تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا


تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا با توجه به تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه ها به تعمیرکار و متخصص مخصوص خود نیاز دارد تا به بهترین شکل ممکن تعمیر و سرویس انجام شود. تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا نیازمند دانش فنی و تجربه کاری است که تمامی تعمیرکاران این مجموعه با شرکت در این دوره ها و کسب تجربه توانسته اند به بهترین شکل اقدام به تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا کنند. تمامی تعمیرکاران شرکت گارانتی با تست و امتحانات مختلف برگزیده شده اند که همین باعث شده تا این شرکت به یکی از برترین نمایندگی تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در تهران تبدیل شود. در صورتی که دستگاه شما دچار خرابی شده است می توانید با نمایندگی تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید تا مشاورین این شرکت شما را در زمینه تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا راهنمایی کنند. نمایندگی تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا برای مشتریانی که قادر به حمل دستگاه به شرکت نیستند خدمات تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در محل را ایجاد کرده است. کارشناسان شرکت گارانتی همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به جز جمعه ها و ایام تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

 

فهرست

نمایندگی تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا

شارژ کارتریج کونیکا مینولتا

خدمات تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در مجموعه گارانتی

تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در محل

 

تاریخچه شرکت کونیکا مینولتا

شرکت کونیکا مینولتا از ادغام دو شرکت کونیکا و مینولتا تشکیل شده است که در سال 2003 به صورت رسمی تاسیس و شروع به کار کرد. شرکت کونیکا مینولتا یک شرکت با تکنولوژی ژاپنی می باشد که دفتر مرکزی آن در توکیو واقعا شده است و در 49 شهر جهان دارای دفتر نمایندگی است. این شرکت تولید کننده دستگاه های کپی ، پرینتر لیزری ، دستگاه های چندکاره و چاپ دیجیتال می باشد که برای سیستم چاپ صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

نمایندگی تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا

نمایندگی تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا بهترین مکان برای افرادی است که دستگاه آن ها دچار خرابی شده است زیرا تمامی قطعات تعویضی ، اصلی بوده و تعمیرکاران مخصوص به این برند در نمایندگی حاضر هستند. در نمایندگی تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا تیمی خبره و حرفه ای وجود دارد تا بتواند تمامی مدل های پرینتر کونیکا مینولتا را تعمیر و سرویس کند. در نمایندگی تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا تمامی خدمات به صورت خودکار بر روی پرینتر صورت می گیرد و علاوه بر تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا مواردی مانند شارژ کارتریج ، گرد و غبار گیری از داخل پرینتر و ..... صورت می گیرد تا دستگاه همانند روز اول شروع به کار کند. لازم به ذکر است که در وبسایت نمایندگی تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا تمامی قطعات مربوط به این پرینتر با قیمت منصفانه و با بهترین کیفیت به فروش می رسد. نمایندگی پرینتر کونیکا مینولتا در تهران از بروزترین ابزار های روز دنیا جهت تعمیر و سرویس دستگاه های اداری این برند استفاده می کند. نمایندگی پرینتر کونیکا مینولتا در فلکه سوم تهرانپارس واقع شده است که برای مراجعه لازم است اول با شماره ی 02172036 تماس بگیرید.

 

 شارژ کارتریج کونیکا مینولتا

شارژ کارتریج پرینتر کونیکا مینولتا یکی دیگر از خدمات ویژه ی واحد مرکزی تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا می باشد که تمامی استاندارد های تعیین شده در این واحد به طور دقیق انجام می گیرد. کارتریج ها پس از مدت زمانی نیاز به شارژ دارند تا دستگاه پرینتر دوباره بتواند اقدام به چاپ بکند. مواد مصرفی در کارتریج ها متفاوت است و به دو دسته جوهری و پودری تبدیل می شوند. بهتر است برای شارژ کارتریج را در داخل خانه و یا محل کار انجام ندهید زیرا مواد مصرفی کارتریج سمی و برای انسان مضر است و بهتر است این کار را به نمایندگی تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا بسپارید.

 

تعمیر پیکاپ پرینتر کونیکا مینولتا

این قطعه اولین و آخرین مرحله از چاپ در پرینتر را انجام می دهد و ممکن است بر اثر استهلاک و یا جا به جایی غلط دچار خرابی شود. از نشانه های خرابی کاغذ کش دستگاه پرینتر می توان به زمانی که دستگاه پرینتر روشن است و دستگاه کاغذ را به داخل نمی کشد اشاره کرد. در صورت وجود این مشکل تعمیر صورت پذیر نیست و باید کاغذکش دستگاه تعویض شود. در بعضی مواقع ممکن است شی کوچکی در مسیر حرکت کاغذ ها باشد که اجازه ندهد تا کاغذ کش کار خود را به درستی انجام دهد.

 

تعمیر انواع پرینتر کونیکا مینولتا 

مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا در تهران می باشد که تمامی مدل های پرینتر کونیکا مینولتا را به صورت کاملا حرفه ای تعمیر و سرویس می نماید. 

* تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا مدل C195

* تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا مدل C350

* تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا مدل C363

* تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا مدل C450

* تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا مدل C451

* تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا مدل C452

* تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا مدل C454e

* تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا مدل C550

* تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا مدل C552

* تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا مدل C650

* تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا مدل C652

* تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا مدل 654e

* تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا مدل C654

* تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا مدل C754e

* تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا مدل C7000

* تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا مدل Pro C1060L

* تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا مدل Pro C6000

 

خدمات تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا

  • شارژ کارتریج پرینتر کونیکا مینولتا

  • تعویض و تعمیر قطعات مستهلک شده

  • تنظیمات و نصب درایور پرینتر کونیکا مینولتا

  • اصلاحات نوار انکودر پرینتر کونیکا مینولتا

  • اصلاح خطای ریبون پرینتر کونیکا مینولتا

  • بررسی دیاگرام پرینتر کونیکا مینولتا

  • تمیزکاری داخلی دستگاه پرینتر کونیکا مینولتا

  • تعمیر صفحه نمایشگر پرینتر کونیکا مینولتا

  • تعمیر و سرویس صفحه کلید پرینتر کونیکا مینولتا

  • شارژ تمامی مواد مصرفی پرینتر

  • تعویض کاغذ کش پیکاپ پرینتر کونیکا مینولتا

  • تست تمامی قطعات پرینتر جهت عیب یابی

  • ریست و بازگشت به کارخانه پرینتر کونیکا مینولتا

در صورتی که به خدمات دیگری به جز مواردی که در بالا ذکر شده است نیاز داشتید با مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید.

 

تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در محل 

تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در محل یکی از بهترین خدماتی است که می تواند در نمایندگی تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا برای کاربران ارائه گردد. به دلیل سنگینی این دستگاه ، انتقال آن به نمایندگی کار آسانی نیست به همین جهت مجموعه گارانتی خدمات تعمیر پرینتر کونیکا در محل را برای مشتریان گرامی انجام می دهد. به این صورت که ابتدا با شماره تلفن درج شده در وبسایت با مجموعه گارانتی تماس گرفته و درخواست تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در محل را توسط مشاورین این مجموعه ثبت می نمایید. بعد از انجام این کار ، تعمیرکار سیار در سریع ترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر شما جهت تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا مراجعه می نماید.

 

واحد مرکزی تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا

واحد مرکزی تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا تمامی اقدامات مربوط تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا را ابتدا به صورت کاملا تخصصی و به وسیله تجهیزات پیشرفته عیب  یابی می نماید. پس از عیب یابی توسط دستگاه های پیشرفته متخصصین زبده شرکت گارانتی ، که از معتبرترین نمایندگی تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا می باشد اقدام به تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا می کنند. تعمیرکاران در زمان تعمیر پرینتر تمامی سعی خود را می کنند تا قطعات اصلی دستگاه پرینتر را تعمیر کنند اما در صوت نیاز از قطعات اصلی و فابریک جهت تعویض قطعه معیوب استفاده می کنند تا عمر و کیفیت بیشتری دستگاه پرینتر داشته باشد.

مشتریان گرامی که قصد تعمیر و یا سرویس پرینتر کونیکا مینولتا را دارند می توانند با شماره ی 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین واحد مرکزی تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا شما را در تعمیر این پرینتر راهنمایی کنند.

مجموعه گارانتی از شنبه تا پنجشنبه به غیر از روزهای جمعه و تعطیل از ساعت 9 الی 18 آماده خدمات رسانی به شما کاربران عزیز می باشد.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/10/21

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00