تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی مرکزی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی (LG)


نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی آماده خدمت رسانی به مشتریانی است که به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی نیاز دارند. مجموعه گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران هر گونه تعمیرات لازم را به وسیله ی نیروهای کارآزموده انجام می دهد. در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی به دلیل سنگینی ماشین لباسشویی ، خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در محل ارائه می گردد تا دیگر به انتقال دستگاه نیازی نداشته باشید. از دیگر اقداماتی که در مجموعه گارانتی انجام می شود می توان به فروش قطعات ماشین لباسشویی ال جی ، بررسی و برطرف کردن مشکلات رایج و رفع خطاهای ماشین لباسشویی ال جی اشاره کرد. در صورت بروز هر گونه مشکل ، با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی با شماره تلفن موجود در وبسایت تماس گرفته تا کارشناسان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی شما را راهنمایی نمایند.

 

 

 

 

فهرست

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران

دلیل قطع شدن صدای زنگ ماشین لباسشویی ال جی چیست؟

دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی

خطاهای ماشین لباسشویی ال جی

نمایندگی اصلی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی به آن دسته از مشتریان گرامی که در شهر تهران سکونت دارند خدمات مربوط به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را به صورت تخصصی ارائه می کند. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در این زمینه سال ها سابقه تجربی کسب کرده اند و قادر به انجام اقدامات لازم در کمترین زمان ممکن هستند. لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی برای راحتی کاربران و عدم انتقال دستگاه به تعمیرگاه ، خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در محل را ارائه می نماید. برای ثبت درخواست با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی تماس گرفته تا کارشناسان تعمیرکار سیار به آدرس مورد نظر شما اعزام نمایند.

 

 

دلیل قطع شدن صدای زنگ ماشین لباسشویی ال جی چیست؟

در حالت کلی ماشین لباسشویی ال جی زمان شروع و پایان چرخه ی شستشوی لباس با صدای زنگ به استفاده کنندگان در مورد این چرخه اطلاع می دهد. ایجاد صدای زنگ ماشین لباسشویی ال جی توسط قطعه ای به نام بیزر می باشد. بنابراین دلیل قطع شدن صدای زنگ ماشین لباسشویی ال جی خرابی قطعه بیزر و یا برد الکترونیکی می باشد. در صورت مشاهده قطع شدن صدای زنگ ماشین لباسشویی ال جی با مجموعه گارانتی تماس گرفته تا تعمیرات لازم جهت رفع خرابی انجام شود.

 

دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی چیست؟

دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی به عوامل مختلفی ارتباط دارد که این عوامل شرح داده می شود :

* همه ی وسایل برقی برای روشن شدن به جریان برق نیاز دارند. برق منزل را چک کنید امکان دارد که فیوز پریده و برق قطع شده باشد. اگر از جریان برق مطمئن شدید دو شاخه را نیز بررسی نمایید تا دچار خرابی نشده باشد.

* در صورتی که درب به خوبی بسته نشود میکروسوئیچ تعبیه شده در درب سیگنال روشن شدن به موتور را نمی فرستد و دستگاه روشن نمی شود. اگر درب بسته نمی شود قفل درب خراب شده است و باید تعویض گردد.

* اگر با بررسی موارد بالا مشکل رفع نشد ایراد از موتور می باشد. زمانی که موتور خراب شود صفحه نمایش روشن شده اما هیچ عملی جهت شستشو انجام نمی شود. این امکان هم وجود دارد که موتور داغ کرده باشد و روشن نشود کمی صبر نمایید تا خنک شده و روشن می شود.

* ممکن است که مشکل روشن نشدن دستگاه به خرابی برد اصلی نیز مربوط باشد.

 

 

خطاهای ماشین لباسشویی ال جی

خطای IE : این خطا نشان دهنده اختلال در آب ورودی می باشد که امکان دارد به دلیل پیچ خوردگی در لوله ها این مشکل به وجود بیاید. در صورت عدم پیچ خوردگی لوله ها این مشکل به خرابی برد ارتباط دارد.

 

خطای UE : این خطا به دلیل عدم بارگیری نامناسب نشان داده می شود. احتمالا واشر را با توجه به میزان لباس تنظیم نکرده اید. در صورت ارائه خدمات تنظیم واشر با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

 

خطای OE : این خطا به مشکلات تخلیه آب ارتیاط دارد که امکان دارد از پمپ تخلیه و یا لوله تخلیه باشد.

 

خطای FE : این خطا به دلیل سرریز شدن شیر آب تخلیه نمایش داده می شود. احتمال دارد که لوله آب ورودی ترک خورده باشد و مشکل تخلیه آب به وجود آمده باشد.

 

خطای PE  : این خطا نشان دهنده خرابی در سنسور تشخیص آب می باشد که نمی تواند درست میزان واقعی سطح آب را تشخیص دهد. در صورت عدم خرابی در این سنسور به برد الکترونیک ارتباط دارد.

جهت بررسی فنی تعمیرکار ، با نمایندگی مرکزی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

 

خطای dE : این خطا به دلیل عدم قفل درب نمایش داده می شود که می تواند مشکل از خرابی خود قفل و یا سنسور تشخیص قفل بودن درب مربوط باشد. اگر قفل و سنسور آن علت مشکل نبود گاهی اوقات این خطا در زمان خرابی لاستیک درب نیز نشان داده می شود.

 

خطای LE : این خطا نشان دهنده قفل شدن و نچرخیدن موتور گردان می باشد.

 

خطای EE : این خطا  به دلیل خرابی برد الکترونیکی می باشد که از مهم ترین خطاها است و باید در اسرع وقت بررسی گردد.

 

خطای PF : این خطا به جریان برق ورودی مربوط است که نشان می دهد که جریان با افزایش و کاهش بیش از حد مواجه شده است که باید بررسی گردد.

 

خطای CE : این خطا به دلیل خرابی هر کدام از قسمت های دستگاه نمایش داده می شود و در این مواقع دستگاه را از برق بکشید و پس از گذشت چند دقیقه آن را وصل نمایید در صورت برطرف نشدن این خطا با نمایندگی اصلی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

 

خطای CD : این خطا به مشکلی اشاره نمی کند و به این معنی است که مرحله خشک کردن به اتمام رسیده است. فقط باید لباس ها را از دستگاه خارج نمایید.

 

خطای CL : این خطا نیز به ایراد خاصی اشاره نمی کند و فقط در زمان فعال کردن قفل کودک ، با فشردن هر دکمه از صفحه کلید این کد نشان داده می شود.

 

خطای SE : این خطا به دلیل خرابی در موتور نمایش داده می شود و باید توسط تعمیرکار نمایندگی مرکزی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی بررسی گردد.

 

 

نمایندگی اصلی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی

نمایندگی اصلی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی به تعمیر انواع مدل ماشین لباسشویی ال جی با استفاده از ابزارآلات پیشرفته می پردازد. مجموعه گارانتی از بهترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران می باشد که توانسته است با استفاده از قواعد حفظ حقوق مشتری ، تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی را به صورت تخصصی انجام دهد. مجموعه گارانتی نمایندگی تعمیرات ال جی می باشد که نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی ، نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی ، نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی و نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی را در شعبه های جداگانه بر عهده دارد. در صورت بروز هر گونه مشکل برای دستگاه ، فقط باید با شماره تلفن 02172036 که نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی می باشد تماس حاصل فرمایید تا مشاورین و کارشناسان شما را در امر تعمیر ماشین لباسشویی ال جی راهنمایی نمایند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی از شنبه تا پنج شنبه بین ساعات 10 صبح تا 7 شب به جز جمعه ها و روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشد.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/12/27

آخرین تغییرات :1399/12/27


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00