تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

خرید کارتریج شارپ


برای خرید کارتریج شارپ در شرکت گارانتی باید به کارشناسان فروش این مجموعه مراجعه نمایید تا به شما تمامی توضبحات لازم را ارائه کنند. کارتریج هایی که توسط شرکت سازنده پرینتر ساخته می شوند با کارتریج هایی که شرکت های متفرقه می سازند بسیار با یکدیگر تفاوت دارند. کارتریج های اصلی دارای سازگاری و کیفیت عالی هستند که کارتریج های طرح این قابلیت ها را ندارند.

 

 

 در زمان خرید کارتریج شارپ حتما توجه داشته باشید که کارتریج های اصلی و اورجینال برای دستگاه خود خریداری نمایید زیرا خرید کارتریج تقلبی باعث می شود بعد از مدتی به دستگاه آسیب جدی وارد شود. شرکت گارانتی تمامی کارتریج های شارپ را به صورت عمده و تکی زیر قیمت بازار به فروش می رساند. بهترین راه برای خرید مطمئن کارتریج شارپ ، مراجعه به مراکز معتبر و نمایندگی فروش کارتریج شارپ می باشد. قیمت کارتریج های اصلی و طرح با توجه به کارایی آن ها دارای تفاوت بسیار می باشند که باید در زمان خرید به بودجه در نظر گرفته شده دقت کرد. مشتریان گرامی که قصد خرید کارتریج شارپ را دارند می توانند از شنبه تا پنجشنبه به جز جمعه ها و تعطیلات از ساعت 9 الی 18 با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین فروش شرکت گارانتی شما را راهنمایی کنند.

 

نمایندگی فروش قطعات فتوکپی شارپ

شرکت گارانتی دارای نمایندگی فروش قطعات فتوکپی شارپ می باشد که با ارائه تمامی خدمات توانسته رضایت مشتریان گرامی را به دست بیاورد. کارشناسان این نمایندگی پیشنهاد می کند برای خرید قطعات دستگاه کپی شارپ به مراکز معتبر و یا نمایندگی شارپ مراجعه نمایید تا از لحاظ کیفیت قطعه خیالتان آسوده باشد. نمایندگی قطعات شارپ تمامی قطعات خود را زیر قیمت بازار به مشتریان گرامی ارائه می کند. برای خرید می توانید به صورت حضوری و یا تلفنی اقدام فرمایید.

 

اطلاعات مهم در ارتباط با خرید کارتریج شارپ

  1. در زمان خرید به مواد مصرفی مورد نیاز خود دقت فرمایید زیرا اگر احتیاجی به چاپ مطالب رنگی ندارید بهتر است از کارتریج های تک رنگ استفاده کنید. استفاده از کارتریج های رنگی دارای هزینه های بیشتری نسبت به کارتریج تک رنگ می باشد.
  2. زمانی که می خواهید اقدام به خرید کنید دقت فرمایید تا مدل دستگاه شما با مدل کارتریج یکی باشد زیرا کارتریج ها متناسب با دستگاه خود ساخته شده اند و با دستگاه دیگری سازگاری ندارند.
  3. برای خرید بهتر است به مراکز معتبر و یا نمایندگی شارپ مراجعه کنید تا قطعه خریداری شده دارای ضمانت باشد. ضمانت نامه به شما کمک می کند تا در زمان خرابی و یا هر مشکل دیگری بتوانید بدون پرداخت هزینه ، قطعه خریداری شده را تعمیر کنید.

 

خرید انواع کارتریج های شارپ

مجموعه گارانتی تمامی مدل های کارتریج شارپ را که در ذیل شرح داده شده است با کیفیت اورجینال به فروش می رساند :

* خرید کارتریج سه کاره شارپ مدل AR-6020N 

* خرید کارتریج شارپ مدل AR-6023N

* خرید کارتریج شارپ مدل Sharp AR-X201

* خرید کارتریج سه کاره شارپ مدل AR-6020D

* خرید کارتریج شارپ مدل Sharp AR-X311N

* خرید کارتریج سه کاره شارپ مدل AR-M460N

* خرید کارتریج سه کاره شارپ مدل AR-X202

* خرید کارتریج شارپ مدل AR-6020

* خرید کارتریج شارپ رنگی مدل MX-2614N

* خرید کارتریج چند کاره رنگی شارپ مدل DX-2500N

* خرید کارتریج سه کاره شارپ مدل AR-6031N

* خرید کارتریج شارپ مدل Sharp AR-X180

* خرید کارتریج سه کاره شارپ مدل AR-6131N

* خرید کارتریج شارپ مدل AR-M451

* خرید کارتریج شارپ مدل Used MX-B200

* خرید کارتریج شارپ مدل AR-M452X

* خرید کارتریج شارپ مدل Sharp AR-X200D

* خرید کارتریج شارپ مدل Sharp AR-203EX

* خرید کارتریج شارپ مدل AR-5731

* خرید کارتریج شارپ مدل Sharp AR-X201D

* خرید کارتریج شارپ مدل Sharp AR-X230N

* خرید کارتریج شارپ مدل Sharp AR-X231N

* خرید کارتریج شارپ مدل AR-5631X

* خرید کارتریج سه کاره شارپ مدل MX-M264N

* خرید کارتریج سه کاره شارپ مدل Used MX-M283N

* خرید کارتریج رنگی شارپ مدل MX-3100N Used

* خرید کارتریج رنگی شارپ مدل MX-4100N Used

* خرید کارتریج چند کاره شارپ مدل Used MX-M200D

* خرید کارتریج چند کاره شارپ مدل MX-M464N

* خرید کارتریج چند کاره شارپ مدل MX-M260 Used

* خرید کارتریج شارپ سه کاره مدل Used MX-M202D

* خرید کارتریج چند کاره شارپ مدل MX-M503U Used

* خرید کارتریج چند کاره شارپ مدل MX-M453N Used

* خرید کارتریج چند کاره شارپ مدل MX-M363N Used

* خرید کارتریج شارپ مدل AR-M451 Used

* خرید کارتریج سه کاره شارپ مدل MX-M754N

 

تفاوت کارتریج اصلی و طرح شارپ

کارتریج اصلی شارپ

 تمامی کارتریج های اصلی در زمانی که دستگاه در حال ساخته شدن است تولید می شوند و لوگوی مخصوص یا همان برند شرکت شارپ روی آن هک می شود. محصولات اصلی و تولید کارخانه همیشه دارای کیفیت خوب و طول عمر بالایی می باشند.

کارتریج طرح شارپ

نسخه های کپی توسط شرکت های متفرقه و چینی تولید می شوند که از لحاظ ظاهری هیچ گونه تفاوتی ندارند و قابلیت شارژ دوباره را دارند اما از لحاظ کیفیت و طول عمر از نسخه های اصلی بسیار متفاوت هستند. شرکت گارانتی با توجه به نیاز های بازار هر دو مدل کارتریج اصلی و طرح شارپ را موجود کرده است تا مشتریان گرامی بتوانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کارتریج کنند.

 

فروش کارتریج شارپ

شرکت گارانتی به شما پیشنهاد می کند برای خرید کارتریج شارپ به نمایندگی فروش کارتریج شارپ مراجعه کنید تا کارتریج های اورجینال و با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری نمایید. نمایندگی های شارپ در تهران آماده خدمت رسانی در زمینه خرید کارتریج شارپ و قطعات دیگر پرینتر و دستگاه کپی می باشد. همچنین شما می توانید برای شارژ کارتریج خود به شرکت گارانتی مراجعه نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن کارتریج شارپ شما با بهترین مواد مصرفی شارژ شود. شرکت گارانتی دارای خدمات پس از فروش می باشد که در صورت ایجاد مشکل برای شما کارشاسنان این مجموعه شما را یاری می کنند.

شرکت گارانتی همه ی روزهای هفته از ساعت 9 الی 18 به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل آماده پاسخگویی به شما کاربران عزیز می باشد. برای دریافت خدمات می توانید با شماره ی 02172036 تماس بگیرید تا کارشناسان فروش شرکت گارانتی شما را در امر خرید قطعات شارپ راهنمایی کنند.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/10/15

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00