تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیرات دستگاه کپی کانن


تعمیر دستگاه کپی کانن در مجموعه گارانتی با سال ها تجربه به صورت کاملا تخصصی صورت می گیرد. مجموعه گارانتی دارای تعمیرکارانی مجرب به همراه مهندسین فنی در زمینه تعمیر دستگاه فتوکپی کانن می باشد که این توانایی را دارند در مرحله اول دستگاه را عیب یابی کنند سپس آن را تعمیر و سرویس کنند. نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن این قابلیت را دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه کپی شما را تعمیر  کند و حتی الامکان قطعات خراب دستگاه ، تعمیر و سرویس شود در غیر این صورت با کیفیت ترین و بهترین قطعات موجود در بازار را برای تعمیر دستگاه کپی کانن استفاده می کند. نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کانن از ماشین آلات پیشرفته جهت تعمیرات فتوکپی کانن استفاده می کنند تا بهترین تعمیرات را داشته باشد. همچنین در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کانن تمامی مدل های دستگاه کپی تعمیر و سرویس می شوند. مشتریان گرامی که قصد تعمیر دستگاه کپی کانن را دارند از شنبه تا پنجشنبه به جز جمعه ها و ایام تعطیل از ساعت 9 الی ساعت 18 با شرکت گارانتی تماس بگیرند تا مشاورین واحد مرکزی تعمیرات کپی کانن پاسخگوی شما عزیزان باشند.

 

فهرست

 

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن همواره آماده ارائه خدمت به کاربرانی است که بنا به دلایلی دچار خرابی دستگاه کپی شده اند. تعداد زیادی از مشتریان دستگاه های کپی کانن به دنبال قطعات اصلی  هستند که بتوانند با خیالی آسوده در قبال مبلغی که پرداخته اند از دستگاه کپی کانن استفاده کنند. نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن تمامی تعمیرات دستگاه فوکپی کانن را با قطعات اصلی و با کیفیت موجود در بازار انجام می دهد تا عمر و کیفیت دستگاه بیشتر شود. نمایندگی های تعمیرات دستگاه کپی کانن تمامی قطعات و تجهیزات دستگاه کپی را به صورت عمده و تکی به فروش می رساند. شما می توانید برای دریافت قطعات به فروشگاه قطعات فتوکپی کانن مراجعه نمایید و همچین می توانید برای دریافت خدمات تعمیر دستگاه کانن با شماره درج شده در وبسایت شرکت گارانتی تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات تعمیر دستگاه کپی کانن

* برطرف کردن مشکلات پلیت تایمینگ

* ریستارت دستگاه کپی کانن

* نصب درایور و تنظیمات مربوط به دستگاه کپی کانن

* بررسی و رفع دیاگرام فتوکپی کانن

* تعمیر و سرویس داکتر بلید کپی کانن

* تعمیر و سرویس ریبون دستگاه کپی کانن

* تنظیم درایو های دستگاه کپی کانن

* آپدیت های نرم افزاری دستگاه کپی کانن

* تعمیر و تعویض ال.سی.دی دستگاه کپی کانن

* تعمیر و سرویس صفحه دکمه دستگاه کپی کانن

* شارژ کارتریج دستگاه کپی کانن

* رفع مشکلات پیکاپ دستگاه کپی کانن

* تعمیر و تعویض پورت های دستگاه فتوکپی کانن

* بررسی و عیب یابی صدا های اضافی دستگاه کپی  

در صورتی که به خدماتی به جز مواردی که در بالا شرح شده است نیاز داشتید با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید و خدمات مورد نیاز خود را به کارشناسان اعلام نمایید.

 

شارژ کارتریج دستگاه کپی کانن

کارتریج در دستگاه کپی جز قطعات مهم می باشد که در صورت خرابی ، دچار مشکلاتی برای دستگاه کپی می شود. کارتریج ها به وسیله پودر تونر و یا جوهر شارژ می شوند که در صورت تمام شدن آن ، دستگاه کپی دیگر قادر به چاپ نخواهد بود. واحد تعمیرات کپی کانن توانایی شارژ انواع کارتریج ها را دارد. ممکن است شارژ کارتریج به نظر خیلی کار ساده و غیر تخصصی بیاید اما برای اینکه به درستی کارتریج شارژ شود نیاز به اطلاعات کافی در این زمینه دارید. شارژ کارتریج معمولا دارای هزینه کم است و نیاز به هزینه زیادی ندارد اما بسیار از تعمیرکاران و کارشناسان معتقد هستند که شارژ کارتریج به صورت مکرر می تواند موجب آسیب رساندن به دستگاه کپی شود. مشتریان گرامی که می خواهند شارژ کارتریج انجام دهند می توانند به نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کانن مراجعه کنند.

 

تعمیر قطعات دستگاه کپی کانن در واحد تعمیرات گارانتی

* در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن ، تمامی تعمیرات واحد مخصوص خود را دارند به صورتی که دستگاه های کپی کانن در واحد جدا و پرینتر های کانن در واحد مخصوص خود تعمیر و سرویس می شوند. دستگاه های کپی کانن نسبت به پرینتر های کانن دارای عمر بیشتری هستند و از لحاظ قیمتی با یکدیگر دارای تفاوت هایی می باشند. در کارتریج دستگاه کپی کانن ماده ای به نام تونر و یا جوهر وجود دارد که با توجه به نوع دستگاه کپی یا پرینتر مواد مصرفی آن تغییر می کند.

* پیکاپ یکی از قطعات دستگاه کپی می باشد که کاغذ را به درون دستگاه کپی می کشد که اولین مرحله چاپ به وسیله کاغذ کش انجام می شود. این قطعه با ایجاد ساییدگی باعث خرابی می شود که می توانید با مراجعه به یکی از واحد های تعمیر دستگاه کپی کانن مشکل این قطعه را رفع کنید.

* درام نیز جز قطعات دستگاه کپی می باشد که با ریختن تونر روی کاغذ باعث چاپ می شود. از علائم معیوب بودن درام می توان به خط و نقاط اضافی در چاپ اشاره کرد که در صورت معیوب شدن این قطعه را باید تعویض کنید زیرا قابلیت تعمیر ندارد.

* از قطعات مهم در دستگاه کپی مین برد است که وظیفه پردازش اطلاعات را دارد. خرابی این قطعه موجب عدم فعالیت مابقی قطعات دستگاه کپی می شود. مین برد باید توسط تعمیرکار ماهر انجام شود زیرا تعمیر آن نیاز به دانش کامل دارد.

* فیوزینگ در دستگاه کپی وظیفه حرارت دادن را دارد به صورتی که وقتی کاغذ چاپ شده از دستگاه کپی کانن به بیرون می آید می توانید حرارت آن را حس کنید.

 

تعمیر انواع دستگاه کپی کانن در شرکت گارانتی

در مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی تمامی مدل های دستگاه کپی کانن که در ذیل شرح داده شده است با استفاده از ابزارآلات پیشرفته تعمیر و سرویس می شوند.

* تعمیر دستگاه کپی کانن مدل 2520

* تعمیر دستگاه کپی کانن مدل 2204

* تعمیر دستگاه کپی کانن مدل 2206

* تعمیر دستگاه کپی کانن مدل 2206N

* تعمیر دستگاه کپی کانن مدل 2520 230V EU

* تعمیر دستگاه کپی کانن مدل 2530

* تعمیر دستگاه کپی کانن مدل C5535i MFP

* تعمیر دستگاه کپی کانن مدل 4545 MFP

* تعمیر دستگاه کپی کانن مدل 4545i

* تعمیر دستگاه کپی کانن مدل 2525

* تعمیر دستگاه کپی لیزری رنگی کانن مدل C3025i

* تعمیر دستگاه کپی کانن مدل IR2204

* تعمیر دستگاه کپی کانن مدل 3320i

* تعمیر دستگاه کپی کانن مدل 6565 MFP

* تعمیر دستگاه کپی کانن مدل C5550i MFP

 

مشکلات رایج دستگاه کپی کانن

1 . علت گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی چیست؟

برای این که دچار این خرابی نشوید از کاغذ های مرغوب و با کیفیت استفاده کنید و همچنین قبل از گذاشتن کاغذ در دستگاه کپی حتما آن را تکان دهید تا هوا در بین کاغذها جریان پیدا کند. در بعضی از شرایط این مشکل می تواند با وجود گرد و غبار بر روی سنسور دستگاه کپی به وجود بیاید و در بعضی از مواقع ممکن است لاستیک کاغذ کش دچار خرابی شده باشد.

 

2 . چرا دستگاه کپی کانن روشن نمی شود؟

ممکن است کابل برق از دستگاه کپی قطع شده باشد در غیر این صورت ممکن است سوختگی پاور بر اثر نوسانات برق صورت گرفته باشد.

 

3 . علت چاپ نکردن دستگاه کپی کانن چیست؟

در بعضی مواقع امکان دارد با قطع شدن اتصالات کامپیوتر با دستگاه کپی این مشکل پیش بیاید و در بعضی از شرایط ممکن است برخورد شی یا دست به صفحه کیبورد دستگاه ، دستگاه کپی به حالت تعلیق دربیاید.

 

4 . علت مچاله شدن کاغذ در فتوکپی کانن چیست؟

گاهی اوقات در مسیر حرکت کاغذ ها آشغال و یا کثیفی ایجاد می شود و یا ممکن است در بین کاغذ ها هوا وجود نداشته باشد که در نهایت موجب مچاله شدن کاغذ ها در دستگاه کپی کانن می شود.

 

5 . علت ظاهر شدن نقاط تکراری در چاپ چیست؟

اولین علتی که می تواند این مشکل را به وجود بیاورد درام دستگاه کپی است که با ایجاد خط و خش روی درام ممکن است نقاط تکراری روی برگه چاپ شده بیوفتد.

 

6 . علت وجود خط های عمودی دربرگه های چاپ شده چیست؟

دلایل زیادی می تواند باعث ایجاد این خط ها شود. یکی از عوامل چاپ خط های عمودی کثیفی یونیت درام است و گزینه دیگری که می تواند این مشکل را به وجود بیاورد خرابی اسکنر دستگاه کپی می باشد. همچنین خط افتادن بر روی درام و در آخر استهلاک شدید تیغه بلید می تواند موجب چاپ خط های عمودی شود.

 

تعمیر دستگاه کپی کانن در محل

تعمیر دستگاه کپی کانن در محل از خدمات ویژه شرکت گارانتی برای آن دسته از مشتریانی است که توانایی حمل دستگاه را ندارند. مشتریان عزیزی که قصد تعمیر دستگاه کپی کانن را دارند می توانند با شرکت گارانتی تماس بگیرند و درخواست تعمیر دستگاه کپی کانن در محل را ثبت کنند تا تعمیرکاران شرکت گارانتی در اولین فرصت با تجهیزات کامل به آدرس مشخص شده از طرف شما مراجعه کنند. در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعمیرات جنرال داشته باشد با تمایل شما دستگاه کپی به شرکت آورده می شود تا به صورت کامل و تخصصی تعمیرات لازم انجام شود.

 

واحد مرکزی تعمیرات دستگاه کپی کانن

واحد مرکزی تعمیرات دستگاه کپی کانن کلیه اقدامات مربوط به تعمیر دستگاه کپی کانن را با بروز ترین تجهیزات تعمیرگاهی انجام می دهد. از دستگاه های اداری پرکاربرد در سازمان ها می توان به دستگاه کپی کانن اشاره کرد زیرا در بسیاری از امور اداری به کار می آید. در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن مهندسین  و تعمیرکاران کارآزموده ، توانایی لازم جهت تعمیرات دستگاه کپی کانن را دارند و می توانند به راحتی تمامی مشکلات را برطرف نمایند. پیشنهاد ما این است که تعمیر فتوکپی کانن خود را به دست افراد کاربلد بسپارید تا به بهترین روش ممکن تعمیر و سرویس  شود.

کارفرمایان و مدیران شرکت نیز می توانند برای جلوگیری از خرابی های ناشی از عدم سرویس ، با شرکت گارانتی عقد قرارداد کنند تا شرکت در مدت زمان مشخص شده تعمیرکاران خود را برای سرویس دستگاه های اداری آن شرکت یا اداره بفرستد. در صورت هر گونه خرابی با نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن با شماره تلفن مندرج در وبسایت تماس گرفته تا مشاورین این مجموعه شما را جهت تعمیر دستگاه کپی کانن راهنمایی نمایند. مجموعه گارانتی همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به غیر از روزهای جمعه و تعطیل آماده خدمات رسانی به شما کاربران عزیز می باشد.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/12/13

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   3.50   امتیاز متوسط   4.5   بالاترین امتیاز   5.00