تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ (Maytag)


نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ با قیمت مناسب اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ توسط تعمیرکاران مجرب می نماید. شرکت گارانتی یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ می باشد که با استفاده از قطعات اصلی و تعمیرات حرفه ای توانسته رضایت و اطمینان مشتریان گرامی را جلب نماید. نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ جهت انجام تعمیرات ماشین لباسشویی ابتدا به وسیله ی سیستم عیب یابی نواقص را مشخص کرده و سپس اقدامات لازم جهت تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ را انجام می دهد. بعد از اطمینان خرابی و بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ با شماره تلفن درج شده در وبسایت تماس گرفته تا کارشناسان راهنمایی های لازم را در جهت تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ ارائه نمایند.

 

 

 

فهرست

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در مجموعه گارانتی به چه صورت می باشد؟

فروش قطعات ماشین لباسشویی مای تگ

نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ چه خدماتی را ارائه می کند؟

 

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ

 آیا ماشین لباسشویی مای تگ شما کار نمی کند و دچار خرابی شده است؟ اصلا نگران نباشید و تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ را به شرکت گارانتی بسپارید. این شرکت نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در تهران می باشد که با داشتن تعمیرکاران و مهندسین کارآزموده قادر به انجام تمامی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ است. در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ خدمات بررسی و رفع خرابی به صورت تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در محل انجام می گیرد تا دیگر دردسر حمل دستگاه به تعمیرگاه برای شما وجود نداشته باشد. به این صورت که ابتدا با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ تماس گرفته تا کارشناسان درخواست تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در محل را برای شما ثبت نمایند سپس تعمیرکار به همراه ابزارآلات سیار در سریع ترین زمان ممکن به آدرس شما اعزام می شوند.

 

 

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ

* بررسی و بازدید فنی دستگاه

* تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در محل مورد نظر

* تعمیر موتور ماشین لباسشویی مای تگ

* تعمیر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی مای تگ

* رفع مشکلات نشتی آب ، تمیز نشدن البسه ، حل نشدن پودر ، خاموش شدن ، کار نکردن کلید و ...

* تعمیر و تعویض قطعات

 

 

راهنمای نگهداری از ماشین لباسشویی

* در هنگام نصب حتما به شلنگ تخلیه دقت نمایید تا به درستی در جای خود قرار بگیرد.

* سعی کنید اطراف دستگاه به جسم خاصی چسبیده نباشد.

* قبل از شروع شستشوی لباس ها حتما همه ی قسمت ها را خالی کنید تا جسم کوچک در مخزن گیر نکند و باعث خرابی ماشین لباسشویی نشود.

* توصیه می شود که همیشه از پودر و مواد شوینده مرغوب و با کیفیت استفاده کنید تا دچار مشکلاتی مانند حل نشدن پودر در محفظه و یا چسبیدن مواد شوینده به لباس ها پس از اتمام شستشو نشوید.

* به هیچ وجه جسم سنگین حتی برای چند دقیقه روی دستگاه قرار ندهید.

* برنامه ی شستشو را متناسب با جنس لباس انتخاب کنید.

* به درب ماشین لباسشویی دقت نمایید تا به طور کامل بسته شده باشد.

 

 

فروش قطعات ماشین لباسشویی مای تگ

از دیگر خدماتی که در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ برای مشتریان گرامی ارائه می گردد فروش قطعات ماشین لباسشویی مای تگ می باشد. شما می توانید با مراجعه به قسمت فروشگاه نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ قطعات موردنظر خود را خریداری نمایید. فروش قطعات ماشین لباسشویی مای تگ به همراه ضمانت نامه ارائه می شود تا مشکلی پس از خرید به وجود نیاید. قطعات ماشین لباسشویی مای تگ با کیفیت اصلی بوده و با قیمت منصفانه به فروش می رسد.

 

 

نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ

نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ آماده خدمت رسانی به مشتریانی است که به تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ نیاز دارند. شرکت گارانتی با داشتن تعمیرکاران حرفه ای یکی از بهترین گزینه ها در بین نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ می باشد. در صورت مشاهده هر گونه خرابی در ماشین لباسشویی مای تگ فقط باید با شماره تلفن 02172036 تماس گرفته تا کارشناسان نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ شما را در انجام اقدامات لازم تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ راهنمایی خواهند کرد. لازم به ذکر است که هر زمان به خرید قطعات ماشین لباسشویی مای تگ نیاز داشتید به قسمت فروشگاه مراجعه کرده و قطعات مورد نیاز خود را تهیه نمایید. جهت اطلاع از هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ ، ابتدا درخواست تعمیر ماشین لباسشویی در محل را ثبت نمایید سپس تعمیرکار بعد از بررسی لازم هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ را به شما اعلام می کند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ همه روزه از ساعت 10 تا 19 به غیر از جمعه ها و روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به شما کاربران گرامی می باشد.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/1/15

آخرین تغییرات :1400/1/15


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   4.50   امتیاز متوسط   4.8   بالاترین امتیاز   5.00