تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر گوشی آیفون


تعمیر گوشی اپل

تعمیر گوشی آیفون بصورت تخصصی و با تمرکز هر چه بیشتر بر روی ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری این محصولات و با بهره گیری از جدیدترین روشهای تعمیر و ترمیم گوشی های اپل در مرکز گارانتی صورت می پذیرد. با افزایش روز افزون تعداد گوشی های هوشمند آیفون(Apple)، نیاز به تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی اپل نیز رو به فزونی گذاشته است. ایراداتی همچون شکستگی صحفه نمایش یا همان شکستگی تاچ، بروز قطعی صدا و تحلیل رفتن آنتن سیستم وای فای و بسیاری از ایرادات دیگر نیاز شما صاحبان گوشی اپل را به نمایندگی تعمیرات اپل بیشتر ساخته است.

تلفن تماس واحد تعمیرات گوشی آیفون :02172036

ثبت درخواست تعمیر

گارانتی، به عنوان مرکز تعمیرات گوشی اپل، به عنوان تنها نمایندگی اپل کاملا مجهز، در دنیای فن آوری امروز، فعالیت های خود را در زمینه تعمیر و خدمات پس از فروش گوشی های هوشمند اپل ارائه کرده است. در مجموعه گارانتی تمامی تجهیزات ممکن برای تعمیر گوشی های اپل فراهم آمده است تا این مجموعه بتواند در کمترین زمان گوشی های اپل را تعمیر و بروزرسانی بکند.

متخصصین این مرکز با استفاده از جدیدترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر هستند سخت ترین و پیچیده ترین مشکلات ایجاد شده در گوشی اپل شما کاربران عزیز را رفع نمایند. کلیه تعمیرات گوشی اپل، اعمل از تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی اپل در گارانتی توسط متخصصانی صورت میگیرد که دوره های تخصصی را طی کرده و تعمیرات گوشی اپل را با بالاترین کیفیت و بهترین حالت ممکن انجام می دهند.

 

نمایندگی تعمیر گوشی اپل

گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیر گوشی اپل همواره آماده به ارائه انواع خدمات تعمیر موبایل اپل به کاربران محترم است. همه خدمات در نمایندگی تعمیر گوشی Apple با بالاترین دقت و بکارگیری بالاترین استانداردهای تعمیر صورت میگیرد. با نظارت دقیق توسط مدیریت نمایندگی تعمیر گوشی اپل بر فرآیند تعمیرات، کاربران عزیز با آسودگی کامل می توانند گوشی اپل خود را به این نمایندگی اپل بسپارند.

 

مشکلات متداول گوشی های آیفون
 گوشی آیفون آنتن نمی دهد!

وجود مشکل در آنتن دهی موبایل اپل می تواند نشانگر مسائل متفاوتی باشد. در حالت کلی این ایراد تمام گوشی اپل را تحت الشعاع قرار می دهد و امکان استفاده از اینترنت را هم از بین می برد. اگر این مشکل از مخابرات نباشد، باید از طریق ری استارت کردن (re-start) گوشی، فعال یا غیر فعال کردن حالت پرواز، بررسی اتصال سیمکارت و ریست کردن گوشی این مشکل را بر طرف کرد. در صورتیکه اقدامات اولیه ای که ذکر شدند، راه گشا نبوند، گوشی شما نیاز به بررسی تخصصی بیشتری دارد.

 ویبراتور گوشی آیفون دستگاه عمل نمی کند

با توجه به اینکه ویبره موارد استفاده بالایی دارد، بروز ایراد در این قطعه می تواند باعث ایجاد مشکلات بزرگتری هم بشود. دلیل کار نکردن ویبره می تواند هم سخت افزاری باشد هم نرم افزاری. در صورتیکه مشکل نرم افزاری باشد، رفع آن با چند حرکت ساده قابل حل است اما در صورتیکه مشکل سخت افزاری باشد، به ابزارها تخصصی نیاز دارد. برای اینکه بدانید مشکل سخت افزاری می باشد، ابتدا به قسمت تنظیمات رجوع کنید و مطمئن شوید تیک مربوط به فعال بودن ویبره خورده است و بصورت نرم افزاری قطع نشده است. در صورتیکه مشکل هنوز پا برجاست قطعا از یک نمایندگی تعمیرات گوشی اپل برای رفع مشکل خود کمک بگیرید.

 بلوتوث گوشی آیفون روشن نمی شود یا ارتباط آن با دیگر گوشی ها برقرار نمی گردد

در حال حاضر مصرف بلوتوث به شدت کاهش یافته است و کاربردش در گوشی های اپل بسیار کمتر از گذشته شده است. اما در خیلی موارد هم نیاز به استفاده از بلوتوث است. در صورت وجود مشکل در بلوتوث گوشی اپل دو گزینه پیش رو  وجود دارد. یکی مشکل نرم افزاری و دیگری مشکل سخت افزاری. در صورتیکه مشکل بلوتوث گوشی شما سخت افزاری باشد، حتما بایستی از نمایندگی تعمیرات گوشی اپل کمک بگیرید.

تاچ و ال سی دی دستگاهتان شکسته است!

بسیار پیش می آید که ال سی دی یا تاچ دستگاه شما شکسته باشد. در این خصوص نیاز است تعویض گردد. البته در برخی از اوقات به دلیل اینکه تاچ و ال سی دی از یکدیگر جدا هستند، ممکن است با تعویض تاچ یا ال سی دی تنها هزینه ها کمتر بشوند ولی در کل نیاز است تا بررسی های بیشتری روی دستگاه انجام بپذیرد.

گوشی آیفون روشن نمی شود!

چندین عامل وجود دارند که باعث خاموش شدن گوشی اپل می شوند که یکی از آنها باطری دستگاه است. در صورتیکه باطری دستگاه با مشکل مواجه شده باشد، با شوک دادن یا تعویض آن مشکل برطرف بشود. اما موارد هم وجود دارند که این تعویض راهگشا نبوده و نیاز است تا بررسی بیشتر روی دستگاه انجام بشود.

باطری گوشی آیفون خیلی کم شارژ نگه می دارد.

همانطور که مشخص است، باطری های گوشی بعد از مدتی دچار فرسودگی و خرابی می شوند. این قضیه در خصوص گوشی های آیفون نیز مطرح است. البته با توجه به کیفیتی که شرکت اپل در خصوص تولید باطری های تجهیزات خود بکار می برد، خرابی باطری دیر اتفاق می افتد ولی در مجموع این موضوع با تعویض باطری و استفاده از باطری اورجینال اپل رفع خواهد شد.

 

گارانتی به عنوان بزرگترین مرکز تعمیرات گوشی آیفون در تهران، کلیه مدلهای این برند را سرویس و تعمیر می کند. در صورتیکه دارنده هر یک از محصولات اپل هستید، می توانید جهت تعمیر گوشی آیفون خود به این مجموعه مراجعه کنید.

تعمیر گوشی آیفون

 

 

 

 

تعمیر موبایل آب خورده اپل

گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات گوشی اپل، تعمیر گوشی آبخورده اپل را با نهایت تمرکز و ظرافت صورت خواهد داد. تعمیر گوشی اپل آبخورده امر ساده ای نیست چرا که میزان آبخوردگی گوشی و شدت صدمات وارده به گوشی نقشی بسیار مهمی در تعیین اینکه گوشی قابل تعمیر است یا خیر دارد. در گوشی آب خورده همواره این احتمال وجود دارد که گوشی بسوزد یا از کار بیوفتد. برای همین تعمیر گوشی آب خورده اپل بایستی بصورت هر چه سریعتر صورت بگیرد. اینطوری میزان خسارت وارده به گوشی کمتر خواهد شد.روش تعمیر در این موارد، بسیار حساس و خاص است. نمایندگی تعمیرات گوشی اپل با در اختیار داشتن تجهیزات مناسب تلاش می کند تا مشکلات گوشی آب خورده اپل را برای شما مرتفع بکند.


تعمیرات موبایل آیفون اپل

از خدمات کاملا تخصصی در نمایندگی اپل، تعمیرات موبایل آیفون است. موبایل آیفون بخاطر کیفیت بالا و سیستم خاصی که دارد در ایران مشتری بالایی دارد. بخاطر همین اگر برای موبایل اپل شما مشکلی پیش بیاید نیاز به یک مرکز مناسب برای تعمیرات موبیال آیفون خود دارد. به همین دلیل وجود بسیاری از مراکز نا معتبر، یافتن مکانی که تعمیرات تخصصی اپل را ارائه بدهد بسیار سخت است. بخاطتر همین نمایندگی تعمیرات اپل با ارائه خدمات بسیار قوی به شما مشتریان گرامی خیال شما را از بابت تعمیر موبایل آیفون و کلا محصولات اپل راحت کرده است.

 

تعمیر گوشی آیفون در محل

در صورتیکه گوشی آیفون دارید و گوشی شما دچار مشکل شده است و وقت مراجعه به مراکز تعمیر را ندارید، مجموعه گارانتی، خدمات تعمیر گوشی آیفون در محل را ارائه می دهد. البته لازم به ذکر است، پیک مجموعه گارانتی به محل شما عزیزان مراجعه کرده و گوشی شما را دریافت خواهد کرد.

هنگام دریافت گوشی از شما، رسید تحویل کالا بصورت پیامکی، و کاغذی جهت اطمینان هرچه بیشتر داده خواهد شد تا در مراحل بعد بتوانید از نتیجه تعمیر گوشی آیفون خود مطلع بشوید.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1398/6/12

آخرین تغییرات :1401/9/10


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   3   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00