تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی تعمیرات جی پاس


نمایندگی تعمیرات جیپاس (GEEPAS) گارانتی در شمال و جنوب شرق و غرب تهران، به عنوان تعمیرگاه مرکزی جی پاس به کلیه دارندگان این محصول خدمات تعمیرات لوازم خانگی این برند را ارائه می نماید. شما می توانید برای تعمیر لوازم خانگی جی پاس خود با واحد تعمیرات لوازم خانگی گارانتی تماس بگیرید.

برای خرید قطعات یدکی جی پاس اینجا کلیک کنید

شماره نمایندگی جی پاس : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

نمایندگی تعمیرات جی پاس

 

لازم به ذگر است گارانتی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران است، که تنها به ارائه خدمات محصولات جی پاس را ارائه می دهد.

گارانتی به عنوان تنها نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جی پاس آموزش های مختلفی را برای شما دارندگان محصولات جی پاس ارائه می دهد. برند جی پاس از معتبرترین برندهای لوازم خانگی می باشد که دارای لوازم خانگی سبک مانند سرخ کن، پلوپز، کتری برق، پنکه و ... است. این شرکت یک برند برند ترکیه ای محسوب می شود که در سالهای 2002 الی 2020 محصولات متنوعی را در زمینه لوازم خانگی تولید کرده است. جی پاس محصولات متنوعی مانند دریل برقی، دستگاه پاپ کورن ساز، ریش تراش زودپز و ... نیز تولید می کند. اما شما دوستان عزیز به عنوان مصرف کننده همواره باید به این نکته توجه داشته باشید که هر دستگاه الکترونیکی روزی ممکن است دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. بنابراین اینجا است که نیاز دارید به نمایندگی مجاز تعمیرات جی پاس مراجعه نمایید.

 

 

 

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جی پاس در تهران و حومه

گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات جیپاس در تهران و حومه کلیه خدمات مربوط به سرویس و تعمیر محصولات این برند را ارائه می دهد. گارانتی با استفاده از متخصصین و کارشناسان امر تعمیر توانسته است با استفاده از تجهیزات به روز تعمیرات لوازم خانگی، کلیه لوازم خانگی را تعمیر و در اختیار شما کاربران عزیز قرار بدهد. کلیه تعمیر کاران مجموعه نمایندگی تعمیرات جی پاس دوره های بروز تعمیرات لوازم خانگی را دیده اند. لذا در خصوص تعمیرات لوازم خانگی خود جای هیچگونه نگرانی ای وجود ندارد.

 

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی جی پاس

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرات محصولات جی پاس دارید می توانید با تماس با شماره های سازمان تماس گرفته و نسبت به دریافت اطلاعات مورد نیاز خود اقدام بکنید. گارانتی تعمیر کلیه محصولات جی پاس از جمله یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و ... را تحت پوشش خود قرار داده و توانسته است رضایتمندی بالایی را از شما عزیزان کسب نماید. همچنین برای آموزش دیدن در خصوص نحوه عملکرد محصولات جی پاس شما می توانید با شماره های بالا تماس بگیرید. کلیه قطعاتی که در مجموعه گارانتی سرویس یا تعویض قطعه می شوند دارای ضمانت هستند و دیگر لازم نیست نگران هزینه ها اضافی بعد از تعمیر باشید. برای تعمیر لوازم های برقی بایستب با یک مجموعه تعمیرگاهی مجاز تماس گرفته تا از صحت عملکرد دستگاه خود بعد از تعمیر اطمینان حاصل کنید. پس از تماس با این نمایندگی، همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود و ممکن است در اولین تماس مشکل دستگاه شما حل بشود. در غیر این صورت تعمیرکاران ما به محل شما اعزام خواهند شد و بطور کاملا تخصصی تعمیرات لوازم جی پاس شما را انجام خواهند داد. همانطور که قبلا هم ذکر شد گارانتی قطعات اصلی و معتبر این دستگاه ها را تامین کرده اصلا جای نگرانی در خصوص مشکلات دستگاه نبایستی داشته باشید.

 

تمامی هزینه هایی که در خصوص تعمیرات از شما دریافت شده است، فاکتور رسمی نمایندگی را خواهد داشت که هنگام اتمام تعمیرات، از سوی تعمیر کاران خدمت شما عزیزان ارائه می شود. همچنی تعمیرکاران ما پس از تعمیرات، برگه گارانتی به شما تحویل خواهند داد.

 

نمایندگی تعمیر جی پاس در تهران

مجموعه گارانتی، به عنوان نمایندگی تعمیرات جی پاس تهران بصورت کاملا تخصصی، با بهره گیری از متخصصان این موضوع بصورت شبانه روز در خدمت شما دارندگان محصولات جی پاس می باشد. در صورتی نیاز به تماس و مشاوره با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جی پاس دارید می توانید با شماره مندرج در بالا تماس بگیرید تا کارشناسان گارانتی در اسرع وقت نسبت به این ارسال کارشناس برای بازدید از لوازم خانگی سنگین مانند یخچال یا ماشین لباسشویی شما داشته باشند.

 

گارانتی تنها نمایندگی جیپاس در تهران

 

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جی پاس در محل(منزل)

گارانتی، به عنوان نمایندگی تعمیرات محصولات جی پاس با شعار تعمیرات هوشمند، برای محصولات جی پاسی که نمی توان آن را جابجا کرد، خدمات در محل را راه اندازی کرده است. شما می توانید هنگام تماس با مجموعه گارانتی، بعد از ارائه توضیحات لازم به اپراتور، نسبت به ذکر این موضوع که نیاز به ارسال کارشناس جهت تعمیر جیپاس در محل دارید اقدام کنید تا گارانتی نسبت به این موضوع اقدامات لازم را صورت بدهد.

اقدامات گارانتی بعد از تماس

بعد از تماس شما با مجموعه گارانتی، به عنوان نمایندگی تعمیرات جی پاس به چند بخش تقسیم بندی می شود:

  1. بعد از تماس شما با گارانتی در خواست شما در مجموعه ثبت می شود.
  2. در صورت تمایل پیک دریافت کالا برای شما ارسال می شود(البته هزینه پیک رایگان نمی باشد).
  3. در صورتیکه بتوانید محصول جی پاس خود را به تعمیرگاه بفرستید می توانید به آدرس گارانتی ارسال کنید.
  4. درصورتیک نیاز به ارسال کارشناس باشد، گارانتی کارشناس تعمیرات محصولات جی پاس را برای کارشناسی ارسال می کند.

گارانتی برای رضایت شما مشتریان عزیز در کلیه نقاط تهران خدمات تعمیرات محصولات جی پاس را ارئه میدهد. فقط کافیست با شماره تلفن ذکر شده در بالا تماس بگیرید.

 

کالاهایی که در نمایندگی جی پاس تعمیر و سرویس می شوند:

  1. سرویس و تعمیر پپلوپز جی پاس
  2. سرویس و تعمیر آب سرد کن جی پاس
  3. سرویس و تعمیر ماکروفر جی پاس
  4. سرویس و تعمیر یخچال جی پاس
  5. سرویس و تعمیر زودپز جی پاس
  6. سرویس و تعمیر چراغ قوه جی پاس
  7. سرویس و تعمیر پنکه جی پاس

 

نمایندگی مرکزی جیپاس

گارانتی به عنوان نمایندگی جیپاس مرکزی در ایران با توان بالای متخصصین خود در اسرع وقت نسبت به تعمیر و بروزرسانی محصولات جیپاس اقدام می کند. در صورت نیاز به دانستن اطلاعات بیشتر در خصوص اینکه محصولات جی پاس چگونه عمل می کند می توانید با شماره گارانتی تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهد.

 

نمایندگی تعمیرات مرکزی جی پاس

خدمات پس از فروش جیپاس و شماره نمایندگی

شماره تلفن نمایندگی تعمیرات جیپاس در غرب تهران : 02172036

شماره تلفن نمایندگی تعمیرات جیپاس در شرق تهران : 02172036

مجموعه گارانتی با داشتن کادری مجرب به عنوان نمایندگی تعمیرات جیپاس در تهران، شرق غرب شمال و جنوب تهران همواره خدمات خود را با بالاترین کیفیت در اختیار شما کاربران عزیز می گذارد.

در صورت تمایل می توانید مقالات مرتبط با تعمیر محصولات جیپاس را در لینک های ذیل مشاهده بکنید.

در صورتیکه از پلوپز جی پاس استفاده می کنید تعمیر پلوپز جیپاس مقاله ای است که توسط آن شما می توانید نسبت به تعمیر این محصول اطلاعاتی کلی بدست بیاورید. که شاید دیگر نیازی به مراجعه به نمایندگی تعمیر محصولات جی پاس نداشته باشد.

 

خدمات نمایندگی تعمیرات جی پاس

 

چه خدماتی توسط نمایندگی جی پاس انجام می شود؟


خدمات گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات جی پاس، بصورت شبانه روزی انجام می گیرد. خدماتی که در وب سایت گارانتی به شرح ذیل است. بعد از ثبت درخواست شما در وب سایت گارانتی، کارشناسان گارانتی با شما تماس خواهند گرفت. در صورت لازم کارشناسان گارانتی به منزل شما مراجعه کرده و کالای شما را جهت تعمیر دریافت می کنند. همچنین بعد از تعمیر دستگاه مجموعه گارانتی کالای شما را درب منزلتان خواهند آورد. البته این هزینه ایاب رایگان نمی باشد. اما باتوجه به اینکه 

 

چگونه درخواست تعمیر خود را در نمایندگی تعمیرات جی پاس ثبت کنیم؟


در صورتیک محصول جی پاس شما با مشکل مواجه شده است، می توانید بصورت تلفنی با شماره 02172036 تماس بگیرید یا اینکه با ثبت در سامانه نسبت به ثبت الکترونیکی در خواست خود اقدام کنید.
 

شرایط ضمانت، در نمایندگی تعمیرات جی پاس چگونه است؟


گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیر جی پاس، برای جلب رضایت مشتریان عزیز در زمینه تعمیر لوازم برقی، قطعاتی که هنگام تعمیر تعویض شده اند را برای مدت 3 ماه ضمانت می کند و در صورتیکه قطعه ای تعمیر شد برای مدت 1 ماه آن قطعه تعمیری را نیز ضمانت خواهد کرد.

 

سر آخر گارانتی، به عنوان نمایندگی تعمیر جی پاس با داشتن رضایتمندی بالایی را از شما عزیزان دریافت کرده است. لذا در صورت داشتن هرگونه سوال یا مطلبی که برای شما مبهم می باشد می توانید با شماره های مندرج در بالا تماس بگیرید.

 

خدمات نمایندگی تعمیرات جی پاس شامل چه محصولاتی می شود؟

تعمیر پلوپز جی پاس
تعمیر پلوپز جی پاس

تعمیر پلوپز جی پاس از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات جی پاس گارانتی می باشد. برای اطلاعات بیشتر روی لینک ذیل کلیک کنید.

تعمیر پلوپز جی پاس
تعمیر پلوپز جی پاس
تعمیر چای ساز جی پاس

تعمیر چای ساز جی پاس از خدمات تخصصی نمایندگی جی پاس گارانتی می باشد. برای اطلاعات بیشتر روی لینک ذیل کلیک کنید.

تعمیر چای ساز جی پاس

 

تعمیر زودپز برقی جی پاس توسط تعمیرکار نمایندگی

زودپز برقی جی پاس، یک از پرفروشترین و به قیمت ترین زودپز برقی های موجود در بازار ایران است. این زودپز برقی به مرور زمان و بنا به میزان استفاده ای که از آن می شود، دچار خرابی شده و نیاز به سرویس و تعمیرات دارد. ایراداتی که به مرور دستگاه دچار آن می شود عبارتند از:

  1. قابمله دستگاه ساییده می شود که به مرور نیاز است تا آنرا تعویض یا تعمیر کرد. به همین خاطر قابلمه یدکی زودپز جی پاس توسط مجموعه گارانتی تامین و به فروش می رسد.
  2. تایمر دستگاه بعد از گذشت مدتی از زمان کارکرد دستگاه از کار افتاده و دیگر مانند قبل کار نمیکند یا گیر می کند. برای رفع این موضوع نیز شما با گارانتی تماس گرفته تا تایمر دستگاه را تعویض نمایید.
  3. دستگاه روشن نمی شود. در این حالت ممکن است سیم رابط دستگاه مشکل داشته باشد یا اینکه المنت دستگاه سوخته باشد که باز هم نیاز به تماس با این نمایندگی دارد.

 

تماس با نمایندگی تعمیرات جی پاس

برای تماس با نمایندگی تعمیرات جی پاس می توانید با شماره 02172036 تماس بگیرید.

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات جی پاس در شمال تهران

تجریش، سوهانک، دارآباد، آجودانیه، اقدسیه،هروی، میرداما، ظفر، دولت، شریعتی، دروس، پاسداران، اندرزگو، جردن، الهیه، ولنجک، زعفرانیه، نیاوران

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات جی پاس در جنوب تهران

انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات جی پاس در شرق تهران، لواسانات و پردیس

تهرانپاس، نارمک، رسالت، فرجام، پیروزی، حکیمیه، لواسانات

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات جی پاس در غرب تهران، کرج، فردیس، شهریار

آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر، شهر قدس، گرم دره، اندیشه

محدوه تحت پوشش نمایندگی تعمیرات جی پاس در شهرک غرب و سعادت آباد

شهرک غرب، سعات آباد

 

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/2/24

آخرین تغییرات :1400/3/8


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   29   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   4.1   بالاترین امتیاز   5.00