تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

قطعات رینگ لایت


قطعات رینگ لایت

هر دستگاه الکترونیکی شامل قطعاتی هستند که هر کدام وظیفه ای در روند کار کرد درست دستگاه دارند قطعات رینگ لایت  شامل : لامپ LED رینگ لایت ، آداپتور رینگ لایت ، پایه رینگ لایت ، سیم رینگ لایت و ... تشکیل شده است . اگر قصد خرید هریک از قطعات رینگ لایت را دارید می توانید به شماره 72036-021 تماس حاصل فرمایید.

 

فروش قطعات رینگ لایت

قطعاتی که استفاده می کنید باید از جنس مرغوب و با کیفیت باشد لذا که در کیفیت عکس و طول عمر آن نقش بسزایی دارد در مجموعه ما تمامی قطعاتی که به فروش می رسد اصل و اورجینال می باشد و پس از خرید قطعه شامل گارانتی فروش و تعمیر می شود لازم به ذکر است که اگر قطعه ای که از ما خریداری می کنید دچار خرابی و یا شکستگی شود مجموعه ما در سری ترین زمان ممکن اقدام به تعمیر آن می کند .

 

پایه رینگ لایت

پایه جزو قطعات اصلی رینگ لایت است ویزگی خوبی که پایه رینگ لایت دارد قد آن است که قابل تغییر می باشد و شما می توانید آن را در هر مکانی استفاده کنید.

قطعات - پایه رینگ لایت

 

 

لامپ رینگ لایت

 می توان گفت لامپ رینگ لایت یکی از مهم ترین قطعات رینگ لایت می باشد ؛ هنگامی که لامپ رینگ لایت از کیفیت برخوردار نباشد کیفیت عکس بسیار افت می کند ، لامپ های که در بازار وجود دارد به صورت چند رنگ به کاربر ارائه می شود و این به سلیقه شما و نوع کارکرد شما مربوط است که در چه حد تاریک و روشن می خواهید .

لامپ رینگ لایت

 

آداپتور رینگ لایت

آداپتور وسیله ای برای برق رسانی رینگ لایت است که اگر دچار اتصالی و خرابی باشد ممکن است به رینگ لایت صدمه وارد کند و در روند کار شما اختلال به وجود بیاورد پس به شما پیشنهاد می شود در هنگام خرید آداپتور رینگ لایت دقت داشته باشید که حتما جنس مرغوبی داشته باشد.

آداپتور رینگ لایت

 

 

سیم رینگ لایت

اگر شما در مکانی ثابت هستید و نیاز به جابه جایی رینگ لایت ندارید سیم کمتر دچار مشکل می شود و اگر رینگ لایت را به طور مداوم جا به جا می کنید به شما پیشنهاد می شود سیمی تهیه کنید که مطمئن باشید طول عمر بالایی دارد معمولا مشکلاتی که در سیم رینگ لایت به وجود می آید شامل : قطع و وصلی ، پوسیدگی و یا سوختگی می باشد که به راحتی قابل رفع است که می توان یا با عایق بندی سیم و یا تعویض سیم آن را حل کرد.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1401/9/19

آخرین تغییرات :1401/9/19


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   2.50   امتیاز متوسط   4.2   بالاترین امتیاز   5.00