تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

مرکز فروش قطعات ماکروفر و مایکروویو


قطعات ماکروفر (مایکروویو)، در مجموعه گارانتی تامین و بصورت کلی یا جزئی ارائه می گردد. گارانتی مرکز فروش قطعات داخلی مایکروفر مانند مگنترون، سه پایه فلزی، سینی پیرکس و دیگر قطعات را در تهران است. گارانتی با حذف واسطه های فروش قطعات ماکروفر در تهران و ایران علاوه بر اینکه این محصولات را سرویس و تعمیر می کند، ضمانت نیز کرده و برای مدت 6 ماه نیز تعویض خواهد کرد.

برای خرید آنلاین قطعات می توانید از لینک ذیل وارد فروشگاه قطعات بشوید

فروشگاه قطعات ماکروفر

 

 

فروش قطعات ماکروفر سامسونگ

ماکروفر سامسونگ یکی از پرفروشترین ماکروفرهای سطح بازار ایران می باشد. بالطبع تقاضا برای قطعات ماکروفر سامسونگ نیز بسیار بالا است. گارانتی با توجه به این موضوع جهت فروش قطعات ماکروفر سامسونگ را تامین کرده است. برای خرید قطعات ماکروفر سامسونگ می توانید نسبت با شماره های شرکت تماس بگیرید.

 

فروش قطعات ماکروفر ال جی

قطعات ماکروفر الجی با توجه به فروش گسترده این محصولات در ایران در گارانتی بصورت کاملا تخصصی صورت می گیرد. قطعات ماکروفر الجی که در گارانتی ارائه می گردد همگی دارای ضمانت اصل و ضمانت کارکرد بوده و در صورتیکه دچار مشکلی بشوند، از طرف مجموعه گارانتی به رایگان سرویس و تعمیر می شود.

قطعات ماکروفر

تعداد قطعات و اجزاء ماکروفر زیاد است به همین خاطر است جهت خرید قطعات ماکروفر بایستی با نام آنها آشنا باشید همچنین باید نسبت به اطلاعات و مشخصات قطعه آگاهی کامل داشته باشد. برای این موضوع می توانید مشخصات قطعات ماکروفر را از روی اطلاعات که برروی بدنه دستگاه نوشته شده است بررسی کرده تا قطعه درست را خریداری بکنید.

 

مناطق تحت پوشش فروش قطعات ماکروفر (ماکروویو) 

 

تماس با مرکز و بورس قطعات ماکروفر(ماکروویو)

برای تماس با واحد فروش قطعات ماکروفر می توانید با شماره 02172036 تماس بگیرید.

 

آیا فروش آنلاین قطعات ماکروفر دارید

گارانتی برای رفاه حال شما خریداران عزیز خرید آنلاین را فعال کرده است. شما برای خرید قطعات ماکروفر مورد نظر خودتان می توانید به لینک ذیل مراجعه کنید.

فروشگاه آنلاین قطعات ماکروفر

آیا قطعات ماکروفر خریداری شده ضمانت دارند

کلیه محصولات خریداری شده از گارانتی چه بصورت حضوری و چه بصورت غیر حضوری دارای ضمانت بوده و مدت ضمانت برای قطعات الکترونیکی و الکتریکی 4 ماه از زمان فاکتور فروش می باشد. چرا که فرض بر این است که قطعات خریداری شده به سرعت در چرخ مصرف قرار می گیرند.

آیا امکان خرید بصورت حضوری هم فراهم است

با توجه به استقبال شما عزیزان در خصوص خرید قطعات ماکروفر و با توجه به گوناگونی و تعدد قطعات ماکروفر امکان خرید حضوری برای این قطعات وجود دارد. شما می توانید برای این موضوع به آدرس » تهران فلکه سوم تهرانپارس خیابان 196 شرقی پلاک 478 واحد 10 مراجعه کنید.

همچنین لازم به ذکر است با توجه به شرایط کرونایی ممکن است بین 30 تا 50 دقیقه در صف ورود منتظر بمانید. و اکیدا پیشنهاد می گردد نسبت به خرید آنلاین اقدام کنید.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/5/1

آخرین تغییرات :1399/11/20


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   21   پایین ترین امتیاز   0.50   امتیاز متوسط   4.0   بالاترین امتیاز   5.00