تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

فروش قطعات چرخ خیاطی


فروش قطعات و لوازم چرخ خیاطی بصورت کاملا تخصصی در فروشگاه اینترنتی گارانتی صورت می گیرد. برای تهیه قطعات و لوازم چرخ خیاطی خود می توانید درخواست خود را در سامانه گارانتی ثبت نمایید تا در اسرع وقت نسبت به بسته بندی و ارسال آن اقدامات لازم صورت داده شود. عمده لوازمی که در مجموعه گارانتی بفروش می رسد عبارتند از پدال، کارتل، ماکو و دینام چرخ خیاطی، که برای هر یک از مدل های مربوط به چرخ ها قیمتها فروش متفاوت است.

 

 

برای ورود به فروشگاه قطعات روی لینک روبرو کلیک کنید---> فروشگاه آنلاین قطعات چرخ خیاطی

 

در صورتیکه نتوانستید قطعه مورد نظر خود را پیدا کنید با شماره واحد تامین قطعات تماس بگیرید : 02172036

 

لوازم چرخ خیاطی شامل چه برندهایی است؟

فروش قطعات و لوازم چرخ خیاطی در گارانتی، برای کلیه برندهای معتبر چرخ ایرانی و خارجی انجام می شود. این لوازم همگی اصل بوده و 99 درصد آنها آکبند می باشند. در پاره ای از موارد، بعضی از آنها استوک هستند و آن هم بخاطر اینکه این قطعات تولید جدید ندارند.  لوازم  چرخ خیاطی ای که توسط گارانتی برای چرخ های قدیمی، تامین و بفروش می رسند با توجه با سال ساخت آنها ممکن است مصرف شده یا اصطلاحا استوک باشند. چرا که از انبارهای خارجی و داخلی تهیه شده اند. 

 

فروش قطعات چرخ خیاطی

 

قطعات و لوازم چرخ خیاطی برای چه برندهایی تامین می شود؟

لوازم چرخ خیاطی در گارانتی، بصورت کاملا تخصصی تامین و به فروش می رسد. همچنین لوازم چرخ خیاطی صنعتی در اولویت کار قرار گرفت، و تامین شده و در فروشگاه اضافه گردیده است. قطعات برندهایی که در گارانتی بفروش میر سند عبارتند از :

  • قطعات و لوازم یدکی چرخ خیاطی سینگر

  • قطعات و لوازم یدکی چرخ خیاطی المپیا

  • قطعات و لوازم یدکی چرخ خیاطی ژانومه

  • قطعات و لوازم یدکی چرخ خیاطی برادر

  • قطعات و لوازم یدکی چرخ خیاطی جک

  • قطعات و لوازم یدکی چرخ خیاطی کاچیران

  • قطعات و لوازم یدکی چرخ خیاطی ژوکی

  • قطعات و لوازم یدکی چرخ خیاطی تویوتا

  • قطعات و لوازم یدکی چرخ خیاطی هسکوارنا

ضمانت قطعات و لوازم چرخ خیاطی

کلیه قطعات و لوازم چرخ خیاطی که در فروشگاه گارانتی تامین و به فروش می رسند، بستگی به نوع آن دارای 1 الی 3 ماه ضمانت هستند. لذا هنگام خرید قطعات نسبت به گرفتن فاکتور اقدام فرمایید. چرا که بعدا و هنگام استفاده از ضمانت نامه، نیاز به فاکتور خرید جهت شناسایی قطعه بفروش رسیده، می باشد.

 

لوازم چرخ خیاطی صنعتی

با توجه به نیاز روز افزون صنعت تولید لباس، در خصوص استفاده از چرخ های صنعتی، متعاقبا مصرف لوازم چرخ خیاطی صنعتی نیز بالا گرفته است. با افزایش تقاضا برای قطعات چرخ خیاطی صنعتی فروشگاه گارانتی در کنار واحد تعمیر چرخ خیاطی صنعتی، فروشگاه لوازم چرخ خیاطی صنعتی را راه اندازی کرده است. فروش قطعات و لوازم چرخ خیاطی صنعتی در گارانتی هم بصورت آنلاین و هم بصورت تلفنی می باشد. در این فروشگاه علاوه بر فروش قطعات چرخ خیاطی صنعتی، مقالاتی نیز وجود دارد که به معرفی قطعات چرخ خیاطی صنعتی می پردازد.

 

لوازم چرخ خیاطی صنعتی

 

فروش بصورت عمده لوازم و قطعات یدکی چرخ خیاطی

مجموعه گارانتی به عنوان فروشگاه لوازم یدکی چرخ خیاطی تهران، کلیه قطعات چرخ خیاطی خانگی و صنعتی را برای شما همکاران گرامی بصورت عمده نیز تامین و بفروش می رساند. گارانتی با ایجاد بورس لوازم یدکی چرخ خیاطی تهران، بصورت آنلاین(اینترنتی) توانسته سهم کوچکی در راستای تامین نیاز شما عزیزان در خصوص خرید لوازم یدکی چرخ خیاطی داشته باشد. شما می توانید برای خرید قطعات چرخ خیاطی با مجموعه گارانتی مشاوره کنید یا مستقیما از فروشگاه قطعات چرخ خیاطی گارانتی خرید نمایید.

 

ضمانت قطعات چرخ خیاطی

قطعات مکانیکی چرخ خیاطی، کلا ضمانت ندارند. اما بصورت کلی کلیه قطعات برقی چرخ خیاطی مانند برد چرخ خیاطی و دینام چرخ خیاطی دارای گارانتی بوده و دیگر نیازی نیست نگران خرید قطعات الکترونیکی چرخ خیاطی باشید.

 

گارانتی بزرگترین مرکز فروش قطعات چرخ خیاطی در ایران می باشد

 

 

 

لوازم یدکی چرخ خیاطی خیام

مجموعه فروشگاهی گارانتی با ایجاد واحد فروش قطعات چرخ خیاطی در خیابان خیام توانسته کلیه نیازهای مربوط به شما عزیزان در خصوص قطعات چرخ خیاطی تامین و بفروش برساند.

 

 

قطعات چرخ خیاطی قدیمی

گارانتی، با دایر کردن بزرگترین مرکز فروش قطعات چرخ خیاطی قدیمی، کلیه قطعات چرخ های قدیمی را بصورت کاملا تخصصی بصورت نو و استوک ارائه می دهد. در صورتیکه شما صاحب یک چرخ خیاطی قدیمی هستید جای هیچ گونه نگرانی برای خرید قطعات چرخ خیاطی قدیمی ندارید. کافی با این مرکز تماس بگیرید تا نیاز شما به قطعات رفع گردد.

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی فروش قطعات چرخ خیاطی در تهران

 

تماس با نمایندگی فروش قطعات چرخ خیاطی در تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیرات فلر می توانید با شماره 02172036 تماس بگیرید.

محدوده تحت پوشش بورس لوازم چرخ خیاطی در شمال تهران

تجریش، سوهانک، دارآباد، آجودانیه، اقدسیه،هروی، میرداما، ظفر، دولت، شریعتی، دروس، پاسداران، اندرزگو، جردن، الهیه، ولنجک، زعفرانیه، نیاوران

محدوده تحت پوشش نمایندگی فروش قطعات چرخ خیاطی ژانومه تهران

انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر

محدوده تحت پوشش نمایندگی فروش عمده قطعات چرخ خیاطی شرق تهران، لواسانات و پردیس

تهرانپاس، نارمک، رسالت، فرجام، پیروزی، حکیمیه، لواسانات

محدوده تحت پوشش نمایندگی قطعات چرخ خیاطی ژانومه غرب تهران، کرج، فردیس، شهریار

آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر، شهر قدس، گرم دره، اندیشه

محدوه تحت پوشش نمایندگی قطعات چرخ خیاطی برادر در شهرک غرب و سعادت آباد

شهرک غرب، سعات آباد

آیا گارانتی فروش آنلاین قطعات چرخ خیاطی دارد

با توجه به در خواست مکرر شما عزیزان در خصوص فروش آنلاین قطعات چرخ خیاطی، گارانتی فروش آنلاین قطعات چرخ خیاطی را فراهم آورده است. شما می توانید برای خرید و جستجوی قطعات چرخ خیاطی به لینک ذیل مراجعه کنید.

فروشگاه قطعات چرخ خیاطی گارانتی

گارانتی قطعات چه برندهای چرخ خیاطی را می فروشد

با توجه به گستردگی قطعات چرخ خیاطی در بازار ایران گارانتی سعی کرده است قطعات مختلف چرخ خیاطی را گردآوری و به فروش برساند. ولی بطور کلی گارانتی قطعات چرخ خیاطی های متداول مانند قطعات چرخ خیاطی کاچیران، جک، تویوتا، جوکی، برادر، ژانومه، مارشال، نیولایف، هوکوپلاس، برلیانت، آکیلیس، جانتک، شونفا، تیپیکال، هوگارو، ایندرلی و دیگر برندها را تهیه و توزیع می کند.

قطعات چرخ خیاطی خریداری شده از گارانتی ضمانت دارد

کلیه محصولات چرخ خیاطی خریداری شده از گارانتی دارای ضمانت بوده و ضمانت اصل بودن نیز دارند. البته در جاهایی که کالا اصل نمی باشد توسط مجموعه گارانتی مشابه بودن یا غیر اصل بودن است اعلام می گردد.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/2/22

آخرین تغییرات :1399/11/23


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   79   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.8   بالاترین امتیاز   5.00