تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

راهنمای خرید و فروش لپ تاپ دست دوم و کارکرده


خرید و فروش لپ تاپ(نوت بوک) دست دوم و کارکرده بایستی با دقت بالاتری نسبت به لپ تاپ یا نوت بوک نو و کار نکرده خریداری شوند. گارانتی، به عنوان مرکز فروش لپ تاپ کارکرده و هم به عنوان مرکز خرید لپ تاپ کارکرده همواره سعی دارد نسبت به ارائه خدمات و ارائه محصولات مناسب از لحاظ قیمت فروش و قیمت خرید منصفانه عمل کرده تا متقاضیان خرید و فروش لپ تاپ دست دوم همواره از خرید یا فروش خود راضی باشند. در صورتیکه می خواهید لپ تاپ کارکرده خرید کنید حتما این راهنمای خرید لپ تاپ دست دوم را تا انتها بخوانید.

تلفن واحد خرید و فروش لپ تاپ کارکرده گارانتی: 02172036

ثبت درخواست خرید

خرید لپ تاپ کارکرده(دست دوم)

خرید لپ تاپ(نوت بوک) دست دوم و کارکرده خانگی، حرفه ای، گیمینگ(گیم) و صنعتی در گارانتی با شرایط ذیل صورت می گیرد:

  1. لپ تاپ های دست دوم ارائه شده همگی تمیز و سالم  و در حد نو هستند.
  2. از لحاظ قیمت بخاطر اینکه از آنها استفاده شده است، به عنوان لپ تاپ کارکرده ارزان قیمت ارائه می شوند.
  3. همه ی لپ تاپ های دست دوم با گارانتی یکماهه ارائه می گردد.

لپ تاپ کارکرده(یا دست دوم)

لپ تاپ کارکرده یا دست دوم لپ تاپی است که حداقل یکبار مصرف شده است. البته روشن شدن برای تست یا اینکه برای بررسی یا تحویل دادن لزوما باعث نمی شود که لپ تاپ دست دوم تلقی گردد. لپ تاپ دست دوم در واقع لپ تاپی است که مصرف شده باشد. مشخصات ظاهری لپ تاپ دست دوم کاملا مشخص است البته در صورتیکه این مشخصات روشن نباشد بایستی دستگاه باز شده و قطعات داخلی آنها بررسی شود تا زمان کاری دستگاه روشن شود.

انواع لپ تاپ کارکرده

لپ تاپ های کارکرده دارای انواع مختلفی هستند. که در زیر به بررسی آنها می پردازیم، نکاتی که در ذیل در خصوص این دستگاه ها مطرح می شوند بسیار قابل توجه هستند:

  • لپ تاپ دست دوم ریفر

  • لپ تاپ دست دوم شهری

  • لپ تاپ دست دوم بانه

  • لپ تاپ دست دوم کارخانه ای

  • لپ تاپ دست دوم اروپایی

  • لپ تاپ دست دوم گیمینگ

  • لپ تاپ دست دوم صنعتی

 

خرید لپ تاپ کارکرده(دست دوم)

گارانتی به عنوان مرجع لپ تاپ ایران و به عنوان گروهی که نسبت به خرید لپ تاپ دست دوم خانگی، مهندسی، گیمینگ، صنعتی اقدام می کند. گارانتی همواره با شعار ما لپ تاپ دست دوم شما را خریداریم!!! به عنوان بهترین خریدار لپ تاپ دست دوم و کارکرده در تهران و ایران شناخته می شود. لذا برای اینکه ما بتوانیم نسبت به خرید دستگاه شما اقدام بکنیم نیاز به طی چند مرحله است. ابتدا شما بایستی مشخصات لپ تاپ دست دوم خود، ایرادات، عکس کارتن و حتما فاکتور خرید آنرا برای ما ارسال کنید. حتما این سوال پیش می آید که به کجا ارسال شود؟ لطفا این مشخصات را به شماره واتس آپ 09123030230 ارسال بکنید تا اقدامات بعدی توسط ما انجام بشود. سپس از طرف گارانتی به شما پیشنهاد قیمت داده می شود. در صورت موافقت با قیمت پیشنهادی این مجموعه با ارسال لپ تاپ به این شرکت مبلغ پیشنهادی خود را ظرف یکساعت دریافت خواهید کرد. همین!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1398/6/20

آخرین تغییرات :1399/5/24


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00