تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی لیبل زن زبرا در تهران


نمایندگی لیبل زن زبرا در تهران، کلیه محصولات زبرا اعم از انواع لیبل پرینترهای زبرا، انواع لیبل زن های صنعتی زبرا و انواع مختلف تجهیزات فروشگاهی زبرا را بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای فروش، سرویس و تعمیر می کند. شما می توانید برای دریافت خدمات مورد نیاز خود با مجموعه گارانتی تماس بگیرید و نسبت به خرید، سرویس یا تعمیر تجهیزات زبرا اقدام کنید.

 

شرکت زبرا

شرکت زبرا شرکتی آمریکایی می باشد که به مرور یکی از بزرگترین شرکتهای مطرح در زمینه تولید انواع لیبل پرینتر یا لیبل زن شده است. درآمد این شرکت در سال 2021 میلادی چیزی بالغ بر 837 میلیون دلار آمریکا بوده است که این موضوع نشان از قدرت فروش و میزان محبوبیت این شرکت در بین شرکتهای تولید کننده لیبل پرینتر دارد. البته تحریم هایی که توسط آمریکا به ایران تحمیل شده است در همکاریهای بین المللی ایران با این شرکت آمریکایی تاثیر منفی گذاشته است بطوریکه اصلی ترین نمایندگی شرکت زبرا در ایران به مرور از ایران خارج شده است. البته با توجه به اقدامات که توسط مجموعه گارانتی صورت پذیرفته است، این همکاری بصورت غیر مستقیم ادامه یافته است. گارانتی به عنوان نمایندگی شرکت زبرا در ایران و تهران توانسته است کلیه محصولات مربوط به این برند را تامین کرده و سرویس و خدمات پس از فروش آنها را انجام بدهد.

نمایندگی زبرا

 

نمایندگی شرکت زبرا در ایران

گارانتی به عنوان نمایندگی شرکت زبرا در ایران و تهران کلیه محصولات زبرا را ارائه می دهد. شما می توانید برای خرید یا دریافت خدمات پس از فروش این محصولات با مجموعه گارانتی ارتباط برقرار کنید.

 

ما برای شما عزیزانی که دارای محصولات لیبل پرینتر هستید، آموزش تعمیر لیبل پرینتر را ارائه کرده ایم. امیدوارم با مطالعه آن بتوانید در مورد لیبل پرینترها اطلاعات بیشتری را کسب کنید و بتوانید براحتی لیبل پرینتر خود را سرویس وتعمیر بکنید.

 

 

لینکهای مرتبط:

تعمیر لیبل پرینتر / نمایندگی تعمیرات لیبل پرینتر زبرا

فروش خازن الکترولیتی

 

 

 

 

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1401/4/5

آخرین تغییرات :1401/4/5


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   4.00   امتیاز متوسط   4.5   بالاترین امتیاز   5.00