تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر پکیج بوتان و عیب یابی


تعمیر پکیج بوتان، در واحد تعمیرات پکیج بوتان گارانتی با کادر کاملا متخصص صورت می گیرد. شما می توانید با تماس با واحد تعمیر و رفع معایب پکیج بوتان، گارانتی سریعا خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید. در ادامه در خصوص

واحد تعمیر پکیج بوتان : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

تعمیر پکیج بوتان

پکیج بوتان نسبت به دیگر پکیج های نیاز کمتری به تعمیرات دارد. اما خرابی و رفع عیب آن نیز مانند دیگر پکیج ها می باشد.

خرابی ها و مشکلات متداول پکیج بوتان:

روشن نشدن مشعل پکیج دیواری بوتان:

علت روشن نشدن مشعل این پیکج به مواردی مانند نوسان فشار آب، نوسان جریان برق، نقص در ورودی گاز، نقصان در هوای ورودی، کاهش فشار گاز ورودی مربوط است.

برای حل تمامی مشکلات ذکر شده بتریت باید کارهای ذیل را انجام داد.

فشار آب را با گذاشتن پمپ آب در ورودی آب ساختمان خود بالا ببرید. برای حل مشکل نوسان برق در خصوص دستگاه بایستی از محافظ برق استفاده نمایید. برای حل مشکل فشار گاز ورودی به دلیل اینکه فشار گاز ورودی زیاد در کل ساختمان تغییری نمی کند و تنهای لازم است از شیر بزرگتری استفاده نمایید و شیر ورودی گاز را تعویض نمایید. یا با شرکت گاز تماس بگیرید تا نسبت به رفع کمبود فشار گار به شما کمک بکند.

در صورتیکه فشار هوای دستگاه مشکل دارد لازم است سوییچ فشار هوای دستگاه را تعویض نمایید.

غیر فعال شدن پمپ پکیج بوتان:

علت اصلی روشن نشدن پمپ پکیج نداشتن برق در ورود و یا اتصالات ناقص در سیم کشی می باشد. البته از سوخته بودن یا گرفتگی خود پمپ غافل نباشید. از طرف دیگر ممکن است سیم کشی داخل پکیج نیز ایراد داشته باشد.

برای بکار انداختن پمپ پکیج بوتان ابتدا پریز برق را چک کنید فیوز پمپ و سیم کشی دستگاه را چک نمایید. در صورتیکه مشکل حل نشد پمپ باید سرویس با تعویض گردد.

سرد بودن رادیاتورهای منزل:

رسوب گرفتن داخل مبدل یا کاهش فشار یا مشکل در ورودی گاز، خرابی در سنسور گرمایش یا عدم انتخاب سایز مناسب پکیج همگی جزء عوامل است که باعث می شود پکیج تنواند رادیاتورهای منزل شما را گرم نگه دارد.

برای رسوب زدایی مبدل بایستی اسید شویی انجام دهید و در صورتیکه مشکلی در ورودی گاز دارید حتما با اداره گاز تماس بگیرید و یا اینکه با کمک گیری از متخصص لوله کشی شیر ورودی گاز را تعویض کنید. همچنین لوله های ورودی آب پکیج را نیز درست نمایید.

خدمات و تعمیرات بوتان در گارانتی به بهترین کیفیت و بالاترین سرعت انجام می شود.

کاهش دمای آب خروجی پکیج

دمای آب خروجی پایین و سرد است و مناسب استحمام نمی باشد.

علت سرد بودن آب خروجی تشکیل رسوب در مبدل دستگاه، یا ایراد در گاز ورودی یا مشکل در سنسور آب گرم ورودی است. که بایستی مبدل رسوب زدایی و اسید شویی بشود. البته برای مشکل در گاز ورودی نیز بایستی به اداره گاز مراجعه کرد. سنسور آب گرم نیز ممکن است خراب باشید که با تعویض آن نیز ممکن است پکیج درست شود.

 

روشن شدن نامناسب پکیج و با حالت انفجاری

از علت بد روشن شدن دستگاه یا بحالت انفجاری روشن شدن پکیج می توان به فشار گاز ورودی نا مناسب مشکل در الکترود جرقه زن یا فاصله کم یا زیاد الکترود جرقه زن می باشد. در صورتیکه فشار گاز نا مناسب است بایستی آن را تنظمی کرد و الکترود را در حدود 3 الی 5 میلی متر تنظیم نماییم.

تعمیرات پکیج بوتان

 

خاموش و روشن شدن مکرر پکیج:

علت خاموش روشن شدن مکرر دستگاه به میزان پایین چرخش آب در مدار گرمایش می باشد یا اینکه تعداد رادیاتورهای انتخابی نا مناسب است.

برای حل این مشکلات باید شیر مدار را بیشتر باز کرد یا اینکه تعداد رادیاتورها را افزایش داد.

پکیج سرو صدای زیادی ایجاد می کند:

در صورتیکه پکیج سروصدای زیادی تولید می کند علتش وجود هوا در آن است  یا رگولاتور آن خود عمل نمی کند. در این صورت باید دستگاه را هواگیری کرد یا روتر پمپ دستگاه را تعویض کرد.

تعمیر پکیج بوتان

با دپارتمان تعمیر پکیج بوتان و عیب یابی

همراه باشید

قطع شدن مداوم دودکش پکیج:

در این حالت به احتمال زیاد مسیر دودکش پکیج بوتان گرفته است  که بایستی راه دودکش را باز کرد و در صورت نیاز آن را تعویض کرد.

 

نمایش غلط دمای آب:

در این حالت به احتمال زیاد سنسور NTC دستگاه خراب است و بایستی تعویض گردد.

یخ زدگی آب پکیج و جام شدن پمپ دستگاه:

علت بروز این مشکل عدم کارکرد صحیح سیستم ضد یخ و ضد گریپاژ دستگاه می باشد. این نکته را مد نظر داشته باشد که قبل از زمستان پکیج نیاز به تزریق ضد یخ دارد.

پایین بودن فشار آب خروجی:

فشار آب خروجی از دستگاه از فشار آب ورودی تامین می شود و دستگاه مقدار کمی افت فشار ایجاد می کند. لذا علت اصلی عدم فشار در خروجی نداشتن فشار در ورودی است. التبه موارد دیگری مانند نشتی در رادیاتورها، لوله کشی و اتصالات دستگاه نیز باعث این کاهش فشار می شوند. پس بهتر است که از پمپ خانگی استفاده کرد و نشتی های احتمالی را از بین برد.

رنگ زرد شعله در پکیج دیواری بوتان:

در این حالت ایراداتی مانند عدم مکش مناسب دودکش، هوای کم در محیط، کثیف بودن مشعل پکیج، عدم انتخاب مشعل مناسب با نوع گاز مصرفی یا وجود دوده در دیگ یا دودکش دخیل هستند. که برای حل آن باید مسیر دودکش را تعمیر کنید و دریچه ای برای ورود هوای تازه برای دستگاه تعبیه کرد. همچنین باید بصورت دوره ای مشعل و دیگ و دودکش را تمیز کاری کرد.

 

تعمیرات پکیج بوتان

با دپارتمان تعمیر پکیج بوتان و عیب یابی

همراه باشید تا اطلاعات مفید را دریافت کنید.

تعمیر پکیج بوتان

گارانتی پکیج بوتان شما را بصورت تخصصی تعمیر می کند.

کاهش مکرر فشار آب پکیج بوتان

در این حالت مشکل وجود نشتی در پکیج ، اتصالات آن و یا رادیاتور ها است که بایستی این نشتی ها را رفع کرد.

گرم نشدن رادیاتورها در حالتیکه پیکج روشن است:

علت گرم نشدن رادیاتورها در حالتیکه پکیج روشن است می تواند مواردی مانند وجود هوا در دستگاه یا سیستم رادیاتور، عدم کارکردن پمپ آب دستگاه، فشار کم آب ورودی و اتصال اشتباه رفت و برگشت آب رادیاتورها باشد که برای حل آن ها باید ابتدا شیر رفت و برگشت آب رادیاتورها را باز کرد، پمپ دستگاه را بررسی مجدد کرد و پکیج و رادیاتورها را هواگیری کرد. همچنین اتصال رفت و برگشت هوا را چک کرد.

تعمیر پکیج بوتان

 

تعمیر پکیج بوتان در واحد تخصصی گارانتی

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر پکیج بوتان اینجا کلیک کنید.

علت صدای زیاد پکیج بوتان چیست؟

با گذشت زمان و با مستهلک شدن دستگاه پکیج بوتان و قطعات آن، ایراداتی در پکیج بوتان شما نمایان می شود  که ممکن است بعضا با سر و صداهایی نیز همراه باشد. یکی از رایج ترین بخش هایی که علت سرو صدای پکیج است، پمپ گرمایش مرکزی دستگاه است. به مرور هوا در داخل پمپ ها نفوذ کرده و می تواند یک گنبد هوا یا حباب هوایی ایجاد نماید که موجب سر و صدای پمپ و در نتیجه سر و صدای پکیج گردد. خوشبختانه برای رفع این مشکل کافیست پمپ را در پشت بدنه پکیج پیدا کرده و شیر هواگیری کوچکی که در آنجا تعبیه شده را باز نمایید تا هواگیری انجام شود.

علت روشن نشدن مشعل پکیج بوتان چیست؟

عوامل زیادی وجود دارند که باعث می شوند که مشعل پکیج بوتان روشن نشود که می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1398/7/14

آخرین تغییرات :1398/12/9


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   4   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   2.4   بالاترین امتیاز   5.00