تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

خرید کمد آنلاین


خرید کمد آنلاین از شرکت گارانتی می تواند بسیاری از نیاز های شما مشتریان گرامی را تامین کند. شرکت گارانتی فروش کمد آنلاین را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت به دست شما مشتریان گرامی می رساند. کمد الکترونیکی از تجهیزات مکان های مخصوصی مانند باشگاه ها ، استخرها ، مجموعه ها ورزشی ، موزه ها و پارک های آبی مورد استفاده قرار می گیرد. کمد های هوشمند دارای مدل های مختلف می باشند که به صورت متخصر در ادامه مقاله درباره آن توضیح داده شده است.

واحد فروش کمد آنلاین : 02172036

ثبت درخواست خرید

مکان هایی که در بالا نام برده شده است برای افزایش امنیت کاربران از کمد هایی استفاده می کند که دارای قفل کمد آنلاین یا قفل هوشمند آنلاین می باشد. اینگونه قفل ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که امنیت وسایل مشتریان را افزایش می دهد. مشتریان گرامی می توانند برای خرید کمد الکترونیکی با شماره درج شده در وبسایت شرکت گارانتی تماس حاصل فرمایند.

 

قفل کمد آنلاین چیست؟

قفل الکترونیکی کمد آنلاین به قفلی گفته می شود که در عمل باز و بسته شدن با یک کاربر محدودیتی نداشته باشد که همین مورد می تواند ویژگی های خاصی را در اختیار کاربر قرار دهد. قفل هوشمند کمد آنلاین یکی از انواع قفل های الکترونیکی می باشد که برای مکان هایی مانند استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد. قفل های دیجیتال کمد آنلاین شباهتی به قفل های مکانیکی و قدیمی ندارند و همچنین  از لحاظ ظاهری نیز بسیار شیک و خاص هستند. بر روی قفل های هوشمند کمد آنلاین سنسور هایی وجود دارد که شبیه به چراغ های ال.ایی.دی هستند و از طریق رابط مورد استفاده قرار می گیرند. قفل الکترونیکی کمد آنلاین مجموعه ایی از سخت افزار و نرم افزار می باشد که برای دسترسی به کمد و مدیریت کمد تعبیه شده است. از کمد های آنلاین در مکان های ورزشی ، مدارس ، استخر ها ، بیمارستان ها و ...... استفاده می شود.

 

عملکرد قفل آنلاین

قفل هوشمند کمد آنلاین دارای دو بخش نرم افزار و سخت افزار می باشد که هر یک از بخش ها وظیفه خاصی را بر عهده دارند. بخش نرم افزار بر روی سیستم کامپیوتر وجود دارد و بخش سخت افزار شامل قفل می شود که برروی کمد نصب شده است. تمامی قفل ها از طریق کنترل مرکزی مدیریت می شوند و از طریق نرم افزار با اثر انگشت ، تشخیص چهره و یا لاکر عمل باز و بسته شدن انجام می شود.

 

ویژگی قفل الکترونیکی کمد آنلاین

قفل های هوشمند کمد های آنلاین دارای مزیت هایی می باشند که هر باشگاه یا مکان دیگری برای کاربران فراهم می کند. در زیر تعدادی از ویژگی های قفل آنلاین آمده است:

* دسترسی به آمار و گزارشات کمد آنلاین

* مدیریت و کنترل قفل کمد های آنلاین

* قابلیت ثبت ، ویرایش و حذف کاربران خصوصی کمد الکترونیکی

* استفاده از برق به جای باطری که می تواند در هزینه های شما بسیار تاثیر گذار باشد.

* استهلاک پایین در قفل های کمد آنلاین

* قفل هایی که تشخیص چهره و یا اثر انگشت دارند مشکل گم شدن لاکر یا مچ بند وجود ندارد.

 

روش های قفل کمد آنلاین

  1. اثر انگشت
  2. تشخیص چهره
  3. مچبند و یا لاکر
  4. از طریق کارت

 

تفاوت بین قفل آنلاین کمد و قفل آفلاین کمد

کمد های الکترونیکی دارای دو مدل قفل آنلاین و قفل آفلاین می باشد. هدف اصلی استفاده از این قفل ها سازماندهی و مدیریت رختکن و امنیت وسایل مشتریان می باشد. قفل های آفلاین هیچگونه ارتباطی با نرم افزار ندارند و به صورت جدا عمل می کنند. این قفل ها به وسیله کارت یا لاکری که دارند عمل می کنند و تمامی گزارشات ، آمار، کنترل تردد ، سازماندهی ، مدیریت و ........ از طریق همین کارت یا لاکر صورت می گیرد. این قفل ها به باتری نیاز دارند که باید به طور مداوم باتری آن ها تعویض گردد. تفاوتی اساسی که در این مورد وجود دارد منبع شارژ دستگاه می باشد که قفل آفلاین از باتری و قفل آنلاین از برق استفاده می کند که باید گفته شود که قفل آنلاین هزینه های شما را کاهش می دهد. از مزیت های قفل آنلاین این است که در زمانیکه شما کارت یا لاکر را گم می کنید سیستم مدیریت نرم افزار می تواند درب کمد را از طریق سیستم باز کند اما در کمد آفلاین چنانچه کارت یا لاکر گم بشود باز کردن درب کمد کار بسیار سختی خواهد بود.

قفل های آنلاین دارای استاندارد های جهانی می باشند که در محیط های مرطوب و خیس مقاوم هستند و همچنین دارای سیستم ضد سرقت نیز می باشند. سیستم ضد سرقت در زمانیکه شخصی سعی در باز کردن درب کمد شما کند به پرسنل هشدار اعلام می کند.

 

خرید قفل هوشمند کمد استخری  

قفل هوشمند کمد باشگاهی یا قفل هوشمند استخری در واقع به منظور استفاده از قفل هایی می باشد که برای کمد استخری یا هر کمد شخصی در سالن ها و باشگاه های ورزشی ، سازمان ها ، اداره ها ، آزمایشگاه ها ، بیمارستان ها و ....... مورد استفاده قرار می گیرد. این کمد ها دارای یک کلید شخصی می باشند که مراجعه کننده بدون هیچگونه نگرانی می تواند وسایل همراه خود را داخل کمد قرار دهد.

 

انواع قفل کمد آنلاین استخری و باشگاهی

مچ بند فنری : این نوع مچ بند ها از نوع فنر می باشند که در مچ دست قرار می گیرد. این مچ بندها برای ورود و خروج و کنترل گیت ها و قفل کمد آنلاین استخر ها استفاده می شود.

مچ بند استخر سیلیکونی : یکی دیگر از مچ بند هایی که برای ورود و خروج و همچنین قفل کمد آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد این مچ بند ها می باشند که از جنس سیلیکون هستند.

مچ بند استخری ساعتی : این مچ بند ها همانند یک ساعت هوشمند هستند. از این مچ بند ها می توان برای ورودی گیت ها استفاده نمود.

 

کاربرد مچ بند استخری کمد آنلاین

با استفاده از مچ بند های استخری می توانید از گم شدن وسایل و یا کاهش خطر به سرقت رفتن وسایل خود استفاده نمایید. تکنولوژی به کار رفته در این قفل ها می تواند به شما کمک کند تا با لمس گیت های ورودی و کمد های آنلاین درب را باز نمایید. مچ بند های قفل هوشمند در موارد بسیاری استفاده می شوند که در زیر چند مورد از کاربرد های آن آمده است.

استخر : مهم ترین کاربرد استفاده از مچ بند کمد آنلاین برای قفل کردن کمد استخر ها می باشد. این مچ بند ها بارز ترین موارد استفاده می باشند که در زمان مراجعه به استخر ها به شما داده می شود تا وسایل خود را داخل آن قرار دهید.

اداره جات : در اداره جات به جهت حضور و غیاب کارمندان و تایم ورود و خروج استفاده می شود زیرا این مچ بند ها دارای حافظه بالایی هستند و اطلاعات را داخل خود ثبت می کند.

ورودی و خروجی گیت: مچ بند های استخری قابلیت شارژ را دارند که به همین جهت می توانید برای ورود و خروج از گیت از آن ها استفاده نمایید و همچنین می توانید برای استفاده از بوفه نیز از این مچ بند استفاده کنید.

 

فروش کمد آنلاین

فروش کمد آنلاین در شرکت گارانتی به دست کارشناسان این مجموعه صورت می گیرد که شما می توانید در زمان خرید کمد آنلاین با شرکت گارانتی تماس گرفته و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت نمایید. شرکت گارانتی فروشنده انواع کمد آنلاین ، کمد آفلاین ، کمد هوشمند ، کمد دیجیتال و کمد الکترونیکی می باشد. همچنین می توانید از شرکت گارانتی انواع قفل کمد آنلاین، قفل هوشمند آنلاین ، قفل الکترونیکی آنلاین ، قفل الکترونیکی کمد ، قفل کارتی کمد ، قفل دیجیتال کمد ، قفل هوشمند کمد و انواع قفل هوشمند کمد باشگاهی و قفل هوشمند کمد استخری را خریداری نمایید. امروزه هر مجموعه ایی نیاز به استفاده از کمد های آنلاین را دارد تا اعتبار و امنیت آن مجموعه افزایش یابد. برای خرید کمد های آنلاین به شما پیشنهاد می شود تا به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

مشتریان گرامی که قصد خرید کمد آنلاین برای مجموعه خود را دارند می توانند با شماره 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان فروش شرکت گارانتی شما را در امر خرید کمد آنلاین راهنمایی نمایند. شرکت گارانتی از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/11/1

آخرین تغییرات :1399/11/1


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00