تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال وستینگهاوس Westinghous


نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس تمامی خدمات مربوط به تعمیر و سرویس یخچال وستینگهاوس را با استفاده از ادوات مجهز انجام می دهد. مجموعه گارانتی ، از نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال وستینگهاوس در تهران می باشد که همواره سعی می کند در جریان تعمیرات یخچال وستینگهاوس از قطعات اصلی استفاده نماید زیرا استفاده از قطعات تقلبی ، می تواند آسیب های غیر قابل تعمیر به دستگاه برساند. به همین جهت در وبسایت این مجموعه فروش قطعات یخچال وستینگهاوس انجام می شود. نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس با به کارگیری نیروهای با تجربه توانسته است علاوه بر مدل های جدید ، یخچال فریزر وستینگهاوس قدیمی را نیز سرویس و تعمیر نماید. شرکت وستینگهاوس در کنار تولیدات خود برند دیگری را به نام وایت وستینگهاوس تاسیس کرد که یخچال یکی از تولیدات این برند می باشد. شرکت گارانتی به دلیل مرتبط بودن این دو برند نمایندگی تعمیرات یخچال وایت وستینگهاوس را نیز بر عهده دارد. هر زمان که متوجه خرابی و نقص در یخچال خود شده اید با نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس تماس گرفته و مشکلات را به کارشناسان مربوطه اعلام نمایید تا در سریعترین زمان ممکن ، تعمیرات انجام شود.

 

شماره تلفن نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

 

فهرست

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس چیست؟

فروش قطعات یخچال وستینگهاوس

نمایندگی تعمیرات یخچال وایت وستینگهاوس

 

 

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس چیست؟

نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس به وسیله تیم تعمیرات ، هر گونه مشکل و ایراد را به صورت کاملا تخصصی رفع می نماید. در این نمایندگی تعمیر و تعویض قطعاتی مانند موتور ، کندانسور ، اواپراتور ، ترموستات ، رله استارت ، لوله مویی و فیلتر را انجام می دهد.

در صورتی که هر کدام از مشکلات زیر را مشاهده کردید ابتدا مقاله را مطالعه نمایید و سپس با نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس تماس بگیرید تا خرابی احتمالی را تعمیر نمایند.

 

علت سرد نبودن یخچال وستینگهاوس چیست؟

دلیل صدای زیاد در یخچال وستینگهاوس چیست؟

چرا یخچال وستینگهاوس خاموش و روشن می شود؟

علت اینکه یخچال وستینگهاوس به طور مداوم کار می کند چیست؟

دلیل کار نکردن یخساز یخچال وستینگهاوس چیست؟

چرا از یخچال وستینگهاس آب به بیرون نشت می کند؟

علت کار نکردن آب سردکن در یخچال وستینگهاوس چیست؟

 

مجموعه گارانتی یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در بین دیگر تعمیرگاه ها می باشد

 

فروش قطعات یخچال وستینگهاوس

تعمیرکاران مجموعه گارانتی علاوه بر اینکه تعمیر یخچال وستینگهاوس را انجام می دهند در صورت نیاز به تعویض قطعات ، از قطعات اورجینال و اصلی جهت تعمیرات یخچال وستینگهاوس استفاده می کنند. این دلیل باعث شده است که مجموعه گارانتی بخشی از وبسایت این مجموعه را به فروش قطعات یخچال وستینگهاوس اختصاص دهد. همکاران و تعمیرکارانی که به قطعات یخچال وستینگهاوس نیاز دارند با نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس تماس بگیرند.

 

   در شرکت گارانتی فروش قطعات وستینگهاوس با ضمانت نامه ارائه می گردد

 

نمایندگی تعمیرات یخچال وایت وستینگهاوس

نمایندگی تعمیرات یخچال وایت وستینگهاوس با داشتن تیم کارآزموده سال هاست که تعمیر یخچال وستینگهاوس را با مقصود اطمینان و رضایت مشتری انجام می دهد. با پیشرفت تکنولوژی و ساخت مدل های جدیدتر تعمیرات یخچال در زمان خرابی کار بسیار سختی می باشد و اعتماد مردم نیز به هر تعمیرگاه کم شده است. مجموعه گارانتی نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال وستینگهاوس در تهران با ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت توانسته است اعتماد مردم را بدست آورد. فروش قطعات یخچال وستینگهاوس از خدمات ویژه ای است که در نمایندگی تعمیرات یخچال وستنیگهاوس ارائه می گردد. در صورتی که یخچال فریزر وستینگهاوس قدیمی دارید و سعی دارید آن را تعمیر نمایید با نمایندگی تعمیرات یخچال وایت وستینگهاوس تماس بگیرید تا مشاورین شما را راهنمایی نمایند. نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس همه روزه به جز جمعه ها و تعطیلات از ساعت 10 صبح الی 7 شب آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشد.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/12/6

آخرین تغییرات :1399/12/6


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   4.50   امتیاز متوسط   4.8   بالاترین امتیاز   5.00