تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر دستگاه کپی ناشواتک


تعمیر دستگاه کپی ناشواتک در شرکت گارانتی به صورت حضوری و غیر حضوری صورت می گیرد که می توانید برای دریافت تعمیر کپی ناشواتک درخواست تعمیرکار در محل نمایید. در شرکت گارانتی تمامی تعمیرات مدل های مختلف دستگاه کپی ریکو ناشواتک انجام می شود. تعمیر دستگاه پرینتر ناشواتک در این شرکت به صورت کاملا تخصصی و به دست تعمیرکاران دوره دیده انجام می شود. با توجه به تنوع و سیستم پیشرفته دستگاه های کپی ریکو ، برای تعمیر این دستگاه به واحد و تعمیرکار مخصوص خود سپرده می شود تا به بهترین شکل ممکن تعمیر و سرویس انجام شود. واحد تعمیرات دستگاه کپی ناشواتک با پیشرفته ترین دستگاه ها اقدام به عیب یابی فتوکپی ناشواتک شما می کنند تا با تسلط کامل بر مشکل دستگاه کپی ، اقدام به تعمیر آن کنند.

 

 

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی ناشواتک آمادگی ارائه هر گونه خدمات تعمیر و فروش مواد مصرفی دستگاه های اداری ناشواتک را دارد. شما می توانید برای تعمیر پرینتر ناشواتک و یا خرید مواد مصرفی دستگاه کپی با شرکت گارانتی تماس بگیرید تا مشاورین ما شما را در این امر راهنمایی کنند. کارشناسان نمایندگی تعمیر دستگاه کپی ناشواتک از شنبه تا پنجشنبه به جز جمعه ها و تعطیلات از ساعت 9 الی 18 آماده پاسخگویی به شما کاربران گرامی می باشند.

 

دستگاه کپی ریکو ناشواتک

مجموعه ریکو یک شرکت در زمینه ساخت وسایل اداری می باشد که برند هایی مانند گستتنر ، ناشوا ، ناشواتک شرکت هایی هستند که زیر مجموعه کمپانی ریکو می باشند و نام برند ریکو قبل آن ها گفته می شود مانند ریکو ناشواتک یا ریکو ناشوا. دستگاه های فتوکپی برند ریکو ناشواتک در بسیاری از اداره جات ، مدارس و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه کپی RICOH Nashua یا Nashuatec برای کاربران به گونه ای طراحی شده است که به راحتی و بدون مشکل با آن کار کنند. دستگاه های چند کاره ناشواتک دارای امنیت بالا ، ویرایش دکمه ها و موارد دیگر است که برای انجام چند کار و به انتخاب کاربر ساخته شده است. در ادامه مشخصات و ویژگی های این دستگاه کپی را برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

مشخصات و ویژگی های دستگاه کپی ناشواتک

همانطور که در متن بالا مواردی از ویژگی ها و مشخصات دستگاه کپی شرح داده شده است ، دستگاه کپی ناشواتک دارای قابلیت های بسیاری مانند سازگاری با محیط زیست ، امنیت بالای شبکه ، امکانات متنوع و کیفیت بالا می باشد که در ذیل به صورت مختصر درباره آن توضیح خواهیم داد.

سازگاری با محیط زیست

در دستگاه کپی ناشواتک مرورگری وجود دارد که توانایی سهمیه بندی برای خروجی کاغذ را دارد. این ویژگی به این معنی است که می توان با تنظیم آن از مصرف زیاد کاغذ جلوگیری کرد تا به محیط زیست آسیبی نرساند.

امنیت بالا

دستگاه کپی ناشواتک از امن ترین دستگاه های اداری می باشد که در حال حاضر در بازار موجود می باشد. این دستگاه کپی با استفاده از دو الگوریتم اقدام به رمزگذاری روی اسناد می کند و به همین علت است که دارای امنیت بالا نسبت به بقیه دستگاه های کپی می باشد.

تنوع امکانات

دستگاه کپی ناشواتک دارای امکانات متنوعی است که باعث رضایت کاربران این دستگاه شده است. این دستگاه امکان چاپ از طریق  usb ، کیفیت مناسب در چاپ ، مقرون به صرفه بودن در مواد مصرفی ، راحتی کار با دستگاه کپی ، شخصی سازی منو ، اتصال به وسیله شبکه و usb ، سرعت بالا و صدای کم از ویژگی ها و مواردی است که این دستگاه کپی دارد.

کیفیت مناسب

دستگاه کپی ناشواتک از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار است و به گونه ای است که درجه حرارت این دستگاه از رقبای خود ده درجه سانتی گراد پایین تر می باشد. این دستگاه بسیار مقرون به صرفه و همچنین دارای مصرف برق و انرژی پایینی می باشد.

 

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی ناشواتک

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی ریکو ناشواتک ، به صورت کاملا دقیق و حرفه ای در امر تعمیر در تلاش است تا خدمات تعمیر با کیفیتی را خدمت مشتریان ارائه دهد. نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی ناشواتک در تهران تمامی تعمیرات دستگاه های کپی ناشواتک را در واحد های مخصوص خود تعمیر و سرویس می کند. همچنین در نمایندگی تعمیرات پرینتر ناشواتک در کرج نیز از تجهیزات پیشرفته ، جهت تعمیر دستگاه کپی و پرینتر استفاده می کنند. در نمایندگی های تعمیرات دستگاه کپی ناشواتک ، تعمیرات با استاندارد های روز دنیا صورت می گیرد و تمامی قطعات مانند درام ، فیوزینگ ، مین برد ، سنسور ، پاور و ... اصلی و فابریک شرکت بوده و دارای کیفیت خوب و عمر طولانی هستند. 

 

مراحل انجام تعمیرات کپی ناشواتک

زمانی که شما دچار خرابی پرینتر یا دستگاه کپی ناشواتک می شوید می توانید با شرکت گارانتی تماس بگیرید تا به صورت حضوری و غیر حضوری دستگاه اداری خود را به شرکت بیاورید. تعمیرکاران شرکت تعمیرات هوشمند گارانتی در مرحله اول اقدام به عیب یابی می کنند و سپس برای اعلام هزینه با مشتری تماس می گیرند که در صورت تمایل به تعمیر دستگاه اداری ، تعمیرکاران اقدام به تعمیر می کنند و پس از اتمام تعمیرات با مشتری تماس گرفته تا جهت دریافت دستگاه اداری خود اقدام کند.

 

تعمیرات تخصصی دستگاه کپی ناشواتک

واحد مرکزی تعمیرات دستگاه کپی ناشواتک سعی دارد تا با بهترین خدمات تعمیر و سرویس ، اقدام به تعمیر دستگاه کپی ناشواتک شما کند. تعمیرات کپی ناشواتک نیاز به دانش فنی در ارتباط با تعمیرات قطعات الکترونیکی دارد که تمامی تعمیرکاران این شرکت دوره های ویژه تعمیر قطعات الکترونیکی دستگاه های کپی ناشواتک و پرینتر را دیده اند که همین امر موجب شده تا تمامی تعمیرات دستگاه های کپی این شرکت بدون مشکل بوده و پس از تعمیر هیچگونه مشکلی برای دستگاه کپی ناشواتک به وجود نخواهد آمد. مشتریان گرامی که دستگاه کپی ریکو ناشواتک آن ها دچار خرابی شده است می توانند با شماره ی 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین این شرکت ، شما را در تعمیرات دستگاه کپی و پرینتر راهنمایی کنند. همچنین می توانید از سرویس های دوره ای این شرکت استفاده کنید تا از خرابی قطعات دستگاه های اداری ناشواتک جلوگیری کنید. شرکت گارانتی همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل آماده خدمات رسانی به شما کاربران عزیز می باشد.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/10/27

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00