تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر ماشین ظرفشویی مابه


تعمیر ماشین ظرفشویی مابه در یکی از تعمیرگاه های مجاز مابه توسط تعمیرکاران و مهندسین ماهر با استفاده از ابزارآلات مجهز و پیشرفته انجام می گیرد. مجموعه گارانتی که نمایندگی تعمیرات مابه می باشد به دلیل راحتی کار مشتریان گرامی در کنار تعمیر ماشین ظرفشویی مابه ، تعمیر ماشین لباسشویی مابه و تعمیر یخچال مابه نیز پذیرفته می شود. لازم به ذکر است که هر کدام از محصولات برند مابه در بخش های جداگانه ای تعمیر می گردد. تعمیرات ماشین ظرفشویی مابه نیازمند دانش و اطلاعات مربوط به این زمینه می باشد که تمامی تعمیرکاران این مجموعه در دوره های آموزشی شرکت کرده اند و توانایی کافی ، برای تعمیر ماشین ظرفشویی مابه را دارند. لازم به ذکر است که در نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی مابه سرویس دوره ای نیز انجام می شود که این اقدام باعث می شود تا در طولانی مدت به تعمیر ماشین ظرفشویی مابه نیاز نداشته باشید. اما در مواقعی که ماشین ظرفشویی دچار خرابی و نقص گردید با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی مابه با شماره تلفن درج شده در پایین تماس گرفته تا مشاورین راهنمایی های لازم را در خصوص تعمیرات ماشین ظرفشویی مابه به شما ارائه دهند.

 

تلفن واحد ماشین ظرفشویی مابه: 02172036

ثبت درخواست تعمیر

 

 فهرست

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی مابه

قطعات ماشین ظرفشویی مابه

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی مابه

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی مابه در مجموعه گارانتی چیست؟

واحد تعمیرات ماشین ظرفشویی مابه

 

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی مابه

مهندسین مجموعه گارانتی ، که نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی مابه در تهران می باشند همواره سعی می کنند که از تخصص خود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند تا ماشین ظرفشویی شما را به جای تعویض قطعات ، تعمیر کنند. البته در مواقعی که تعمیرات ماشین ظرفشویی مابه امکان پذیر نباشد در این مجموعه قسمت های آسیب دیده با تعویض قطعات اصلی صورت می گیرد. نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی مابه کلیه خدماتی که مربوط به این دستگاه باشد را توسط تعمیرکاران ماهر انجام می دهد.

مجموعه گارانتی تنها نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی مابه در تهران می باشد که پس از تعمیرات ضمانت ارائه می کند

 

قطعات ماشین ظرفشویی مابه

قطعات ماشین ظرفشویی مابه به سه بخش اصلی ، قطعات مصرف کننده ، قطعات کنترل کننده و قطعات رابط یا انتقال دهنده تقسیم می شوند.

قطعات کنترل کننده ماشین ظرفشویی مابه

همانطور که از اسم قطعات کنترل کننده پیداست وظیفه کنترل و مدیریت کلی دستگاه را بر عهده دارد و زمانی که دستگاه دچار نقص شود با خاموش کردن ، مانع ورود مشکلات  بزرگتر به بقیه قسمت ها می شود. قطعات کنترل کننده به برد الکتریکی ، ترموستات ، شیربرقی ، هیدرواستات ، تایمر ، موتور و... تقسیم می شوند.

برد الکتریکی ماشین ظرفشویی مابه : برد الکتریکی یکی از قطعات مهم در ماشین ظرفشویی می باشد. وظیفه این قطعه دستور به دیگر قطعات جهت شستشوی ظروف می باشد. در صورتی که در دستگاه خرابی رخ دهد این قطعه خطاهایی را بر روی صفحه نمایش نشان می دهد تا کاربر را از نقص در دستگاه باخبر کند.

ترموستات ماشین ظرفشویی مابه : ترموستات وظیفه کنترل دما را دارد تا زیاد از حد گرم نشود این عملکرد به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود. ترموستات، در  زمان کم بودن دما به کمپرسور فرمان کار را ارسال کرده و در زمان بالا بودن دما به کمپرسور اجازه کار نمی دهد.  

شیربرقی ماشین ظرفشویی مابه : وظیفه شیربرقی کنترل کردن میزان آب ورودی به دستگاه می باشد و از صافی آب ، ورودی ، خروجی و لاستیک فشارشکن تشکیل شده است.

هیدرواستات ماشین ظرفشویی مابه : وظیفه هیدرواستات ، کنترل کردن سطح آب ورودی به دستگاه می باشد. در صورتی که هیدرواستات دچار خرابی شود آب به بیرون می ریزد. در ماشین ظرفشویی دو نوع هیدرواستات وجود دارد که یکی زمان خالی بودن دیگ و دیگری در زمان پر بودن دیگ وظیفه کنترل آب را انجام می دهند.

تایمر ماشین ظرفشویی مابه : تایمر نقش مدیریت تمامی اعمال مربوط به موتور ، پمپ و شیربرقی را در ماشین ظرفشویی دارد. زمانی که دستگاه روشن می شود عملکرد تایمر آغاز می گردد.

موتور ماشین ظرفشویی مابه : موتور یکی دیگر از قطعات مهم در ماشین ظرفشویی می باشد که در صورت خرابی آن مشکلاتی مانند درست شسته نشدن ظروف و در کل عدم کارکرد بازوهای شستشو را ایجاد می کند.

 

قطعات مصرف کننده ماشین ظرفشویی مابه

قطعات مصرف کننده وظیفه شستن ظروف را برعهده دارند. مخزن پمپ تخلیه و المنت از قطعات مصرف کننده می باشد که با وصل شدن جریان برق و زدن دکمه شروع کار خود را آغاز می کنند.

 

قطعات رابط یا انتقال دهنده ماشین ظرفشویی مابه

 قطعات انتقال دهنده نقش ارسال سیگنال و دستورات را از قسمتی به قسمت دیگر ایفا می کنند که سیم ها و سوکت ها جزو قطعات انتقال دهنده می باشند.

 

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی مابه

چرا ماشین ظرفشویی مابه روشن نمی شود؟

* در بیشتر مواقع روشن نشدن دستگاه می تواند از مشکلات الکتریکی باشد که شما باید برق منزل را چک کنید. احتمال دارد که به دلیل نوسان برق فیوز پریده باشد و یا امکان دارد که دو شاخه و پریز برق آسیب دیده باشد. سیم دستگاه را با پریز دیگری امتحان کنید ، اگر روشن نشد احتمال دارد اتصالات داخلی دو شاخه قطع شده باشد و یا مشکل مربوط به قطعات ماشین ظرفشویی می باشد.

* قفل و میکروسوئیچ درب را بررسی نمایید در صورت خرابی باید تعویض گردند زیرا یکی از دلایل روشن نشدن دستگاه می باشند.

* در صورتی که از سالم بودن قفل میکروسوئیچ اطمینان پیدا کردید باید تایمر ، رله استارت ، سلکتور و فیوز حرارتی توسط تعمیرکار به صورت تخصصی بررسی گردد.

برای ثبت درخواست تعمیرات با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی مابه تماس حاصل فرمایید

 

دلیل صدای زیاد ماشین ظرفشویی مابه چیست؟

* احتمال دارد که بازوهای شستشو دچار خرابی شده باشند که آب را با فشار به بدنه پخش می کنند و باعث می شوند صدای زیادی ایجاد شود.

* در صورتی که ظروف را برای شستشو ، درست در دستگاه نچیده باشید می تواند علت صدای زیاد دستگاه باشد.

* ممکن است اسپری کننده آبپاش آسیب دیده باشد که باید تعویض گردد.

در صورتی که به تعمیرکار برای برطرف شدن مشکل نیاز داشتید با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی مابه تماس گرفته تا مشاورین شما را راهنمایی نمایند.

 

چرا ماشین ظرفشویی مابه نشتی آب دارد؟

* احتمال دارد شلنگ تخلیه دچار پارگی و گرفتگی شده باشد. در صورت گرفتگی باید با جسمی نازک ، گرفتگی را باز کنید و اگر حفره ای در شلنگ مشاهده کردید آن را تعویض نمایید.

* امکان دارد که واشر و لاستیک تعبیه شده در درب دچار فرسودگی شده باشد که درب درست بسته نمی شود و در حین شستشو آب به بیرون نشت می کند.

* پمپ تخلیه باید بررسی گردد زیرا امکان دارد که دچار آسیب دیدگی شده باشد.

اگر به تعمیرکار برای بررسی مشکل نشتی آب نیاز دارید با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی مابه تماس بگیرید تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

 

چرا ماشین ظرفشویی مابه ظروف را درست تمیز نمی کند؟

* ابتدا به طور کامل داخل دستگاه را برای اطمینان بشویید زیرا امکان دارد که بعد از هر شستشو ، موادغذایی داخل دستگاه مانده باشد که باعث می شود ظروف درست شسته نشوند.

* بازوهای آبپاش را بررسی نمایید زیرا وقتی دچار خرابی شده باشند درست نمی چرخند و ظروف تمیز نمی شود.

در صورتی که مواد شوینده ای که برای شستشو استفاده می کنید کیفیت مطلوب را نداشته باشد می تواند یکی از دلایل تمیز نبودن ظروف پس از شستشو باشد.

 

دلیل تخلیه نکردن ماشین ظرفشویی مابه چیست؟

* از دلایلی که باعث تخلیه نکردن دستگاه می شود می توان به آسیب دیدگی پمپ تخلیه اشاره کرد این آسیب دیدگی امکان دارد از شکستگی پروانه و یا خود پمپ تخلیه باشد.

* امکان دارد که فیلتر ، شلنگ و یا لوله فاضلاب خروجی دچار گرفتگی شده باشند که باید بررسی شوند و در صورت گرفتگی باز شوند.

در صورت برطرف نشدن مشکل ، امکان دارد که خرابی از قسمت تسمه و اختلال در ارسال سیگنال توسط برد الکترونیکی باشد. این موارد باید توسط فرد متخصص بررسی شود. برای رفع علت تخلیه نکردن با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی مابه تماس بگیرید.

 

علت آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی مابه چیست؟

* فشار آب منزل را چک کنید اگر کم باشد عمل آبگیری به درستی انجام نمی شود.

* قفل درب را بررسی نمایید امکان دارد که خراب شده باشد و به تعویض نیاز داشته باشد.

* در صورتی که شیر ورودی و شلنگ های مربوط به آن دچار گرفتگی شده باشند آب به دستگاه نمی رسد و عمل آبگیری انجام نمی گیرد.

* قطعات شیربرقی ، شناور و سوئیچ شناور باید بررسی گردند احتمال دارد که دچار خرابی شده باشند.

اگر به تعویض قطعات خراب توسط تعمیرکار نیاز دارید با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی مابه تماس بگیرید.

 

چرا ماشین ظرفشویی مابه ظروف را به خوبی خشک نمی کند؟

* احتمال دارد که هیتر و المنت دچار خرابی شده باشند که باید توسط تعمیرکار بررسی گردند و در صورت خرابی تعویض شوند.

* دلیل دیگری که باعث خشک نشدن ظروف می شود نقص ترموستات است. این قطعه وظیفه کنترل دمای دستگاه را بر عهده دارد که در صورت خرابی ظرف ها به درستی خشک نمی شوند.

* مخزن آبکشی و کلاهک شوینده نیز باید بررسی گردد احتمال دارد که ایراد در آن به وجود آمده باشد.

برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی مابه تماس بگیرید و درخواست تعمیرکار را ثبت نمایید.

 

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی مابه در مجموعه گارانتی چیست؟

* تعمیر و تعویض موتور ماشین ظرفشویی مابه

* تعمیر وتعویض برد الکتریکی ماشین ظرفشویی مابه

* تعمیر و تعویض هیدرواستات ماشین ظرفشویی مابه

* تعمیر و تعویض ترموستات ماشین ظرفشویی مابه

* تعمیر و تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی مابه

* تعمیر و تعویض بازو های شستشو ماشین ظرفشویی مابه

* تعمیر و تعویض تایمر ماشین ظرفشویی مابه

برای اطلاع از تمامی خدمات ارائه شده در مجموعه گارانتی با شماره 02172036 تماس بگیرید تا مشاورین اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند.

 

نکنه : در صورتی که به هر گونه قطعات ماشین ظرفشویی مابه نیاز داشتید با مراجعه به قسمت فروشگاه در وبسایت مجموعه گارانتی قطعات ماشین ظرفشویی مابه را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 

واحد تعمیرات ماشین ظرفشویی مابه

 واحد تعمیرات ماشین ظرفشویی مابه تمامی خدمات مربوطه را با استفاده از ابزارآلات پیشرفته و توسط تکنسین های مجرب انجام می دهد. مجموعه گارانتی نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی مابه در تهران می باشد که همه ی مدل های این دستگاه ابتدا با سیستم عیب یابی بررسی و سپس به وسیله تعمیرکاران ماهر تعمیر می گردد. ماشین ظرفشویی یکی از لوازمی است که وجود آن در زندگی روزمره ضروری می باشد و خرابی آن ممکن است برای برخی از افراد مشکل ایجاد نماید. مجموعه گارانتی با سال ها سابقه در زمینه تعمیر ماشین ظرفششویی مابه توانسته است رضایت کاربران عزیز را جلب نماید و از دید مردم یکی از برترین تعمیرگاه ها در بین دیگر رقبا قرار گیرد. در صورت هر گونه اختلال در عملکرد دستگاه ، با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی مابه با شماره تلفن 02172036 تماس گرفته و مشکلات دستگاه خود را به کارشناسان مربوطه اطلاع دهید تا در اسرع وقت نسبت به تعمیر ماشین ظرفشویی مابه شما اقدامات لازم صورت گیرد. شرکت گارانتی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و تعطیلات آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشد.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/12/4

آخرین تغییرات :1399/12/4


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   4.50   امتیاز متوسط   4.8   بالاترین امتیاز   5.00