تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر اسپیکر کریتیو


تعمیر اسپیکر کریتیو به علت پر مصرف بودن آن ها دچار اختلالاتی می شوند که نیازمند تعمیرات اساسی  می شوند. تعمیر اسپیکر کریتیو در این مجموعه توسط ماهرترین کارشناسان و به وسیله تجهیزات عیب یابی صورت  می گیرد. عدم دانایی در ارتباط با شیوه عملکرد قطعات اسپیکر  و غلط استفاده کردن از اسپیکر کریتیو  دچار به وجود آمدن خرابی می شود. تعمیرات بلندگو کریتیو در نمایندگی تعمیرات اسپیکر کریتیو زیر نظر کارشناسان کارآزموده و با تجربه انجام می شود که همین امر موجب تعمیر صحیح اسپیکر می شود. در نمایندگی تعمیر اسپیکر کریتیو از قطعات اصلی و فابریک برای جایگزین کردن قطعات خراب در اسپیکر  استفاده می شود که همین امر موجب می شود تا اسپیکر بعد از تعمیر ، بهترین صدا را به مشتریان گرامی ارائه دهد. شرکت گارانتی برای تعمیر اسپیکر کریتیو از ساعت 10 صبح الی 7 شب آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشد. شما می توانید مشکلات خود را با شماره درج شده در وبسایت در میان بگذارید تا شما را در این امر راهنمایی کنند.

 

 

فهرست

نمایندگی تعمیرات اسپیکر کریتیو

خدمات تعمیر اسپیکر کریتیو در گارانتی

 

 

 

نمایندگی تعمیرات اسپیکر کریتیو

شرکت کریتیو یک شرکت فعال و پیشرو در زمینه تولید و طراحی لوازم دیجیتال می باشد. شرکت کریتیو در سال 1981میلادی در کشور سنگاپور شروع به تولید کارت های صدا نمود و از سال 1989 تا به امروز محصولاتی مانند اسپیکر، هدفون، هدست و ....... را با بهترین کیفیت تولید نمود. به همین جهت نمایندگی تعمیرات کریتیو در بیشتر نقاط جهان تاسیس و راه اندازی شد تا کاربران این محصولات بتوانند برای تعمیر و سرویس از این مرکز استفاده نمایند. نمایندگی تعمیرات اسپیکر کریتیو با استاندارد های روز دنیا و بهترین تعمیرکاران در خدمت مشتریان گرامی می باشد. شرکت گارانتی یکی از نمایندگی های کریتیو در تهران می باشد که آماده خدمات رسانی به کاربران محصولات این کمپانی است.

 

خدمات تعمیر اسپیکر کریتیو در گارانتی

* تعمیر اسپیکر بلوتوثی کریتیو                              * تعمیر اسپیکر با سیم کریتیو

* تعمیر اسپیکر آب دیده کریتیو                              * تعمیر برد اسپیکر کریتیو

* تعمیر مشکل کم شدن صدای اسپیکر                   * تعمیر پورت های اسپیکر کریتیو

* تعمیر برد پاور اسپیکر کریتیو                              * تعمیر سوکت شارژ اسپیکر کریتیو

 

تعمیرات اسپیکر های کریتیو

تعمیرات اسپیکر های کریتیو در شرکت گارانتی به صورت تخصصی تعمیر و سرویس می شوند. تعمیراسپیکر کریتیو به وسیله بهترین تجهیزات و ابزارها تعمیر و سرویس می شوند. بهترین راه برای تعمیر و سرویس اسپیکر های کریتیو مراجعه به نمایندگی ها می باشد. در صورتیکه تعمیرات را به دست افراد غیر متخصص و مبتدی بسپارید ممکن است آسیب های دیگری نیز به اسپیکر کریتیو شما وارد شود. تعمیر اسپیکر کریتیو در واحد مرکزی تعمیرات اسپیکر شرکت گارانتی به صورت کاملا حرفه ایی و به دست تعمیرکاران با تجربه و ماهر انجام می شود. تمامی تعمیرات اسپیکر های کریتیو به وسیله تجیهزات پیشرفته عیب یابی می شوند و سپس تعمیرکار اقدام به تعمیر اسپیکر معیوب می کند. در نمایندگی تعمیرات اسپیکر کریتیو جهت جلوگیری از خرابی های جبران ناپذیر اسپیکر، سرویس های دوره ایی جهت سرویس دستگاه های صوتی کمپانی کریتیو گذاشته است تا با دوره های یکماهه، سه ماهه و شیش ماهه اقدام به سرویس دستگاه های شرکت کند. مشتریان گرامی که قصد انجام تعمیر و یا سرویس را دارند می توانند با شماره 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین شرکت گارانتی شما را در این امر راهنمایی کنند. شرکت گارانتی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از روزهای جمعه و تعطیل آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می باشند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/2/15

آخرین تغییرات :1400/2/16


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   4.00   امتیاز متوسط   4.7   بالاترین امتیاز   5.00