تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیرات چرخ خیاطی


تعمیر چرخ خیاطی (swingmachine-repair)در واحد تعمیرات چرخ خیاطی گارانتی بصورت کاملات تخصصی صورت می گیرید. تعمیر کاران متخصص گارانتی بصورت کاملا حرفه ای و با تجربه 20 ساله خود توانسته اند رضایت مندی بالایی در بخش رضایت مشتری در بخش تعمیر چرخ خیاطی را بدست بیاورند.

تلفن واحد تعمیرات چرخ خیاطی : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

تعمیرات چرخ خیاطی در گارانتی چگونه است؟

بعد از ثبت درخواست یا تماس با واحد تعمیر چرخ خیاطی گارانتی، کارشناسان تعمیر به شما تخصیص داده می شود. هنگام ثبت درخواست تعمیر شما بایستی اطلاعات مربوط به چرخ خیاطی خود را ثبت کنید تا هنگام مراجعه کارشناس تعمیرات سریع انجام شود. گارانتی با داشتن نیروهای متخصص و همچنین داشتن تخصص 20 ساله در زمینه تعمیرات اداوات دوخت و دوز در اسرع وقت نیاز شما را رفع می کنند.

تعرفه خدمات تعمیر چرخ خیاطی

تعرفه خدمات چرخ خیاطی بطور معمول بصورت ذیل خواهد بود مگر اینکه به تشخیص تعمیر کار بایستی مبالغ دیگری از شما دریافت گردد:

  1. ایاب و ذهاب 500.000 ریال
  2. سرویس هر دستگاه 500.000 ریال
  3. تعمیرات چرخ خیاطی بصورت توافقی با کارشناس ارسال شده

مناطق تحت پوشش تعمیرات چرخ خیاطی توسط گارانتی

با توجه به تعداد بالای همکاران تعمیرکار چرخ خیاطی در این مجموعه، تمام مناطق تهران تحت پوشش گارانتی می باشد.

 

تعمیر کار چرخ خیاطی غرب تهران  :  02172036

تعمیر کار چرخ خیاطی شرق تهران  :  02172036

تعمیر کار چرخ خیاطی شمال تهران  :  02172036

تعمیر کار چرخ خیاطی جنوب تهران  :  02172036

 

مشخصات یک تعمیر کار چرخ خیاطی خوب؟

برای اینکه بتوانید دستگاه دوخت خود را بخوبی تعمیر کنید نیاز است که تعمیر آن را به یک تعمیرکار چرخ خیاطی ماهر بسپارید. ویژگی هایی که باید داشته باشد این است که اولا باید عضو شرکتهای پشتیبان قوی ای باشد و دارای تجربه ای بالا در زمینه تعمیرات چرخ خیاطی باشد تا بتواند تعمیر لازمه را انجام بدهد. از طرفی تعمیرکار چرخ خیاطی باید دارای کارت تعمیرات نیز باشد تا از حسن تجربه وی نیز اطمینان حاصل کرد. تعمیر کاران گارانتی تعمیرات را بصورت تعمیر در محل یا در منزل نیز انجام می دهند. لذا برای اینکه بتوانید از این خدمات بهره مند بشوید تنها لازم است که با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر کار چرخ خیاطی صنعتی

با توجه به اینکه این دستگاه ها به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم بندی می شوند، لذا لزوم وجود تعمیر کار چرخ صنعتی در مجموعه گارانتی راه اندازی شده است. تعمیر کاران چرخ خیاطی صنعتی همگی دارای تجربه بالای 10 سال در این زمینه هستند و همگی دارای کارت تعمیرات می باشند.

 

تعمیرکار چرخ خیاطی در منزل

با توجه یه اینکه تعداد زیادی از چرخ های خیاطی از نوع خانگی هستند بنا براین نیاز به تعمیر کار چرخ خیاطی در منزل همواره وجود دارد. بنابراین گارانتی با تکیه بر تخصص کارشناسان خود این خدمات نیز برای راحتی شما دارندگان چرخ راه اندازی کرده است.

همچنین شما می توانید از خدمات تعمیرکار چرخ سردوز نیز در گارانتی بهره بگیرید.

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1398/8/17

آخرین تغییرات :1398/8/17


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   5   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.0   بالاترین امتیاز   5.00