تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی تعمیرات پرینتر اپسون(EPSON)


تعمیر پرینتر اپسون به دلیل تکنولوژی پیشرفته دستگاه ، نیازمند دانش فنی و اطلاعات کافی در این زمینه می باشد تا تعمیرات پرینتر اپسون به بهترین شکل ممکن تعمیر و سرویس شود. مجموعه گارانتی دارای نمایندگی معتبر تعمیر پرینتر اپسون می باشد که تعمیرکاران این مجموعه توانایی و دانش لازم را جهت انجام تعمیرات پرینتر اپسون دارند پرینتر های اپسون دارای طرفداران بی شماری هستند که در دهه های اخیر از این پرینتر بسیار استفاده شده است. همین موضوع باعث شده است که تعمیر پرینتر اپسون از حساسیت بالایی برخوردار باشد. مشتریان گرامی که قصد تعمیرات چاپگر اپسون را دارند می توانند با شماره درج شده در وبسایت تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان مجموعه گارانتی آن ها را در تعمیر پرینتر اپسون راهنمایی کنند.

 

فهرست

 

نمایندگی تعمیرات پرینتر اپسون

نمایندگی تعمیرات پرینتر اپسون تمامی مدل های مختلف این دستگاه را تعمیر و سرویس می کند. اگر شما از کاربران پرینتر اپسون هستید می توانید خرابی های دستگاه خود را به نمایندگی تعمیر پرینتر اپسون بسپارید تا با بهترین قطعات و تجهیزات تعمیرات لازم صورت گیرد. تمامی مهندسین و تعمیرکاران نمایندگی تعمیر پرینتر اپسون در دوره های مربوط به تعمیرات پرینتر اپسون شرکت کرده اند و آمادگی لازم جهت انجام تعمیرات را دارند. نمایندگی تعمیرات پرینتر اپسون از قطعات اصلی پرینتر اپسون استفاده می کند که همین موضوع می تواند برای سلامت پرینتر و دیرتر خراب شدن آن کمک کند لازم به ذکر است که این مجموعه در کارگاه جداگانه علاوه بر تعمیرات پرینتر اپسون ، تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون را هم انجام می دهد. کارشناسان نمایندگی تعمیر پرینتر اپسون از شنبه تا پنجشنبه به جز روزهای جمعه و تعطیل از ساعت 9 الی 18 آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

 

نمایندگی تعمیر پرینترهای اپسون در تهران

مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی دارای نمایندگی تعمیر پرینترهای اپسون در تهران می باشد که کلیه ی خدمات مربوط به تعمیرات پرینتر اپسون را مانند : فروش قطعات پرینتر اپسون ، تعویض برد پاور ، تعویض یونیت درام دستگاه ، تعویض فن های دستگاه ، تعویض لیزر و کاست دستگاه و ..... را توسط کارشناسان و مهندسین مجرب انجام می دهد. مشتریان گرامی که دچار خرابی دستگاه شده اند می توانند با نمایندگی تعمیرات پرینتر اپسون در تهران با شماره تلفن 02172036 تماس گرفته و تعمیرات پرینتر اپسون را با استفاده از ابزارآلات پیشرفته انجام دهند.

 

تعمیر انواع پرینتر های اپسون

مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی تمامی مدل های پرینتر اپسون که در ذیل شرح داده شده است را به وسیله ی تکنسین های مجرب تعمیر و سرویس می نماید.

* تعمیر پرینتر اپسون مدل L805                                          * تعمیرات پرینتر اپسون مدل L1800

* تعمیرات پرینتر اپسون مدل L382                                     * تعمیر پرینتر اپسون مدل T50

* تعمیر پرینتر اپسون مدل L1300                                       * تعمیر پرینتر اپسون مدل L310

* تعمیر پرینتر اپسون مدل XP-55                                       * تعمیرات پرینتر اپسون مدل L850

* تعمیر پرینتر اپسون مدل L3050                                       * تعمیر پرینتر اپسون مدل LQ-350

* تعمیرات پرینتر اپسون مدل L3150                                   * تعمیر پرینتر اپسون مدل L3060

* تعمیر پرینتر اپسون مدل WF-7710                                 * تعمیر پرینتر اپسون مدل L1110

* تعمیر پرینتر اپسون مدل LQ-2180                                  * تعمیرات پرینتر اپسون مدل L3110

* تعمیر پرینتر اپسون مدل T20 - 002                                * تعمیر پرینتر اپسون مدل DFX-9000

* تعمیرات پرینتر اپسون مدل L810                                    * تعمیرات پرینتر اپسون مدل LQ-2190

* تعمیر پرینتر اپسون مدل L1455                                      * تعمیر پرینتر اپسون مدل T60

* تعمیرات پرینتر اپسون مدل 1430                                   * تعمیرات پرینتر اپسون مدل L3160

* تعمیر پرینتر اپسون مدل LQ 350                                   * تعمیر پرینتر اپسون مدل LQ-300+II

* تعمیرات پرینتر اپسون مدل T20II 003                           * تعمیر پرینتر اپسون مدل 1500W

* تعمیر پرینتر اپسون مدل WF-7710                               * تعمیر پرینتر اپسون مدل L5190

* تعمیر پرینتر اپسون مدل LQ-300                                  * تعمیرات پرینتر اپسون مدل WF-7110

* تعمیرات پرینتر اپسون مدل TM-T20III                         * تعمیر پرینتر اپسون مدل wf-7110

* تعمیر پرینتر اپسون مدل 7710dw                                * تعمیرات پرینتر اپسون مدل PLQ22

 

تعمیر پرینتر اپسون در محل

تعمیر پرینتر اپسون در محل از دیگر خدماتی است که مشتریانی که توانایی حمل دستگاه به نمایندگی تعمیرات پرینتر اپسون را ندارند می توانند از آن بهرمند گردند. پس از ثبت درخواست شما در اولین فرصت تعمیرکاران شرکت گارانتی جهت انجام تعمیرات پرینتر شما مراجعه می کنند. تیم تعمیر پرینتر اپسون در محل با تمامی تجهیزات ، برای سرویس و تعمیر مراجعه می کنند که در برخی از موارد تعمیر پرینتر اپسون نیازمند تجهیزات کامل تر و پیشرفته تری می باشد که در صورت رضایت مشتری پرینتر به نمایندگی تعمیر پرینتر اپسون آورده می شود و تمامی تعمیرات لازم روی آن انجام می شود.

 

روش های نگهداری از دستگاه پرینتر

* زمانی که دستگاه در حال کار کردن است به هیچ وجه درب آن را باز نکنید.

* کاغذ هایی که برای چاپ داخل دستگاه قرار می دهید نباید چسبناک و منگنه دار باشند زیرا باعث آسیب رسیدن به قطعات می شوند.

* همیشه سعی کنید که سینی کاغذ را جوری قرار دهید که با کاغذ نیم میلی متر فاصله داشته باشد.

* هر چند وقت یکبار داخل دستگاه را تمیز کنید زیرا گرد و خاک روی قطعات باعث از کار افتادن آن ها می گردد. در صورتی که تجهیزات لازم برای تمیز کردن دستگاه نداشتید می توانید با نمایندگی تعمیر پرینترهای اپسون در تهران تماس گرفته تا تعمیرکار جهت انجام این کار اعزام شود.

* توصیه می شود که بیش از ظرفیت کاری چاپ انجام ندهید زیرا این کار باعث آسیب پاور و سایر قطعات دستگاه می شود. در صورتی که بیش از حد با دستگاه کار کردید چند دقیقه ای به آن استراحت دهید.

* اگر برای مدت طولانی از دستگاه استفاده نمی کنید آن را خاموش کنید. اگر پرینتر به طور مداوم روشن باشد می تواند دلیل خرابی دیگر قطعات باشد.

در صورت مشاهده هر گونه خرابی با نمایندگی تعمیر پرینترهای اپسون در تهران تماس بگیرید تا تعمیرات لازم پرینتر شما انجام می شود.

 

مشکلات رایج در پرینترهای اپسون

* روشن نشدن پرینتر از مشکلاتی است که بسیار زیاد توسط مشتریان گرامی گزارش شده است. این مشکل می تواند یک موضوع ساده مانند قطع شدن و یا عدم اتصال سیم برق به کامپیوتر باشد تا موضوع مهمی مانند سوختگی پاور. بسیاری از مشتریانی که برای روشن نشدن پرینتر مراجعه کرده اند علت آن نوسانات برق بوده که باعث شده تا پاور دستگاه پرینتر بسوزد. پاور دستگاه پرینتر قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود. اگر می خواهید از نوسانات برق ، دستگاه پرینتر شما دور باشد به شما پیشنهاد می کنیم تا از محافظ استفاده کنید.

* مشکل دیگری که مشتریان پرینتر های اپسون گزارش داده اند در ارتباط با چاپ نکردن دستگاه پرینتر است که در این مشکل چند موضوع می تواند دخیل باشد. اولین کاری که می کنید آن است که از اتصال پرینتر به کامپیوتر خود مطمئن شوید. در مرحله بعد آنلاینی درایور پرینتر را چک کنید تا آفلاین نشده باشد چون در این صورت عملیات چاپ صورت نمی گیرد. در آخر سیستم پرینتر اپسون را چک کنید تا گزینه استاپ دستگاه فعال نشده باشد زیرا ممکن است به صورت اتفاقی دستتان به دکمه استاپ دستگاه برخورد کرده باشد که همین موضوع کافیست تا از چاپ کردن جلوگیری کند.

* چروک شدن کاغذ در پرینتر می تواند از چسبندگی بین کاغذ ها باشد زیرا زمانی که کاغذ ها را در پرینتر قرار می دهید ممکن است در بین اوراق هوا وجود نداشته باشد و همین موضوع برای چروک شدن کاغذ ها کافیست زیرا دستگاه کاغذ ها را تعدادی به درون خود می کشد و چروک می کند. بهتر است قبل از گذاشتن کاغذ ها در پرینتر آن ها را تکان دهید تا هوا بین کاغذ ها عبور کند و همچنین سعی کنید تا از کاغذ با کیفیت و مرغوب استفاده کنید.

* گاهی اوقات مشاهده شده است که کاغذ ها به صورت مچاله و چروک از دستگاه خارج می شوند که قطعا در مسیر عبور کاغذ ها تکه کاغذ وجود دارد یا یک شی یا جسمی کوچک در مسیر کاغذ ها باعث ایجاد این مشکل شده است.

* گاهی اوقات پرینتر اپسون کاغذ ها را به صورت دسته ای و چند تایی به داخل می کشد که این مشکل فقط به دست خودتان قابل حل است. در زمانی که می خواهید کاغذ ها را داخل پرینتر بگذارید آن ها را بر بزنید تا از میان کاغذ ها الکترسیته از بین برود. همچنین از کاغذ های یکبار مصرف شده برای پرینتر استفاده نکنید زیرا این مشکلات را به وجود می آورد و در آخر می توانید لاستیک پیکاپ یا کاغذ کش دستگاه را تمیز کنید تا این خطا را به وجود نیاورد.

* بعضی از مشتریان به علت وجود نقاط و خط های اضافی بر روی چاپ خود ناراضی هستند که تعدادی از مواردی که موجب این مشکل می شوند ، به شما شرح داده می شود. در اینگونه مشکلات اولین گزینه ای که وجود دارد درام دستگاه است زیرا درام پرینتر باعث چاپ مطالب بر روی کاغذ می شود و هرگونه موارد اضافی در چاپ می تواند از مشکلات درام باشد. دومین مشکلی که می تواند باعث این خطا و مشکل شود خط افتادن روی فول رول و یا قطعات یونیت درام است که باعث می شود تا نقاط و خط های تکراری بر روی چاپ شما بیوفتد.

* ظاهر شدن خط های عمودی و متعدد از مشکلات رایج پرینتر های اداری می باشد که بسیاری از مصرف کنندگان با این مشکلات رو به رو شده اند. این مشکل می تواند علت های بسیاری داشته باشد مثلا ممکن است یونیت دارم کثیف شده باشد ؛ کثیفی یونیت درام همانگونه که قبلا گفته شد باعث ایجاد چاپ کثیف و یا چاپ کردن موارد اضافی مانند نقاط و خط ها می شود. از طرفی دیگر اسکنر دستگاه پرینتر می تواند از مواردی باشد که باعث ظاهر شدن خط های عمودی بر روی کاغذ شود که این مورد حتما باید سرویس شود تا به درستی کار کند. گزینه دیگری که می تواند این مشکل را به وجود بیاورد تیغه بلید است که وظیفه آن تمیز کردن جوهر و تونر از روی درام پرینتر می باشد که اگر بلید دستگاه پرینتر دارای خرابی و نقص باشد می تواند به درام دستگاه آسیب برساند و باعث خطوط عمودی و یا نقاط و خط های تکراری بر روی چاپ شود.

بیشتر مشکلاتی که از دستگاه های پرینتر گزارش شده است از درام دستگاه بوده و درام پرینتر از قطعات اصلی می باشد که در صورت کثیفی و افتاد خط بر روی آن باعث ایجاد این مشکلات می شود. نکته ای که وجود دارد این است که از مواد شوینده و حلال برای تمیز کردن درام پرینتر استفاده نکنید و بهتر است اگر قصد این کار را دارید به دست یک تعمیرکار بسپارید زیرا ممکن است با تمیز کردن درام دستگاه باعث شوید تا خط و خش روی آن ایجاد کنید و مجبور به خرید یک درام دیگر شوید.

 

خدمات تعمیرات پرینترهای اپسون

* سرویس ، پاکسازی ، گردزدایی دستگاه جهت افزایش عمر دستگاه

* تعمیرات مربوط به فرمتر

* تعمیرات مربوط به فیوزینگ پرینتر

* تعمیرات مربوط به مین برد دستگاه

* تعمیرات مربوط به پاور و برد فکس

* تعمیرات مربوط به دولوپر

* تعمیرات مربوط به سورتر  

* تعمیرات مربوط به فینیشتر

* تعمیرات مربوط به چرخ دنده ها

* بررسی و انجام تعمیرات لازم کاغذکش دستگاه

* شارژ کارتریج پرینتر اپسون

* برطرف کردن خطا های پرینتر اپسون

* بررسی داکتربلید و انجام تعمیرات لازم در آن

 

واحد مرکزی تعمیرات پرینتر اپسون

واحد مرکزی تعمیرات پرینتر اپسون ، تمامی خدمات مربوط به تعمیرات پرینتر اپسون را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به دست مهندسین با تجربه و زبده انجام می دهد. شرکت گارانتی یکی از بهترین نمایندگی های تعمیر پرینتر اپسون می باشد که ابتدا با استفاده از سیستم عیب یابی ، مشکلات دستگاه را پیدا کرده و سپس تمامی اقدامات لازم جهت تعمیر پرینتر اپسون را توسط تعمیرکاران مجرب انجام می دهد. نمایندگی مرکزی تعمیرات پرینتر اپسون برای فرسوده نشدن قطعات پرینتر های اپسون ، سرویس های دوره ای یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و سالیانه انجام می دهد تا در آینده از هزینه های زیاد جلوگیری نماید. همچنین این مجموعه علاوه بر تعمیر پرینتر اپسون ، تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون را هم در واحد مجزا انجام می دهد. در صورت مشاهده هر گونه خرابی با نمایندگی تعمیرات پرینتر اپسون با شماره تلفن 02172036 تماس گرفته تا کارشناسان این مجموعه شما را در تعمیر پرینتر اپسون راهنمایی نمایند.

مجموعه گارانتی همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل آماده خدمات رسانی به شما کاربران عزیز می باشد.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/1/15

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   4   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.4   بالاترین امتیاز   5.00