تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر مانیتور لنوو


تعمیر مانیتور لنوو با توجه به فناوری و تکنولوژی موجود در این دستگاه نیازمند مهندسینی است که با تکنولوژی این دستگاه آشنا باشند تا بتوانند بهترین گزینه را برای تعمیر مانیتور لنوو انجام دهند. عیب یابی در مرحله تعمیرات مانیتور لنوو بسیار با اهمیت بوده زیرا تعمیرکاری که مسلط باشد اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعه سالم نمی کند و هزینه اضافی ایجاد نمی کند. کارشناسان شرکت گارانتی تسلط و تجربه کافی را در دوره های مخصوص تعمیر نمایشگر لنوو گذرانده اند و دارای مدرک بین المللی هستند که با آزمون های مخصوص شرکت گارانتی برای ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی استخدام شده اند. تمامی خدمات این شرکت همراه با گارانتی بوده و همچنین این امکان فراهم شده تا در صورت در خواست شما ، تعمیرکار به محل مورد نظر شما جهت تعمیرات نمایشگر لنوو مراجعه کند. مشتریان گرامی که قصد تعمیر مانیتور لنوو را دارند می توانند با شماره 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان شرکت گارانتی شما را در امر تعمیرات مانیتور راهنمایی نمایند. شرکت گارانتی از ساعت 10 صبح الی 7 شب آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشد.

 

 

تلفن نمایندگی تعمیرات مانیتور لنوو : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

     فهرست

 

نمایندگی تعمیرات مانیتور لنوو

نمایندگی مرکزی تعمیرات مانیتور لنوو در تهران و شرق تهران با ارائه خدمات تعمیر و تعویض قطعات توسط مهندسین شرکت گارانتی توانسته است بالاترین امتیاز را در میان رقبای خود کسب کند. همچنین کسانی که در شرق تهران سکونت دارند می توانند برای تعمیر مانیتور لنوو خود به نمایندگی لنوو در شرق تهران مراجعه کنند. تمامی قطعات مورد نیاز برای تعمیرات ، اصلی و فابریک شرکت اصلی بوده و دارای ضمانت می باشد. نمایندگی تعمیر ماینتور لنوو مفتخر است توانسته بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه کند.

 

با ارزش ترین قطعه در مانیتور ، پنل نمایشگر می باشد که 90 درصد قیمت مانیتور را تشکیل داده است

 

خدمات تعمیرات مانیتور لنوو در شرکت گارانتی

* تعمیر و سرویس عدم نمایش تصاویر مانیتور لنوو 

* سرویس حالت استندبای مانیتور لنوو

* رفع عیب صوت های ولتاژ مانیتور لنوو

* سرویس ترانزیستور های مانیتور لنوو

* رفع عیب صدای اضافی مانیتور لنوو

* تعمیرات چراغ ال.ایی .دی مانیتور لنوو

* عیب یابی رونش نشدن مانیتور لنوو

* عیب یابی سوزاندن مکرر ترانزیستور مانیتور لنوو

* تمیر و سرویس نداشتن تصویر صدا در ورودی IV مانیتور لنوو

* سرویس و عیب‌یابی آی سی ایپرام مانیتور لنوو

* سرویس لامپ تصویر مانیتور لنوو

* عیب یابی روشن‌ نشدن مانیتور لنوو

* تعمیرات مشکلات تصاویر مانیتور لنوو

* سرویس و تعمیر عدم نور در مانیتور لنوو

* عیب یابی خاموش‌شدن ناگهانی مانیتور لنوو

* سرویس تاخیر تصویر مانیتور لنوو

* عیب یابی قطع و وصل شدن تصویر در مانیتور لنوو

* سرویس عدم وجود رنگ در مانیتور لنوو

* عیب یابی و سرویس  داغ کردن مانیتور لنوو

* تعویض پاور مانیتور لنوو

* تعمیر سیاه‌ شدن صفحه مانیتور لنوو

 

تعمیر انواع مانیتور های لنوو

* تعمیر  مانیتور لنوو مدلmonitor  D19-10-HDMI LENOVO

* تعمیر  مانیتور لنوو مدل monitor LENOVO LI2054

* تعمیر  مانیتور لنوو مدل monitor LI2342 LENOVO

* تعمیر  مانیتور لنوو مدل monitor LI2215 LENOVO

* تعمیر  مانیتور لنوو مدل monitor Legion Y25f-10 LENOVO

* تعمیر  مانیتور لنوو مدل  monitor  LENOVO D22-10

 

تعمیر قطعات مانیتور های لنوو

تعمیر پنل مانیتور لنوو

پنل در واقع همان ساختار صفحه نمایشگر  مانیتور لنوو  می باشد که اصلی ترین و با ارزش ترین قطعه مانیتور را تشکیل می‌دهد. ضربه به صفحه مانیتور می تواند موجب خرابی و عیب صفحه نمایشگر شود و همچنین رطوبت نیز از عوامل مهم در خراب شدن پنل مانیتور می باشد. همچنین شستشو مستقیم صفحه مانیتور می تواند اصلی ترین روش رسیدن رطوبت به صفحه نمایشگر شود که دچار سوختگی و خرابی مانیتور می شود. با این وجود از ضربه خوردن به مانیتور و همچنین از شستشو مستقیم صفحه نمایشگر جدا خودداری فرمایید زیرا باعث خرابی پنل مانیتور می شود که در صورت خرابی پنل مانیتور بهتر است اقدام به خرید یک مانیتور جدید کنید زیرا قیمت پنل با خود مانیتور تقریبا یکسان می باشد.

 

تعمیر بک لایت مانیتور لنوو

مانیتور برای نمایش تصاویر به نوری نیاز دارد که از پشت تابیده شود که اصطلاحا به آن نور پس زمینه نیز گفته می شود. این نور در مانیتورهای ال سی دی توسط لامپ‌های فلورسنت و در مانیتورهای ال ای دی توسط لامپ‌های ال ایی دی تامین می‌شود. به فضایی که لامپ های ال ای دی و ال سی دی در آن نگهداری می شوند بک لایت گفته می شود. اگر شما هم با هر یک از مشکلات در مانیتور خود مواجه شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی آن را به نمایندگی تعمیرات مانیتور لنوو بسپارید.

 

تعمیر مین برد مانیتور لنوو

مین برد مرکز اصلی و فرمانده هر دستگاه الکترونیکی می باشد. این قطعه وظیفه دارد تا فعالیت سایر اجزای تشکیل دهنده ی دستگاه را کنترل نماید. مین برد مانیتورهای لنوو نیز وظیفه انجام هماهنگی و کنترل اجزا مانیتور را دارد. بالا نیامدن تصویر در مانیتور ، خاموش و روشن شدن آن ، ناهماهنگی صدا و تصویر مانیتور و از نشانه های خرابی برد می باشد که نشان دهنده عدم انجام وظیفه برد است.

 

تعمیر اینورتر مانیتور لنوو

برد اینورتر مانتور بخش مهمی از دستگاه می باشد که ولتاژ دستگاه را کنترل می کند. جهت راه اندازی بخش های مختلف مانیتور نیاز به جریان الکتریکی مشخصی می باشد. اینورتر متشکل از آی سی ها و بخش های مخصوص و خاصی می باشد که باعث ایجاد این فعالیت می شود. هرگونه خرابی و نقص در هر یک از این بخش های فنی اینورتر برد می تواند موجب خرابی و نرسیدن ولتاژ مورد نیاز به اجزای گوناگون مانیتور شود.

 

تعمیر آداپتور مانتیور لنوو

آداپتور توسط یک پورت یا سوکت مخصوص به مانیتور متصل می شود. در واقع علت روشن شدن مانیتور همین سوکت یا پورت آداپتور می باشد که مانیتور را روشن می کند. از این رو هر گونه خرابی سوکت می تواند باعث ایجاد مشکل در روشن شدن مانیتور شود.

در صورت خرابی سوکت آداپتور نیاز است یا تعمیرات روی آن صورت گیرد و یا باید یک سوکت آداپتور نو خریداری شود. تعمیر و تعویض سوکت معیوب امر مهمی است که باید به دست افراد متخصص انجام شود. در این شرایط  برای تعویض سوکت باید  برد مانیتور جدا گردد تا بتوان فرآیند جایگزینی سوکت را انجام داد.

 

تعمیر پیکسل مانیتور لنوو

پیکسل ها در زمانیکه دچار سوختگی می شوند در صفحه نمایشگر به صورت نقاط مشکی ظاهر می گردند. پیکسل های نیم سوز شده  نیز  همانند  پیکسل های مرده از حرکت و فعالیت می ایستند تنها تفاوت این دو پیکسل در آن است که  معمولا رنگی که پیکسل نیم سوز شده به خود می گیرد قرمز، سبز و یا آبی است که در پیکسل های مرده اینگونه نیست و به رنگ سیاه ظاهر می شوند. در چنین مواقعی ممکن است تعمیرات روی آن صورت گیرد و درست شود در غیر این صورت باید پنل دستگاه تعویض گردد که قیمت پنل نیز تقریبا هم قیمت خود مانیتور می باشد .

 

نکته :شرکت گارانتی تمامی مانیتور های تعمیر شده را به مدت دوماه ضمانت می کند

 

مراحل تعمیرات مانیتور لنوو

1 . درخواست تلفنی و یا حضوری برای تعمیر مانیتور لنوو

2 . ثبت و شماره گذاری مانیتور لنوو

3 . مشاهده و عیب یابی مانیتور لنوو

4 . اعلام هزینه به مشتری

5 . تعمیر و تعویض قطعات خراب در صورت تمایل مشتری

6 . اعلام رفع خرابی  و سالم شدن مانیتور لنوو به مشتری

7 . واریز هزینه تعمیر توسط مشتری

8 . دریافت حضوری و یا ارسال مانیتور لنوو در صورت درخواست مشتری

 

واحد تعمیرات مانیتور شرکت گارانتی

نمایندگی تعمیر مانیتور لنوو با اشراف کامل در تعمیرات انواع مانیتور توانسته نیاز های شما مشتریان گرامی را برطرف کند. شرکت گارانتی با در اختیار داشتن مهندسین زبده و کاردان در تلاش است تا با بهترین کیفیت در  تعمیر نمایشگر لنوو به شما مشتریان گرامی ارائه خدمات  کند. مهندسین و تکنسین های ما تمام تلاش خود را می کنند تا قطعه اصلی تعمیر شود و احتیاجی به تعویض نداشته باشد. تعویض قطعات زمانی صورت می گیرد که بازسازی و تعمیر آن به طور کامل وجود نداشته باشد. خدمات شرکت گارانتی شامل تعمیر انواع مانیتور های لنوو و تعمیر دستگاه های اداری لنوو در تهران و شرق تهران می باشد. تعمیر مانیتور ها به دست تعمیرکاران حرفه ایی مجموعه گارانتی صورت می گیرد که این امر سبب کاهش نگرانی های شما در جهت تعمیر دستگاه اداری می شود. مجموعه گارانتی با نمایندگی در تهران و شرق تهران مفتخر به خدمات رسانی در حوزه تعمیرات نمایشگر های لنوو است. شما می توانید برای تعمیر مانیتور های لنوو خود با شماره 02172036 تماس بگیرید تا مشاورین و کارشناسان شرکت گارانتی شما را در امر تعمیرات راهنمایی نمایند. شرکت گارانتی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 7 شب آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشد.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/12/3

آخرین تغییرات :1399/12/3


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   4   پایین ترین امتیاز   4.50   امتیاز متوسط   4.9   بالاترین امتیاز   5.00