تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر پکیج ایران رادیاتور


تعمیر پکیج ایران رادیاتور، در واحد تعمیرات پکیج ایران رادیاتور گارانتی بصورت کاملا تخصصی انجام می گیرد. برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود می توانید با واحد تعمیرات گارانتی ارتباط برقرار بکنید. گارانتی با گردآوری متخصصین تعمیرات پکیج در بخش تعمیرات لوازم خانگی کلیه نیازهای شما عزیزان را در این زمینه مرتفع خواهد کرد.

تلفن واحد تعمیرات پکیج ایران رادیاتور گارانتی: 02172036

ثبت درخواست تعمیر

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

 

نکات تعمیر و نگهداری پکیج دیواری ایران رادیاتور:

با شروع شدن فصل سرما و شروع استفاده بیشتر از آب گرم و سیستم گرمایش و استفاده از شوفاژ، بالطبع همه افراد به فکر سلامت پکیج و سیستم گرمایش منزل یا محل کار خود هستند. در این نوشته نکاتی را برای تعمیر و نگهداری پکیج تان بیان می کنیم تا به شما در بهره برداری هرچه بهتر از پکیجتان کمک بکند.

نکته اول اینکه به دمای پکیج دقت زیادی داشته باشد تا از دمای متداول و معمولی بالاتر نرود.

نکته دوم  اینکه به هیچ وجه در زیر آن از وسایلی که گاز سوز که ایجاد شعبه می کنند استفاده نکنید.

نکته سوم اینکه در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه حتما با تعمیرکار پکیج تماس گرفته و از وی راهنمایی بگیرید.

در صورتیکه از فیلتر رسوب گیر در ورودی آب استفاده می کنید حتما هر از گاهی آنرا باز کنید تمیز کنید یا آنرا تعویض کنید. فشار هوایی محیطی که پکیج در آن نصب می شود به هیچ عنوان نباید منفی شود مانند مکانهایی که از فنهای قوی استفاده می کنند علت آن هم این است که باعث برگشت دود از لوله دودکش دستگاه به داخل محیط می شود.

در خصوص نشتی آب در مسیر لوله های آب و شوفاژ متصل شده به  دستگاه دقت لازم را داشته باشید. همچنین همواره مراقب باشید تا دستگاه بدون آب کار نکند. چرا که این موضوع بسیار زیان بار و حتی خسارت بار است.

هیچ وقت نگذارید فشار آب بسته داخلی آن به زیر عدد 1 بار برسید و در صورتیکه این اتفاق افتاد حتما شیر پرکن را باز کنید تا فشار داخلی بالا برود و پس از اینکه به عدد 1 رسید شیر را ببندید.

 

نحوه رسوب زدای و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور

اولین نکته ای که باید ذکر کرد این است که این موضوع(تعمیر پکیج ایران رادیاتور) نیاز به تعمیر کار پکیج مخصوص خود دارد. و لذا در صورتیکه از آن سر در نمی آورید سعی نکنید خودتان تعمیرات کنید.

دوم اینکه پیشگیری همواره بهتر از درمان است! بنابراین قبل از اینکه دستگاه رسوب ببندد لازم است با کار گذاشتن یک فیلتر رسوب گیر از رسوب گرفتن داخل دستگاه جلوگیری بکنید. در صورتیکه این کار را نکردید و داخل لوله هایش رسوب گرفت می توانید با اقداماتی که در ذیل بیان می شود بطور نسبی عمل رسوب گیری را انجام بدهد:

ابتدا شیر ورودی آب دستگاه را ببندید سپس شیر آب گرم را باز کنید و شیر شوفاژ را هم باز کنید تا فشار دستگاه به صفر برسد.

حالا روکش پکیج را باز کنید و مبدل به پکیج را هم باز و پایین بیاورید. برای رسوب زدایی یا اصطلاحا اسید شویی از ماده شیمیایی به نام دیسکلر استفاده می شود. سعی کنید به پوستان برخورد نکند چرا که باعث ایجاد سوختگی می شود همینطور آنرا به هیچ عنوان آنرا بو نکنید چرا که باعث تنگی نفس می شود.

نکته ! سعی کنید از اسیدهای مربوط به همین کار استفاده کنید چرا که در صورتیکه از اسیدهای قویتری استفاده کنید ممکن است آسیب بسیار جدی به مبدل پکیج خود وارد کنید.

در صورتیکه پکیج را به موقع رسوب زدایی نکنید هم ممکن است آسیبهای جدی ای به دستگاه خود بزنید. البته این نکته هم لازم است که گفته شود گرفتن رسوب داخل دستگاه فقط متعلق به پکیج ایران رادیاتور نمی باشد و برای همه برندهای پکیج اتفاق می افتد.

مشکلاتی که رسوب برای پکیج ایران رادیاتور پیش می آورد

اولین مشکلی که رسوب داخل پکیج ایجاد می کنه این است که لوله های مبدل پکیج پر از رسوب می شود و آب براحتی داخل مبدل پکیج حرکت نمی کند. بنابراین انتقال حرارت خوبی برای گرم کردن رادیاتورها انجام نمیشه و خانه شما سرد می ماند.

دومین مشکلی که پیش می آید این است که بخاطر رسوب انتقال حرارت بصورت مناسب صورت نمی گیرد و در نهایت راندمان پکیج شما کاهش یافته و نیاز به پرداخت پول بیشتر برای مصرف گاز خواهید شد.

خ

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1398/7/13

آخرین تغییرات :1398/7/13


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00