تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعویض تاچ و ال سی دی گلکسی A10


هنگامیکه از گوشی گلکسی سامسونگ A10 یا (Samsung Galaxy A10) استفاده می کنید، و ممکن است به هر دلیل در کارکرد تاچ و ال سی دی آن به مشکلی بر بخورید نگران نباشید ما درکنار شما هستیم. با خدمات گارانتی می توانید تعمیر ال سی دی گلکسی A10 سامسونگ خود را به کمترین قیمت و بالاترین سرعت انجام بدهید. با گارانتی همراه باشید.

 

برای تعویض LCD سامسونگ A10 با گارانتی تماس بگیرید و با سرعت بالا موبایل خود را تعمیر بکنید

شماره تماس : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

 

با ابعاد مختلف خراب شدن LCD گلکسی A10 بیشتر آشنا بشوید!

اختلال در عملکرد تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy A10 ممکن است به اشکال مختلف روی بدهد، اما مواردی هستند که اغلب رایج تر از دیگر عوامل هستند. برای مثال شکسته شدن ال سی دی رایج ترین اتفاقی است که برای اغلب گوشی های همراه رخ می دهد. شکستن ال سی دی اغلب به دلیل سهل انگاری صاحب گوشی و سقوط گوشی یا وارد آمدن ضربه به گوشی رخ می دهد. بنابراین در بیشتر موارد همین عامل منجر می شود که کاربر برای تعمیر ال سی دی گلکسی A10 خود به تعمیر کار گوشی رجوع بکند.

اگر در اثر وارد آمدن ضربه تاچ و ال سی دی گلکسی A10 شکسته بشود، ممکن است حالات ذیل رخ بدهند:

  • تاچ و ال سی دی(هردو) از فعالیت باز بماند:  در این حالت اصطلاحا تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ A10 از کار افتاده است. ممکن است ال سی دی گوشی کاملا سیاه بشود و دیگر روشن نشود. در این مواقع تنها راه حل، تعویض تاچ و ال سی دی گوشی بصورت کامل است.
  • تاچ یا ال سی دی از کار بیفتند: در بعضی اوقات ممکن است ضربه ای که به گوشی گلکسی A10 وارد شده است، باعث از کار افتادن یک از تاچ یا ال سی دی گوشی بشود. در این موارد هم بایستی هر دو قطعه تعویض بشوند. چرا که تاچ و ال سی دی گوشی گلکسی A10 بصورت همبند طراحی شده است و به همدیگر متصل هستند.

حالت های فوق برای زمانهایی است که به ال سی دی گوشی در اثر ضربه با مشکل مواجه بشود. اما این موضوع تنها دلیل خراب شدن LCD گوشی سامسونگ A10 نیست. در بعضی اوقات ممکن است ال سی دی و تاچ این گوشی در اثر ریختن مایعات دچار مشکل بشوند که در این مورد اصطلاحا گوشی آب خورده می شود. در این حالت برای تعمیر ال سی دی گلکسی A10 باید فرآیندهای متفاوتی طی بشوند و به احتمال زیاد(90 درصد) نیاز به تویض ال سی دی و تاچ گوشی نباشد. در صورتیکه بطور خود به خودی تاچ و ال سی دی از کار بیافتد، در این حالت اگر گوشی دارای گارانتی باشد می توانید به شرکت گارانتی کننده آن مراجعه و نسبت به رفع ایراد آن اقدام بکنید. در غیر اینصورت می توانید با مراجعه به بخش تماس با ما از خدمات گارانتی استفاده نمایید.

قیمت تعویض تاچ و ال سی دی سامسونگ A10

قیمت تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ A10 بسیار متنوع است که از رنج 450.000 تومان تا رنج 590.000 تومان ارائه می شود. ولی در کل با توجه به تغییرات نرخ ارز، برای دریافت قیمت نهایی و به روز درخواست خود را در صفحه اول سایت بگذارید تا کارشناسان گارانتی در اسرع وقت نسبت به ارائه قیمت تاچ و ال سی در سامسونگ A10 شما و هزینه تعویض آن با شما تماس بگیرند.

برای تعمیر LCD موبایل خود به هر شرکتی اعتماد نکنید!

به هیچ عنوان برای تعمیر ال سی دی گوشی های موبایل خود به هر شرکتی اعتماد نکیند چرا که دیده شده است که برخی از تعمیرکاران از هر فرصتی برای کسب درآمد بیشتر از کاربر درخواست هزینه میکنند. در بعضی از مواقع مشاهده شده است که مشکل موبایل کاربر با تعویض گلس ال سی دی قابل مرتفع شدن بوده است و نیازی به تعویض تاچ و ال سی دی دستگاه وجود نداشته است اما با اینحال به کاربر گفته شده که بایستی تاچ و LCD گوشی وی باهم تعویض گردد به همین خاطر هزینه تعویض تاچ و ال سی دی اورجینال گلکسی A10  از کاربر گرفته شده است و سپس با تعویض گلس مشکل برطرف شده است و بدین ترتیب تعمیر کار سود زیادی را به جیب زده اند.

نصب ال سی دی و تاچ کپی به جای اورجنیال هم از دیگر مواردی است که برخی تعمیر کاران بازار آزاد از آن سوء استفاده می کنند. و بارها مشاهده شده است که ال سی دی و تاچ کپی از طرف شرکت برای کاربر به عنوان  LCD اورجینال نصب گردیده است و از کاربر دستمزد نصب ال سی دی اصلی(اورجینال) دریافت گرده است. بنابراین اگر نیاز به تعویض ال سی دی گلکسی A10  دارید به هر شرکت یا تعمیر کاری اعتمادنکنید.

نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل ساموسنگ و تعمیر LCD گلکسی A10

نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ، با توجه به آشناییت بیشتری که نسبت به مدلهای گوشی خوددارند، اما به دلیل اینکه تعمیر تاچ و ال سی گوشی ای که حتی گارانتی هم دارد هزینه زیادی به آنها تحمیل میکند، همواره سعی دارند که خرابی را به گردن کاربر بیاندازند. در بسیاری مواقع مشاهده شده است که گوشی به نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ ارجاع داده شده است و مسئول نمایندگی بخاطر تعویض ال سی دی از مالک گوشی، هزینه تعمیرات و قطعه را دریافت کرده است. بنابراین بهترین راه استفاده از بیمه موبایل است.

ارائه سرویس در نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ سرعت پایینی دارند. و اغلب تعمیراتی مثل تعمیر ال سی دی گلکسی A10 در این مراکز حدود 5 الی 15 روز طول می کشد. و این در حال است که ال سی دی Galaxy A10 در بیشترین زمان طی 2 ساعت قابل تعویض و تعمیر خواهد بود.

از طرفی اغلب نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ نسبت به تعرفه عادی ای که برای تعمیرات موبایل در نظر گرفته شده هزینه بیشتری درخواست میکنند، با این ادعا که آنها از قطعات اورجینال استفاده می کنند. اما همگی قطعات جایگزین از بازار آزاد تهیه می گردد. لذا زیادتر شدن هزینه تعمیرات هم از مواردی است که هنگام استفاده از سرویس نمایندگی های رسمی موبایل سامسونگ با آن مواجه خواهید شد.

در کل سرویس نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ نسبت به  خدمات که در دیگر مراکز ارائه می شوند، شاید با کیفیت بالاتری صورت بپذیر اما به مراتب با سرعت بسیار پایین تر و هزینه بسیار بیشتری صورت میگیرد و اغلب (90درصد مواقع) بدون امکان استفاده از گارانتی خواهد بود.

وب سایت گارانتی بهترین مرکز برای تعمیر ال سی دی گلکسی A10

در صورتیکه قصد دارید تعمیر ال سی دی گلکسی A10 شما براحتی و با اطمینان خاطر از لحاظ کیفیت و در اسرع وقت صورت بپذیرد، توصیه میکنیم از خدمات وب سات گارانتی استفاده نمایند. گارانتی ضمانت می کند با استفاده از خدماتی که به شما کاربر عزیز ارائه می دهند، کیفیت و سرعت عمل بسیار بالایی را ارائه خواهد داد. لذا پیشنهاد می کنیم برای تعویض تاچ و ال سی دی گلکسی A10 خود با ثبت در سامانه گارانتی اولین قدم برای تعمیرات مناسب خود را بردارید. به امید دیدار شما در گارانتی.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1398/6/4

آخرین تغییرات :1398/6/4


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   14   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.0   بالاترین امتیاز   5.00