاناسونیک می باشد که تمامی تعمیرات را به وسیله تیم مجرب و کاربلد خود انجام می دهد. لازم به ذکر است که علاوه بر تعمیر پرینتر پاناسونیک ، تعمیر ویدئو پروژکتور پاناسونیک هم در واحد جداگانه انجام می گردد. از دیگر خدمات این نمایندگی می توان به تعمیر پرینتر پاناسونیک در محل و فروش قطعات پرینتر پاناسونیک اشاره کرد. مشتریان گرامی که قصد تعمیر پرینتر های پاناسونیک را دارند می توانند با شماره ی 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین شرکت گارانتی شما را در تعمیر پرینتر پاناسونیک راهنمایی کنند. همچنین واحد تعمیرات مجموعه گارانتی همه ی روزهای هفته به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل از ساعت 9 الی 18 آماده خدمات رسانی به شما کاربران عزیز می باشد.

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک در تهران

تماس با نمایندگی تعمیرات پرینترهای پاناسونیک در تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک می توانید با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید.

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک در شمال تهران

تجریش ، سوهانک ، دارآباد ، آجودانیه ، اقدسیه ، هروی ، میرداماد ، ظفر ، دولت ، شریعتی ، دروس ، پاسداران ، اندرزگو ، جردن ، الهیه ، ولنجک ، زعفرانیه ، نیاوران

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک در جنوب تهران

انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک در شرق تهران، لواسانات و پردیس

تهرانپاس ، نارمک ، رسالت ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک در غرب تهران، کرج، فردیس، شهریار

آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر ، شهر قدس ، گرم دره ، اندیشه

محدوه تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک در شهرک غرب و سعادت آباد

شهرک غرب ، سعات آباد

علت چاپ نکردن پرینتر پاناسونیک چیست؟

کابل برق پرینتر را چک نمایید تا به دستگاه و پریز متصل باشد. درایور دستگاه را چک کنید تا آنلاین باشد زیرا ممکن است همین مورد باعث عدم پرینتر گرفتن شود.

ساعت کاری نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک چگونه است؟

نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک از شنبه تا پنجشبه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/6/5

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   6   پایین ترین امتیاز   0.50   امتیاز متوسط   3.4   بالاترین امتیاز   5.00