تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیرات پرینتر کیوسرا


تعمیر پرینتر کیوسرا در یکی از معتبرترین نمایندگی تعمیر پرینتر کیوسرا ، به دست کارشناسان زبده و حرفه ای صورت می گیرد که می توانند به بهترین شکل تعمیرات را برای شما انجام دهند. مجموعه گارانتی به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات پرینتر کیوسرا تمامی محصولات کیوسرا از جمله پرینتر و دستگاه کپی کیوسرا را سرویس و تعمیر می کند. شرکت گارانتی دارای بهترین کارشناسان و تعمیرکاران می باشد که در سریع ترین زمان تعمیرات چاپگر پرینتر کیوسرا را انجام می دهند. مشتریان گرامی که قصد تعمیر پرینتر کیوسرا را دارند می توانند با شماره درج شده در سایت تماس بگیرند و یا از طریق وبسایت ثبت درخواست تعمیر کنند تا کارشناسان مجموعه گارانتی با شما تماس بگیرند.

 

فهرست 

نمایندگی تعمیرات پرینتر کیوسرا 

خدمات تعمیر پرینتر کیوسرا 

واحد تعمیرات پرینتر کیوسرا 

تعمیر پرینتر کیوسرا در محل 

تعمیر انواع پرینتر کیوسرا 

 

نمایندگی تعمیرات پرینتر کیوسرا

نمایندگی تعمیرات پرینتر کیوسرا تمامی مدل های این برند را تعمیر و سرویس می کند. متخصصین این نمایندگی توانایی و تخصص لازم در زمینه تعمیر پرینتر کیوسرا را دارند و می توانند تمامی عیب ها و مشکلات قطعات معیوب را برطرف کنند. پرینتر کیوسرا در تهران و کرج دارای نمایندگی های فعال در زمینه تعمیر پرینتر کیوسرا می باشند که به صورت متخصر برای شما توضیح داده خواهد شد. نمایندگی پرینتر کیوسرا در تهران و شرق تهران آمادگی هرگونه خدمات تعمیر و سرویس پرینتر را دارد در این نمایندگی از بهترین و برترین تعمیرکاران و کارشناسان استفاده شده است تا بتواند در تعمیر پرینتر کیوسرا بهترین عملکرد را داشته باشد. همچنین نمایندگی تعمیر پرینتر کیوسرا در کرج نیز دارای تجهیزات و ابزار آلات پیشرفته صنعتی برای تعمیر و عیب یابی پرینتر می باشد که قابلیت عیب یابی تمامی مدل های پرینتر اعم از لیزری ، جوهر افشان و ..... را دارد که به وسیله متخصصین خود می تواند اقدام به تعمیر تخصصی پرینتر کند. نمایندگی تعمیرات پرینتر کیوسرا از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 18 به جز روزهای جمعه و تعطیلات آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشد.

 

خدمات تعمیرات پرینتر کیوسرا

* سرویس کامل پرینتر کیوسرا                                 * تعمیر و تعویض لیزر پرینتر کیوسرا

* تعمیرات مادربرد پرینتر کیوسرا                             *  سرویس کامل پرینتر تک کاره کیوسرا

* شارژ تمامی پرینتر های کیوسرا                            *  سرویس کامل پرینتر چند کاره کیوسرا

* تعمیرات مین برد پرینتر                                       *  شارژ پودر کارتریج لیزری کیوسرا

* تعمیر و سرویس پیکاپ پرینتر                              * سرویس های نرم افزاری پرینتر کیوسرا

* تعمیر و سرویس فیوزینگ پرینتر کیوسرا               *  تعمیر و سرویس درام پرینتر کیوسرا

* تعمیرات تمامی کارتریج های پرینتر کیوسرا           * شارژ کارتریج پرینتر کیوسرا

در صورتی که هر گونه خدمات به جز مواردی که در بالا قید شده است نیاز داشتید با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید تا مشاورین این مجموعه شما را راهنمایی نمایند.

 

واحد تعمیرات پرینتر کیوسرا

واحد تعمیرات پرینتر کیوسرا برای تعمیر هر یک از محصولات برند کیوسرا بخش های مجزایی را تشکیل داده است و هریک از محصولات شرکت کیوسرا به بخش مخصوص خود واگذار می شود تا به صورت تخصصی و حرفه ای ابتدا عیب یابی شده و سپس تعمیرات لازم انجام شود. در هر واحد تجهیزات پیشرفته ای وجود دارد تا با دانش و تجربه تعمیرکاران ، تعمیرات پرینتر کیوسرا به بهترین شکل ممکن انجام گیرد. شرکت گارانتی دارای واحد های تعمیر پرینتر تک کاره کیوسرا ، تعمیر پرینتر سه کاره کیوسرا ، تعمیر پرینتر چند کاره کیوسرا و تعمیر دستگاه کپی کیوسرا می باشد که در تمامی واحد تعمیرات به صورت دقیق و سریع انجام می گیرد.

 

تعمیرات پرینتر کیوسرا در محل

تعمیرات پرینتر کیوسرا در محل را مجموعه گارانتی جهت راحتی کاربران گرامی در نظر گرفته است. معمولا کاربران استفاده کننده از دستگاه های اداری تمایلی به جا به جا کردن دستگاه خود ندارند مخصوصا کارفریان کارخانه جات که از دستگاه های صنعتی و وبزرگ استفاده می کنند. در بعضی مواقع هم ممکن است در هنگام جا به جایی دستگاه اداری دچار صدمه و ضربه شود و آسیب بیشتری ببیند. به دلیل همین مشکلات شرکت گارانتی ، سرویسی به عنوان تعمیر پرینتر در محل گذاشته است تا کاربران عزیزی که توانایی حمل پرینتر را ندارند از شرکت درخواست کنند تا تعمیرکار به محل دستگاه اداری بیاید و اقدام به تعمیر آن کند. تعمیرکارانی که برای سرویس پرینتر در محل حاضر می شوند تمامی تجهیزات لازم را به همراه خود می آورند تا در حد توان بتوانند پرینتر شما را در محل تعمیر کنند. در بعضی مواقع خرابی پرینتر به حدی جدی می باشد که احتیاج به تعمیرات جنرال دارد در این صورت اگر مشتری تمایل به تعمیر پرینتر داشته باشد دستگاه پرینتر کیوسرا به واحد تعمیرات پرینتر کیوسرا در شرکت گارانتی حمل می شود و تمامی تعمیرات و خدمات شرکت گارانتی بر روی پرینتر انجام می گیرد. برای دریافت خدمات تعمیر پرینتر کیوسرا در محل کافیست با شماره ی 02172036 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

 

تعمیر انواع پرینتر های کیوسرا

مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی تمامی مدل های پرینتر کیوسرا را که در ذیل ذکر شده است را تعمیر و سرویس می نماید :

  • تعمیر پرینتر کیوسرا مدل ECOSYS M6535cidn Kyocera

  • تعمیر پرینتر کیوسرا مدل ECOSYS M6035cidn Kyocera

  • تعمیر پرینتر کیوسرا مدل ECOSYS P7040cdn Kyocera

  • تعمیر پرینتر کیوسرا مدل ECOSYS P7040cdn Kyocera

  • تعمیر پرینتر رنگی کیوسرا مدل ECOSYS P6035cdn Kyocera

  • تعمیر پرینتر کیوسرا مدل ECOSYS P6130cdn Kyocera

  • تعمیر پرینتر چندکاره کیوسرا مدل ECOSYS FS-C8525MFP Kyocera

  • تعمیر پرینتر چندکاره کیوسرا مدل ECOSYS FS-C8520MFP Kyocera

  • تعمیر پرینتر رنگی لیزری کیوسرا مدل ECOSYS FS-C5350DN Kyocera

  • تعمیر پرینتر لیزری رنگی کیوسرا مدل ECOSYS FS-C5400DN Kyocera

  • تعمیر پرینتر لیزری رنگی کیوسرا مدل ECOSYS FS-C8650DN Kyocera

  • تعمیر پرینتر لیزری رنگی کیوسرا مدل ECOSYS P7035cdn Kyocera

 

تعمیرات تخصصی پرینتر کیوسرا

تعمیر درام پرینتر کیوسرا

از خدمات و تعمیرات دیگر شرکت گارانتی می توان به تعمیر درام پرینتر کیوسرا اشاره کرد. درام در کارتریج های لیزری نقش مهمی دارد. به این صورت که اگر کارتریج شما دارای بهترین نوع تونر هم باشد اما درام شما خراب و یا بی کیفیت باشد نتیجه چاپ خوب نمی شود زیرا این دو در کنار یکدیگر تکمیل می شوند و یک چاپ خوب را ارائه می دهند. درام در پرینتر وظیفه انتقال تصاویر را دارد و در صورت خرابی درام بهترین گزینه تعویض درام است زیرا هم سریع تر و هم مطمئن تر از تعمیر درام است. در صورتی که دستگاه شما به بررسی تعمیرکار نیاز داشت با نمایندگی تعمیرات پرینتر کیوسرا تماس بگیرید.

 

تعمیر لیزر پرینتر کیوسرا

پرینتر های لیزری نسبت به پرینتر های جوهر افشان در منازل و اداره جات بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است. لیزر پرینتر های کیوسرا بعد از مدتی دچار خرابی و اختلال می شوند که نیاز به تعمیر پیدا می کنند البته هر قطعه الکترونیکی بعد از مدتی دچار خرابی می شود و فقط لیزر پرینتر کیوسرا اینگونه نیست. لیزر پرینتر از قطعات مختلفی مانند برد ، لیزر ، برد موتور و آیینه های کوچک عدسی تشکیل شده است که موجب چاپ  می شوند. هر کدام از این بخش ها نقش به سزائی در چاپ دارند و خرابی هرکدام می تواند موجب کمبود هایی در چاپ شود. در صورتی که به تعمیر لیزر پرینتر کیوسرا نیاز داشتید با نمایندگی تعمیرات کیوسرا تماس بگیرید.

 

تعمیر پیکاپ پرینتر کیوسرا

پیکاپ یا همان کاغذ کش از قطعاتی است که در اولین و آخرین عملیات چاپ تاثیر دارد به گونه ای که در زمان عملیات چاپ کاغذ را به کاغذ کش میانی جهت عملیات چاپ می دهد و کاغذ کش میانی در نهایت به کاغذ کش پایانی برگه چاپ شده را می دهد تا به خارج از دستگاه هدایت کند. این قطعه از نوار پلاستیکی تشکیل شده است که می تواند در صورت کثیفی اقدام به کشیدن کاغذ نکند. شما می توانید تعمیر و ترمیم پیکاپ را به نمایندگی پرینتر کیوسرا بسپارید تا بهترین عملیات تعمیر روی آن صورت گیرد.

 

شرکت تعمیرات هوشمند گارانتی از بهترین نمایندگی تعمیر پرینتر های کیوسرا در تهران می باشد

 

واحد مرکزی تعمیر پرینتر کیوسرا

واحد مرکزی تعمیر پرینتر کیوسرا در تهران و شرق تهران توانسته است با ارائه تعمیرات پرینتر کیوسرا بهترین رتبه را در میان رقبای خود کسب کند. مجموعه گارانتی همواره در تلاش است تا با انجام بهترین خدمات در زمینه ی تعمیرات پرینتر کیوسرا رضایت مشتریان گرامی را بدست آورد. پرینتر نقش مهمی در مکان های عمومی دارد و همچنین دارای قطعات الکترونیکی و مصرفی است که بعد از مدتی استفاده ، نیازمند تعمیر می شود. بهترین راه برای جلوگیری از خرابی پرینتر کیوسرا ، سرویس های دوره ای است که از مشکلات جدی و جبران ناپذیر جلو گیری می کند. چنانچه دستگاه پرینتر کیوسرا شما دچار خرابی شده است و احتیاج به تعمیر دارد می توانید با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید تا مشاورین شرکت گارانتی شما را در تعمیر پرینتر راهنمایی کنند. کارشناسان مجموعه گارانتی همه ی روزهای هفته به غیر از جمعه ها و ایام تعطیل از ساعت 9 الی 18 آماده خدمات رسانی به شما کاربران عزیز می باشند.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/6/11

آخرین تغییرات :1400/9/29


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   3.00   امتیاز متوسط   4.0   بالاترین امتیاز   5.00